שאלה

אגב התיאור שלך, לגבי האקס -

פרטתי את התיאוריה הזו בAVEN [השרשור בAVEN], ונעניתי בתגובות שהפתיעו אותי מעט, בכך שלא חשבתי עליהן מראש. ציינתי בתיאוריה המדוברת שלפי ראות עיניי, יש בעולם שני סוגים של משיכה - רומנטית ומינית. ואז ענו לי ואמרו שהם היו פורטים את סוגי המשיכה אפילו ליותר סוגים, כמו - משיכה אינטלקטואלית, רגשית, אסטתית, פיזית ומינית. ומאז הבנתי שבעצם משיכה פיזית זה בדיוק המדד של עד כמה א-מיני מסויים יכול לעשות אקטים מיניים וליהנות או לא לסבול מהם. זה בעצם מה שקובע את הגבול. לי יש משיכה פיזית, בטוח. עוד על אחת כמה וכמה היתה לי כלפיי האקס שלי כשהיינו ביחד. לא מספיק חזקה כדי לאפשר לי ליהנות מאקטים מיניים רבים, אבל מספיק כדי לגרום לי לא לסלוד מכולם לחלוטין. ואפילו ליהנות מכמה. בקיצור, כדאי לפתוח את המחשבה לסוגים שונים של משיכה. אני חושבת שזה עוזר להסביר חלק נכבד ממה שאנחנו, א-מיניים שמודעים למשיכות האלו הרבה יותר
, חשים. משיכה פיזית, כאמור, הסבירה לי הרבה דברים וממש סידרה לי דברים בראש. משיכה אסטתית חשתי פעם בחיי גם כן. זה כיף כשיש מילים הגיוניות שמגדירות את כל התחושות האלה
 

Berethor

New member
בעיקרון לא

לא צריכים נסיון מיני בשביל לדעת שאת א-מינית. הסברתי שזה כמו סטרייט שיודע שהוא סטרייט בלי לנסות מין עם גברים. גם בתור א-מינית את עדיין יכולה לקיים מין מכל סיבה שהיא אבל לא מומלץ שזה היה רק בגלל "בדיקה" או להוכיח משהו למישהו. אלה שאומרים לך יגידו את זה גם לגבי סמים.
 

snoopytush

New member
אממ

אני לא יודעת מה נכון עבורך אבל פעם דיברתי עם חברה שלי שהיא גם אמינית והיא אמרה שלפעמים לוקח לנשים זמן להנות מסקס. למשל יש לי חברה שרק אחרי שהיא התנשקה עם כמה אנשים צרפתית היא למדה לאהוב את זה. מובן שאת לא חייבת אבל האופציה קיימת.
 
טוב,

אני הבנתי את זה ברגע שקראתי לראשונה את ההגדרה. זה היה פשוט רגע של הבנה ששטף את כולי ודפקתי יד על הראש ואמרתי "איך לעזאזל לא ידעתי את זה קודם?!" מאידך, זה היה אחרי ניסיון מיני כלשהו [אם אפשר להחשיב את זה...
]. היה לי חבר לתקופה של חודש, בערך חצי שנה / שנה לפני שקראתי לראשונה את ההגדרה. ואני משוכנעת שהניסיון-לא-ניסיון איתו מאוד עזר לי להבין שאני א-מינית ברגע שנתקלתי בהגדרה, אבל אני משוכנעת לגמרי שהייתי מבינה את זה גם בלי הניסיון איתו. אבל אני חושבת שהניסיון איתו הצליח להביא אותי להגדרה הזו גם לפני שקראתי על קיומה [בשיחה עם חברה, אמרתי לה שהגעתי למסקנה שאני פשוט לא נמשכת לאף אחד מהמינים. אז משהו דפוק בי, בסדר, אבל כבר התרגלתי לכך שזה כנראה לא ממש עומד להשתנות. והיא אמרה לי שאני לא דפוקה ויש כזה דבר, ושלחה לי לינק לפורום הישראלי. כך שמשהו בי הבין את זה עוד לפני ההגדרה, וסביר שזה לא היה קורה בלי הניסיון-לא-ניסיון המדובר; אבל אני משוכנעת שלו הייתי קוראת את ההגדרה לפני שהייתי איתו, עדיין הייתי מבינה, כבר אז]. אני אומר לך במה אני מאמינה: אני חושבת שאדם יכול להגדיר את עצמו מיני או א-מיני גם בלי ניסיון, היות וההגדרה מתבססת על משיכה מינית או לא [/פחות] משיכה מינית, וזה משהו שמתקיים גם לפני ניסיון. אולם, יש גם א-מיניים שמסוגלים ליהנות מאקטים פיזיים, מיניים. לכן אני חושבת שהניסיון מעיד על ממה אדם [מיני או א-מיני, pick your choise] יכול או לא יכול ליהנות ממנו. כמובן שגם לזה יש הסתייגות, יוצא-מן-הכלל, מה שנקרא DemiSexual [מזכירים את זה בAVEN לא מעט, מפתיע אותי פתאום שההגדרה מעולם לא הועלתה על דפי הפורום הישראלי]. יש אנשים שלא חשים משיכה מינית אלא אם הם מאוהבים; וכאשר הם מאוהבים במישהו, הם מסוגלים לחוש משיכה מינית אליו. אם הכוונה שלך ב"ניסיון" היא לאו דווקא פרופר ניסיון אלא התנסות בעולם המיני / רומנטי, אז הייתי אומרת שסביר שהרבה דמי-סקסואלים הגדירו עצמם כאסקסואלים עד שהם התאהבו במישהו [כך שאפשר לומר שהניסיון שינה את ההגדרה שלהם].
 

snoopytush

New member
אני חושבת שיש בי מהדמי סקסואל אבל

אני לא בטוחה אני חושבת שאני צריכה ממש להתאהב כדי לבדוק את זה
 

AL212

New member
אהבתי את ההגדרה

של דמיסקסואל. זה בהחלט מייצג אותי, למרות שגם אז, המשיכה המינית מוגבלת למגע קל ולא לסקס במובן הצר והטכני.
 

amb2

New member
אני הגעתי למסקנה הזו

כי לא עשיתי סקס שנה ויותר וזה לא מזיז לי וגם לפני השנה הזו מה שעשיתי קשה לקרוא לזה סקס..אפשר ליקרוא לזה לישון בהקיץ או משהו ככה יודעים: אם למשל את צריכה לבחור אם לאכול גלידה או לעשות סקס והאפשרות הראשונה יותר מתאימה לך... את אמינית...כשרה לפסח גם
 

snoopytush

New member
אני מעדיפה בחלט את הגלידה

אבל עכשיו אני בדיאטה ( עודף מצות ), אז אולי יש אפשרות ביניים? מה עם תה צמחים?
 

p019

New member
אני הייתי נותנת דוגמה אחרת:

אם הייתי צריכה לבחור בין לתרום 3 מנות של דם או לעשות סקס - הייתי בוחרת לתרום דם.
 

AL212

New member
בגיל מאוחר

אבל תמיד הרגשתי שמשהו "לא בסדר". אנשים אומרים לך את זה כי הם לא יודעים שיש עוד אפשרויות. זה נובע מחוסר מודעות, ומהגישה הכללית בחברה של לכפות דגם אחד של התנהגות על כולם, ולהסתיר שונויות. ההרגשה הפנימית שלך קובעת הרבה יותר ממה שהם אומרים, אבל זה לא סותר את זה שאת צריכה זמן להתבשל עם זה, עד שהדברים יתבהרו (ובסוף הם תמיד מתבהרים...).
 

inbardaf

New member
סליחה על האיחור בתגובה..

אני הגעתי למסקנה בגיל מאוחר מידי.. (32) ואחרי נסיון מיני כתוצאה מנישואים 8 שנים ואחריהם היה לי עוד שני חברים (לתקופות ממש קצרות). בניגוד לגרוש שלי, ששם הכל היה לי חדש והרגשתי שאין לי דיעה בנושא ושאני עדיין מנסה להבין מה זה ועל מה כל המהומה, אחרי הגירושים, כבר ידעתי שזה לא מעניין אותי ושהייתי מעדיפה מערכת יחסים שאין בה סקס, אבל עדיין לא ידעתי שיש דבר כזה א-מיני וחשבתי שזו אני והתסביכים שלי ושבכל מקרה, אין מצב שאני אמצא גבר שלא רוצה סקס, אז אני כנראה אצטרך להתפשר בתחום... אחרי שנחשפתי לפורום הבנתי כמה דברים: א. אני לא היחידה בעולם שמרגישה ככה וזה בסדר!
ב. קל לי היום לומר את זה ולהציב את זה כתנאי כבר בתחילת קשר עם גבר (עוד לפני שהוא מתחיל בכלל) ולשמחתי הבנתי גם שיש אפשרות לזוגיות אחרת.. אני לא חושבת שצריך נסיון כדי לדעת. אני חושבת שזה עצוב שהייתי צריכה לעבור מה שעברתי, כדי להגיע למקום שאני בו היום. נכון ש'אין חכם כבעל נסיון' ואולי אני יכולה להגיד בוודאות גמורה יותר ממך שאני כזו ולך יש ספקות, כי אולי אם.. אבל אם את לא מרגישה צורך - אני לא רואה סיבה לנסות רק כדי להגיד - נסיתי. יכול להיות שאת צעירה ואולי תעברי עוד דברים בחייך וזה ישתנה, אבל כרגע זה מה שאת וכרגע לא מתאים לך סקס - אז לא. ואין צורך לבדוק שום דבר. אנשים בד"כ, חשים משיכה הרבה לפני שהם מנסים את זה פעם ראשונה. זה גם מזכיר לי קצת א הצורך של כל מיני בנות לנסות סקס עם בת, רק לצורך הנסיון. כדי לוודא שהן באמת לא כאלה.. לא ראיתי שמישהיא הפכה לכזו, רק כי היא ניסתה ופתאום זה הרגיש לה נכון. מי שכזו, תרגש כזו גם ככה.
 

Ld12

New member
נראה לי שפשוט יודעים

אני אף פעם לא הרגשתי צורך או רצון לקיים יחסי מין. ברור שלא תמיד ידעתי את ההגדרה של זה אבל תמיד הרגשתי ככה. נסיון מיני לא יכול לשנות. זה לא עניין פיזי, לכן אין צורך לנסות בשביל לדעת. בכל מקרה, אני חושב שזה בסדר להרגיש צורך לנסות. רק תחשבי קודם אם את עושה את זה בשביל להרגיש "שלמה" עם עצמך או שאת עושה את זה בגלל לחץ מהסביבה שאז בוודאי שזה לא מומלץ.
 
למעלה