שאלה

שאלה

לאחרונה קיבלתי מכתב ממחלקת ההגירה שבו רשום שאני יכול לבקש "אישור עבודה פתוח" אני בקנדה כבר שנה עים אישתי על ויזת תייר. אין לי מושג איך להתחיל את התהליך. במכתב רשום שכל הפרטים נמצאים באתר,אבל כל מה שיש שם זה רק אישור עבודה מחוץ לקנדה או אישור ממעביד כלשהו. אני אמור למצא מעביד ואז לבקש את האישור???? תודה לכל מי שיעזור.... רועי קלגרי אלברטה
 
גש למשרדי ההגירה, עם הניירת של אשתך

המכתב שקיבלת, דרכון בתוקף, טופס אפליקיישן ל WP , ו 150 דולר במזומן, והפקיד ייתן לך רישיון עבודה פתוח. אתה לא צריך מעסיק, כי אתה זכאי בזכות אשתך. הקביעה במכתב מספיקה.אתה פטור מצורך ב LMO והצעת עבודה. שאלה: אשתך קנדית? עובדת? סטודנטית? כל המעמדים האלה מזכים לפעמים בדרך כזו או אחרת את בן הזוג במעמד של עובד זמני חוקי ללא מגבלות של העסקה.
 
תודה

רבה על התשובה.... שאלה נוספת- היכן אני משיג את הטופס? ובקשר לשאלתך,כן אישתי קנדית וכרגע היא בלימודים
 
הטופס בלינק. אתם בתהליך ספונסרשיפ?

בלינק יש קיט מלא, אתה צריך לקרוא את המדריך בקישור הראשון, ולמלא את הטופס בקישור השני. הקישור השלישי והרביעי לא מעניינים אותך, את הצ'ק ליסט אתה מצרף, אבל אתה מסמן שם מעט מאד, כי המכתב שקיבלת מהם הוא תחליף להצעת עבודה, לצורך בהוכחת כישורים, ולצורך באישור משרד העבודה, כיון שאתה מקבל את רישיון העבודה מכח תהליך שקשור לנישואין, ולא להצעת עבודה.
 
למעלה