שאלה

ophir77

New member
שאלה

אני עושה גלריה לאתר של נגריה. רציתי לשים לכם את קובץ הפלאש אבל הוא שוקל כ-מגה אז שמתי את ה-SWF. הבעיה היא זו:על הבמה יש כפתור. לחיצה על הכפתור מעבירה לפריים הבא שבו יש MC. ה-MC נפתח בחלון ובו התמונה הראשונה בגלריה, וכך אפשר לדפדף בין התמונות, עד שסוגרים. על הבמה יש שני כפתורים וכל כפתור פותח MC. אחד של עבודות פנים, ואחד של עבודות חוץ. ה ב ע יה... שכשלוחצים על הכפתור, זה לוקח ייייייםםםםםם זמן עד שהMC נפתח. ב-BANDWIDTH PROFILER הפריים של הMC שוקל יותר ממגה. מה עושים? זה בכלל נכון לעשות את זה כ-MC? ועוד שאלה: ככשהכנתי את קובץ הפלאש כדי לשלוח לפורום, הורדתי כמעט את כל התמונות, הורדתי להם איכות בצורה אכזרית, ובכל זאת משקל הקובץ נשאר תקוע על 1 מגה? למה? תודה, אופיר (בת)
 

ophir77

New member
עכשיו אני רואה

שאפילו בקובץ הקטנטן הזה יש בעיה שהMC לא ישר עולה. גם כאן צריך לחכות המון זמן (יחסית, בהתחשב בעובדה שה_MC מכיל רק שתי תמונות.) אז?..... מה לעשות?......
 

itan1

New member
אצלי הקובץ עובד מצוין :))), אולי

המחשב שלך ישן????
 

ophir77

New member
לא , הוא לא ישן

אבל אל תשכח שבקובץ הזה הורדתי איזה 35 תמונות, והורדתי להם את האיכות לרמה שלא תהיה בקובץ האמיתי.
 

flashdani21

New member
לא עדיף

ליבא את התמונות מקובץ חיצוני או ליצור כמה סרטונים שהם רק התמונת ולטעון אותם בניפרד??
 

ophir77

New member
אולי,

בכל מקרה אני בטוחה שיש כאן חברים שכבר עשו דברים כאלה, אז אני מאוד אשמח אם פשוט תגידו לי מה הדרך הטובה והנכונה לעשות את זה.
 

itan1

New member
אם אני זוכר נכון, מישהוא בynet,

עשה כזה דבר. היתי ממליץ לך, להיכנס לפורום פלאש שלהם, לישאול, ואולי הוא (זה שעשה את המצגת), או משיהוא אחר, יוכל לתת עצות (בתור כאלה שעשו ועזרו, דבר דומה). זה הקישור. מקווה שעזרתי, איטן.
 

flashdani21

New member
הדרך הכי טובה

שאני יכול לחשוב עליה היא ליצור כמה סרטונים שבכול אחד יש רק תמונה אחת או שתיים ולטעון אותם לסרט הראשי שלך ככה גם האתר יעלה וגם תוכל להשאיר את התמונות באיכות מקסימלית
 
למעלה