שאלה

hg man

New member
שאלה

שלום נולדתי ב 22.10.1974 בשעה 2.00 לפנות בוקר. אני נמצא על גבול בין מאזניים לעקרב אבל אמרו לי שאני מתאים לעקרב. בכל מקרה, קרה מאורע כלשהו שברצוני לדעת אם הכוכבים מרמזים עליו באיזו צורה. אמרו לי שנפטון כרגע מאט עבורי את הקצב וגורם לשינוי בתכניות. האם יש דברים בגו? תודה
 

TRANSFER

New member
שלום לך../images/Emo13.gif

אתה בן מזל מאזניים[בהנחה שנולדת בישראל]. יש לך מצבור די גדול של כוכבים במזל מאזניים. האופק שלך במזל עקרב אולי בגלל זה אמרו לך שאתה עקרב, כי האופק מייצג את הצד היחצני שלך ומה שאתה מקרין לסביבה, אז זה קצת מתחבר. נ.ב- מצורפת מפה .
 
מפה אתגרית למדי

אם אני לא טועה, אם המפה היתה מציגה גם את היבטי כירון, היה מוצג כאן גראנד סקוור.
 
למה לא?

יש סקוור בין כירון לשבתאי- אורב של 4 מעלות. סקוור בין כירון לירח- 5 מעלות, ומולות בין כירון לנוגה- 3 מעלות ובין כירון למאדים- 4 מעלות.
 

רםםם

New member
חסרים סקוורים מרס-סטורן וירח-מרס

כדי להשלים גרנד סקוור (גרנד סקוור = ארבע סקוורים שמשלימים ריבוע). מה שמושך את העין באתגריות שלו הוא ירח שליט 11 ב5 מול סטורן שליט 6 ב11. מרקורי שליט האופק ב3 מפונק עם טריין ליופיטר.
 
אני לא מבין למה אמרו שנפטון משפיע

עליך. הוא יצור אומנם זווית של 150 לשבתאי מולד, אבל לא בחודשים הקרובים. אולי הסתכלת על תחזית כללית בעיתון? כי אצלך במפה, נפטון כרגע לא בשיא הפעילות. הוא עובר אצלך כרגע בבית 6 שהוא בית של התנהלות וחובות יום יומיים, עבודה, שירות, בריאות ותזונה. אולי כדי שתשים לב ותהיה ערני בנוגע להרגלי חיים וההתנהלות השגרתית שלך, או שתפעל לשרות הסביבה ממטרות אידיאליות ולא אנוכיות. בכל מקרה, אני לא רואה שנפטון פועל אצלך כרגע בצורה דרמתית. אבל זה לדעתי כמובן, ואני רק חובבן.
 

dultsi1

New member
סטליום כפול 2

מפה בעלת לחץ מיוחד על בניית ערך עצמי(מימוש עצמי) בצורה קיצונית עם אורנוס צמוד לשמש בצמידות מדוייקת דווקא את יופיטר במאזניים יש לחפש פה לא את נפטון כמגבר של כל החבילה בביית 2 וסאטורן שמערים קשיים פה יש קשיי ביצוע כרגע???בעיניני עבודה או כסף?
 
למעלה