שאלה

Lady of Russell

New member
שאלה

כולכן זוכרות את סוגיית החולצה עם הבד השקוף בבטן. בשבוע הבא יש חתונה משפחתית מהצד של אישי. ונחשו מי אומרת לי לבוא עם החולצה הזו? כל מי שאמרה חמותי, דוס פואה!!! אבל כמובן שהיא מקטרת שצריך להסתיר את הבטן, היא אצתה שאני אלך לתופרת (מאיפה אני אמציא אחת כזו?), אלך עם תחתונים גבוהות (אני לא מסוגלת שמשהו יהיה לי צמוד על הבטן, העור לי רגיש מדיי, וחוץ מזה אני חייבת להיות עם תחתוני טנגה- אחרת אני סובלת בצלקות שיש לי בירכיים, אני צריכה שהחלק שבכל צד יהיה מעל לעצם). ועוד כהנה וכהנה. אני מצידי, למרות שאין לי חולצה אחרת חגיגית יותר מזו, אלך עם חולצה אחרת יומיומית כי אין לי כוח לויכוחים ולמלחמות על החולצה הזו.
 

sovlanit

New member
LADY,מזל טוב למתחתנים...בקשר

לחולצה ולכל השאר-עשי מה שנוח לך!~!!! בהצלחה. חיבוק. אגב דוס פואה= לקחתי ...
 
LADY OF RUSSELL

מה פירוש השם שלך? הכי טוב פחות ויכוחים תעשי מה שאת חושבת ומה שטוב לך ולסביבתך. שיהיה בהצלחה קבלי---------
 

עצמית

New member
סליחה, ליידי אוף

...אבל למה חמותך צריכה להתערב לך בבחירת הבגדים?
 

Lady of Russell

New member
פירוש השם שלי

לפני כשנתיים התחלתי לשחק במשחק תפקידים שנקרא:"WARHAMMER". לדמות שלי קראו ARTEMIS. היו לנו הרבה קרבות, הרגנו הרבה מפלצות ושיחררנו ממלכה שלמה. בסוף היה טקס והקיסר נתן לכל אחד מה שביקש. אני ביקשתי תואר אצולה וחלקת אדמה. התואר שקיבלתי היה: LADY. חלקת האדמה שקיבלתי נקראה: RUSSELL. וכך שמי המלא הוא: ARTEMIS, LADY OF RUSSELL.
 

Lady of Russell

New member
אגב,

הדמות היא אלף יער, למי שמבינה. אם מישהי ראתה את שר הטבעות אז הדמות שלי היא אלפית כמו לגולס, רק אני בלונדינית עם עיניים סגולות וגבוהה. יכולת הקליעה שלי בחץ וקשת היא 100%. תמיד פוגעת, הנזק משתנה בהתאם לחיצים שאני יורה.
 

עצמית

New member
ליידי אוף, תודה שחסכת מאיתנו

את הצורך לקרוא לך בשם המלא... גם ככה קשה לנו
אגב, איך ניצחת בקרבות? דמיינת שהמפלצת היא חמותך?
 

sovlanit

New member
ענק,עצמית,../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo127.gif

 
למעלה