שאלה!

לדעתי

זה בוגר וגברי שיהיה זיפים, כלום זה ילדותי קצת אבל אני גם בעד ולא יכולה לסבול בנים עם זקנים כמובן רק במראה החיצוני אבל מעריכה אותם יותר.
 

ילדונט 1

New member
זה לא מעיד כלום.

כי לא כולם מגדלים זקן בגלל מה שאת חושבת... יש הרבה שאצלם הזקנקן רק מחפה...
 
סורי שאני נדחף אבל ילדונט

כואב לי לשמוע את מה שכתבת. בואי תביני ברסלב ועוד חסידות שמגדלים זקן ופאות. הכוונה הראשונית בזה היא טהורה . זאת אומרת לא אכפת להם מחיצוניות !
 
סליחה ש.א.נ.י נדחף, לעניות דעתי

עניין הזקן לרוב הוא מוסכמה מגזרית/ משפחתית.. ובא לא נזכיר את ברסלב שזה מיד מעלה אסוסיציה של אדם ששלשום חזר בתשובה, עיניו מסורגות פסים אדומים של סימום באיזה באסטה במירון, ועובד למען ההפצה ``בקדושה``
 

ילדונט 1

New member
למה שיסתום?

תני לבנ``א להביע את דעתו! כבוד לזולת, זה יותר חשוב מזקן.. תאמיני לי.
 
אני עצמי נמשך לברסלב..

יש את אלה שמעכירים את שם החסידות ואותם הופכים לקדושים וטהורים.. דעה שלא מתאימה לך את מבקשת שיסתמו זה ממש גרוע.
 

ילדונט 1

New member
לא הבנת אותי נכון.

מי שמגדל זקן מתוך מחשבה וטהורה- אשריו ואשרי חלקו! אבל מלעשות ולא כולם כאלה, ועם כל הכבוד לחסידיות כאלו או אחרות אז תמיד יש את אלה שמגדלים כי זה מה שמקובל אצליהם, וקשה להם לשבור מוסכמות.. כך שהמסקנה שלי היא: שהזקן לא מעיד כלום... כי קטונו מלקרוא מחשבות אנוש וכוונותיהם...
 

ילדונט 1

New member
את זה לא אמרתי.

אבל לא כל סממן חיצוני מעיד על הבנ``א! כי הבגד בוגד והמעיל מועל... אם כי, מראה חיצוני משפיע על האדם! אבלא מוכרח.. תמיד יש יוצא מן הכלל.
 

Womanizer99

New member
לדוגמא

מי שראה בשומר מסך אחד לפני האחרון...חרדי...בחסות החליפה היפה והזקן גנב(כן, גנב!) עשרות אלפי דולרים מכסף שהיה אמור להגיע לחולים במחלה. לקח את כל הצ'קים לעמותה שלו ולכיס שלו. בעעעע.
 

ילדונט 1

New member
אבל בדיוק בגלל שיש יוצאי דופן,

זאת הדעה שלי! כי אם את יודעת שמתוך 100 אנשים שמגדלים זקן, מיתוכם רק 70 מגדלים מתוך רצון טוב וכונה טהורה. אז כבר לא תוכלי להגיד שהזקן של כל ה100 אנשים, מעיד עליהם.. כי הרי את לא תדעי מי מהם שייך ל70, ומי ל30... ולמרות שהם מיעוט..
 
לא מכלילה אבל ככה זה הרוב וזה אומר

המון! קחי ריזיקה שאין הרבה מה להתפלסף זה פשוט ידוע ומוכח.
 
למעלה