שאלה.....

RRRide it

New member
שאלה.....

אני רוצה להכיר מסלולים חדשים באזור כפר סבא(רצוי בכביש אבל אשמח גם לטיולי שטח....) אני נוסע מכפר סבא עד הים בהרצליה חוזר ונוסע לפתח תקווה(וכמובן מטייל קצת בדרך...) אבל דיייייי כמה אפשר אני צריך מסלולים חדשים אז מה אתם ממליצים פשוט לנסוע ולהכיר מסלולים חדשים או שיש מפה לרוכבי אופניים עם מסלולים??? אגב: אם יש רוכב אופניים שמעוניין לרכוב רכיבה ארוכה בימי שבת בבוקר שישאיר הודעה..
 

alonaski

New member
כשאתה אומר...:

נוסע לפה נוסע לשם... אני מניחה שאתה מתכוון ל - "רוכב"!...?.... מה שאני מציעה לך הוא זה: 1. לפני שאתה יוצא לרכיבה הזאת שלך - פרסם פה בפורום שאתה יוצא לכיוון ומזמין מצטרפים. ואתה גם יכול להוסיף שאתה מחפש רוכבים שרוכבים את המסלול הזה באופן קבוע ואז - בטוח תכיר דרכם מסלולים חדשים על הקו (אם יש). 2. להיות עירני פה על הפורום ולהצטרף להצעות רכיבה של רוכבים אחרים שמזמינים... 3. להכנס לאתר "הרים" ולאתר שם רוכבים ממקום מגוריך ברשימת הרוכבים לפי אזורים בארץ. לצור עימם קשר ולהתחיל לרכב עם חברים חדשים!
 

Zeev Kovalsky

New member
מה שאני מציע לך הוא:

כנס לאתר של גרופי, שם מתארגנים רוכבים כל הזמן, יש סיכוי שתמצא שם את מבוקשך.
 

sdanpo

New member
קבלללל.......

הפתרון האולטימטיבי - איזור ראש העין. כנס ליער ראש-העין , תחתוך אותו עד סופו , צא לשביל הראשי , פנה ימינה , וקדימה - אינסוף עליות ושבילים מגניבים. בהצלחה דן פורת לפרטים נוספים פנה במסרים.
 
למעלה