שאלה

שאלה../images/Emo204.gif../images/Emo210.gif

הייתי ממוינת למודיעין הרבה זמן התמיינתי לשני מסלולים במקביל, הלכתי לעשות מבחני התאמה ונמצאתי מתאימה לאחד מהם וקיבלתי עוד זימון להמשיך את המיונים למסלול הזה.. באותו זמן גם קיבלתי מכתב כתום כזה עם כל מיני שאלות על מדנינות בחול שהייתי בהן, באיזה מסגרת, אם אלו היו מדינות ערביות וכו'.. מה 5 התפקידים שאני הכי רוצה לעשות בצבא (זה קשור למודיעין איכשהו?) וכל מיני כאלו.. קיצור, לא שלחתי את המכתב בחזרה, ולא הלכתי לזימון שקיבלתי.. גם כי הייתי חולה וגם כי לא היה ממש בא לי להתאמץ בשביל מודיעין.. לא כזהההה רציתי.. לפני כמה ימים קיבלתי הביתה מכתב שהם מסירים את המועמדות שלי מהחיל (סופסוף!) ואני דירגתי בעדיפות הראשונה לשי במנילה הדרכה ביח' השדה טבסיסי טירונות (קיבלתי שם מלאאאא תפקידים באשכול הזה) ואני רוצה כמה ספציפים.. אחד מהם זה הדרכת מורן.. ראיתי כאן שהסבב מיונים הבא לשם מתחיל בקרוב, ורציתי לדעת אם אני צריכה לכתוב מכתב כלשהו בשביל לבקש זימון או עצם העובדה שהמועמדות שלי הוסרה ממודיעין ודירגתי את זה במנילה זה מספיק??
 

RENI1

New member
לדעתי זה מספיק..

אבל כדי להיות בטוחה את יכולה להתקשר ללשכת גיוס ולוודא שהם אכן יודעים שאת כבר לא במודיעין ושהם צריכים לשלוח לך גם זימונים.
 

adi ben e

New member
זה העניין...

הם לא "צריכים" לשלוח לה מיונים רק בגלל שהיא כבר לא ממויינת למודיעין... הם יכולים לשלוח לה.. וצר לי אם תתאכזבי מזה (כותבת ההודעה הראשונה) אבל גם אם את לא במודיעין, זה לא אומר שתקבלי זימונים... הכל תלוי אך ורק בצרכי הצבא (עד כמה שזה כבר מעצבן לשמוע) אז אני דווקא הייתי ממליצה לך, לשלוח בקשה או להתקשר ללשכ"ג ולבקש את המיונים..
 
נכון ../images/Emo204.gif../images/Emo210.gif

ובדיוק בגלל זה שאלתי.. אבל אני לא דואגת, הנתונים שלי גבוהים.. הם ישלחו.. פשוט רציתי לדעת אם צריך ליידע אותם ואם נניח והם רוצים שאני אגיע למיונים (ואם אני רוצה להגיע למיונים) זה מספיק שדירגתי במנילה או שאני אצטרך להתקשר ללשכ"ג?
 

adi ben e

New member
אז שוב..

יש לך נתונים גבוהים, ולעוד הרבה מאוד אנשים... זה עדיין לא מבטיח כלום, ואם את באמת רוצה מיונים הייתי אומרת לך להתקשר לברר בלשכ"ג אם מעודכן אצלם שאת לא מתמיינת למודיעין... וגם תבקשי שישלחו לך זימונים..
 

BabyFace33

New member
השם שלך מוכר לי מאיפשהו ../images/Emo4.gif

וזה מתגבר עם החתימה של בית הבובות
 
אממ.. ../images/Emo204.gif../images/Emo210.gif

אולי בגלל שאני מנהלת את הפורום שלהם? חחח באמת שאין לי אפילו מושג מה השם שלך, מאיפה את, משו..
 

Tomer878

New member
מישהו יודע אולי אם המכתב הכתום/ירוק

הזה קשור למשהו?
 

yuli1002

New member
זה אמור להיות סיווג ביטחוני

לא כולם מקבלים את זה (לי זה נראה סתם בשביל סטטיסטיקה) כי עדיין לא הצלחתי למצוא קשר בין כל האנשים שקיבלו את זה חחח כעיקרון זה אמור נראה לי להיות לשב"כ או למודיעין
 
למעלה