שאלה

כרונוס

New member
שאלה

שלום רב, האם אפשר לעבור איבחון בקופת חולים לבן 40+ להפרעות קשב וכו' ואם כן למי יש ליפנות ( אני במכבי ). בתודה , כרונוס
 

ariane

New member
לא ולא ../images/Emo101.gif

אין דרך לעשות איבחון דרך הקופה. זה לא בסל בריאות ולא מוכר. בנוסף לזה הרופאים בקופה גם לא מבינים כלום ב - add. כדי לקבל את הריטלין במינון שמתאים לי אני אומרת לרופאה שלי מה לרשום כי ביני לבינו אני זו "שמבינה". אני קוראת באינטרנט חומר על התרופה וככה אני מנסה לאזן את עצמי... לא אידיאלי אבל אין דרך אחרת כשאין כסף לעשות מעכב תרופתי פרטי. את האבחון עשיתי באופן פרטי ואני קונה את התרופות גם פרטי (לא בסל מעל גיל 18) אז ממש אין כסף להשקיע יותר ב - ADD שלי... בעלי כבר משתגע!!
 
לגבי התרופות ../images/Emo184.gif

גם אני במכבי ואני קונה עם המרשם שאני מקבל מרופא הקופה בבתי מרקחת שמכבדים מרשמים של מכבי. ההשתתפות משמעותית. מנה חודשית עלתה לי בפעם האחרונה כ- 70 ש"ח (חלק ממנה SR) ובלי השתתפות הקופה זה היה עולה לי הרבה יותר. אז אני לא מבין איך זה מסתדר עם זה שכותבים כאן (את לא היחידה) שהתרופה לא בסל.
 

ariane

New member
יקר לי../images/Emo101.gif../images/Emo101.gif

מעניין, חשבתי שזה משרד הבריאות שמחליט מה שבסל ומה לא ולא קופות החולים. אני בכללית ואין שום החזר. הריטלין עולה לי בסביבות 230 ש"ח בחודש.טוב לדעת שיש החזר במכבי, אני אולי אלחץ על הכללית ואגיד להם שאני אעזוב אם לא משתתפים לי בתרופה. אתה מעל גיל 18 נכון?? שלא יהיו אי הבנות
 
נכון

כבר עברתי מזמןאת גיל 18 (לפחות כרונולוגית). ואכן, הקופה מסבסדת את התרופה. בפעם האחרונה שהייתי בבית המרקחת, הרוקחת לא שמה לב שהמרשם של מכבי וביקשה ממני תשלום מלא. הצבעתי לה על הטעות ואז היא נקבה במחיר החדש, ההפרש משמעותי. חוץ מזה, מה מחזיק אותך בכללית? השירות שלהם טוב?
 

ariane

New member
אני והכללית ../images/Emo23.gif../images/Emo14.gif

אכן, אני כרגע תקוע בכללית כי יש לי בעיות בריאותיות אחרות, הרבה יותר חמורות מה- add והרופאים שמטפלים בי בככלית ואני מטופלת בבלינסון שזה בית חולים של הכללית וזה עוזר מאוד. אבל לאיים שאעזוב תמיד אפשר וכן, אני די מרוצה מהשירות בכללית באופן ככללי חוץ מהטיפול בadd של מבוגרים שזה ממש על הפנים... בשבילהם אנחנו פשוט לא קיימים, אין דבר כזה, ריטלין זה רק לילדים.... וכו'....שום דבר אינו מושלם!! אריאן
 
למעלה