שאלה...

FlawLess

New member
שאלה...

האם ניתן לצפות במשחק של היום בערב דרך האינטרנט? אני בחו"ל עכשיו, ומאוד רוצה לצפות במשחק. האם ישנו אתר שדרכו ניתן לראות? (אפילו נרשמתי לאתר של היורוליג, אבל אני מחפש אלטרנטיבות למקרה שזה לא יעבוד) תודה רבה!
 

יו45

New member
ספורט 5 משדר בתשלום לתושבי חו``ל

יש את האתר שהבאת בפורום NBA לפני כמה שבועות , יש שם גם שידורי יורוליג וליגת האלופות (אתר מעולה ), תביא לפה לינק והוא יכול לראות . יש עוד כמה אתרים שמביאים לינקים לשידורים חיים כמו frees avy , צהבת , ועוד . אם יהיה לי זמן בצהרים אני אביא את כל האתרים הפעילים שאני מכיר בשידורים חיים באינטרנט .
 

Carmelo Anthony

New member
בתשלום?! גנבים....

יכול להיות שהלינק הזה גם יהיה בתשלום, כי הוא בדיוק הלינק באתר ספורט5: myp2p.eu
 

יו45

New member
איבדתי אותך בדרך

מה זאת אומרת בתשלום ? יש באתר הזה בדרך כלל כמה לינקים לצפיה שמתחברים לשידור הטלויזיה המקומית/espn דרך מדיה פליר או תוכנות אחרות , לא נראה לי שאפשר לגבות תשלום כשמתחברים דרך אתר אחר , לערוץ בינלאומי אבל אולי אני טועה . בכל מקרה אם יהיה שידור בסופקאסט זה בוודאי לא בתשלום והאיכות חבל``ז . יש גם את FREES AVI שמביא שידורים חיים . לא חסר אתרים שמביאים שידורים חיים שלא מגיעים מהשרת של ספורט 5 .
 

Carmelo Anthony

New member
זה לא יהיה בסופקאסט

זה יפתח לו את זה במדיה פלייר בעזרת הקישור שמופעל גם באתר ספורט5, אבל לא בטוח שזה בתשלום, אני לא מבין באינטרנט, כך שאני לא יודע אם הם יכולים לזהות את זה. אבל סביר להניח שיהיו שם עוד קישורים, זה משחק ענק שמעניין עוד כמה אנשים בעולם חוץ מישראלים, אלה בטוח יהיו בחינם.
 

יו45

New member
הנה

http://www2.myp2p.eu/index.php?part=sports יהיה שם לינקים לקראת 3 בצהרים.
 
למעלה