שאלה

פלאפאל

New member
שאלה ../images/Emo175.gif

באיזה שהוא ספר כתוב שדראקו מאלפוי יפה
, או שזה שיגעון פרטי של כולם, בערך
 

שניש

New member
זה לא היופי שלו...../images/Emo56.gif

כמו הגישה וא מדבר ומציג את עצמו!
הוא יודע מה הוא רוצה...וזה מאוד...אממ....גררררררררררר
ולא, לא *מוזכר* שהוא חתיך כי הספר מסופר מנקודת המבט של הארי ואלא אם כן הארי החליף את זהותו המינית לא נראה לי שהוא הזכיר פרט כזה
 

פלאפאל

New member
אני יודעת, אבל בכל הסיפורים שלכם וש

ושל אחרים, מציגים אותו בתור חתיך לא נורמאלי.
 

לא פיה

New member
עניין נקודת המבט ממש לא נכון

סדריק מתואר כחתיך (בספר הרביעי הוא מתואר כ"נאה במיוחד", בתרגום חופשי), וגם סיריוס בנעוריו מתואר כנאה מאד. ויש דרכים נוספות להראות שמישהו נראה טוב- כפי שבספר השלישי הבנות בקבוצת הקווידיץ' של גריפינדור אומרות שסדריק נאה. דרייקו לא אמור להיות נאה באופן יוצא דופן, לפחות לא בינתיים. התאור שלו יכול להצטייר כמושך בעיני אנשים שזהו הטעם שלהם.
 
הוא לא מתואר כחתיך אבל...../images/Emo141.gif

הרוע שלו..... השיער הבלונד הכסוף... העיניים האפורות...... כל זה הופך אותו לדמות הכי סקסית בספר!! הוא פשוט כזה.... גרררררררררררר........פשוט כזה יאמי!
 

gloom

New member
מצטער להרוס

אבל אני מדמין אותו בתור שיער בלונדיני כסוף של זקן בן 96 עיננים אפורות איייחחחחחחחחחח והוא גם חבר של ילדים שדומים לו איחחחחחחחחחה נדמה לי שהוא יותר הומולסססססססס מאשר חתיך טוב זה בגלל שאני בן הרמיוני כוסית
 

HaMsTeR

New member
אני לא דמיינתי את דראקו חתיך../images/Emo118.gif

במיוחד... כי רק אלה שאני אוהבת אני מדמיינת כחתיכים... ואני לא אוהבת את דראקו. אני אוהבת דמויות טובות, אני אוהבת את הארי.
 

gloom

New member
אני אוהב את הרמיוני

ולכל אלה שחושבים על טונקס היא לא באמת יפה היא רק יכולה להפך את עצמה היא כמו ויליה רק שויליות יפות יותר אבל טונקס יכולה להפוך את עצמה לויליה ושאלה- ויליה, היא רוסיה?
 

Luna Lovegood

New member
המממ..../images/Emo58.gif

איך אתה יודע אם טונקס יפה? איך בעצם יודעים איך היא נראית באמת? כי אם בעצם נולדים עם היכולת הזאת, כבר בגיל צעיר מאוד אפשר לשנות צורה ובכלל לשכוח מהמראה האמיתי שלך... נכון? וזה יותר מזה- היא יכולה להפוך את עצמה לכל דבר, נכון? אוי... גם לחפצים דוממים אפילו! גם לחצי חפץ דומם חצי בנאדם... ארר.. הנקודה שלי היא שאם אתה מטמורפמאגוס, אין לך מראה קבוע, הרי אתה יכול כל הזמן לשנות אותו, ובכלל אין לך 'אני' קבוע, כי אתה יכול להיות כל דבר. לא קצת מאבדים את ה'אני' של עצמך ואת מי שאתה??? קצת סיבכתי את זה, וזה באמת די מסובך!!... אבל טונקס התייחסה לזה כאל טיפול קוסמקטי קטן, כמו שינוי שיער או העלמת צלקת, ורק כשהיא יצאה עם הארי או משהו, היא כאילו "התחפשה" למישהו אחר לגמרי... בעעע...
 

LeAnNe

New member
אני מאמינה

שאת הגוף שלה למשל היא לא ממש משנה , כי אז היא הייתה צריכה לקנות הרבה בגדים..
 

לא פיה

New member
אני לא יודעת מהו המקור של הווילה

כלומר, לאיזה פולקלור הן שייכות (אני מניחה שרולינג לא המציאה אותן, היא לא ממציאה יצורים קסומים, לפחות לא בד"כ), אבל בספר הרביעי הן יצור בולגרי (לכן הן הקמיע של קבוצת הקווידיץ' הבולגרית).
 
טוב...אז...../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif

קודם כל יש לו שיער בלונדיני כמעט לבן
עיניים אפורות
הוא רע
הוא עשיר
והוא בסלית'רין
וואט מור קן איי סיי?
 

LeAnNe

New member
דמינתי את מאלפוי חתיך רק אחרי שראית

י את הסרט.. טום פלטון
 

Blackice

New member
תגובה רצינית (כלומר לא רק ריר) ../images/Emo3.gif

קאנון: טוב. מבחינת מראה, הספרים לא יותר מדי נותנים לנו מה לעבוד איתו. אנחנו יודעים שהואט מיוחס, שהוא בלונדיני-פלטינה כזה, עם עיניים אפרפרות, ושהוא כנראה יחסית קטן, כי הוא סיקר בקווידיץ'. *אבל* פאןדום: בפאןדום מאוד התלהבו ממנו. הקדרות, האישיות, הלגלוג- עשו אותו למועמד ליציקת דמות סופר-סקסית. אז מישהי עשתה אותו חתיך. וזה הלך בגדול. וכולם התלהבו מהרעיון והעתיקו. או שזה קרה איכשהו אחרת. בכל אופן, לקחו טרמפ על האישיות והאווירה שלו, והוסיפו את זה שהוא סופר-חתיך, ושהוא טוב בכל דבר בערך. ואז ציוותו אותו עם מישהו חמוד ותמים, כמו ג'יני או הארי. זה הלך כל כך טוב, והפך להיות כל כך פופולארי, שכיום כמעט בצורה אקסקלוסיבית דראקו חתיך בפאןדום. בכל פיק ופיק. וכל מי שקרא כמה, יודע את זה. רוב האנשים פה בפורום קראו אי-אלו פיקים בחייהם, ומה לעשות, זה תופס. זה ההסבר הקצר שלי למה דראקו חתיך.
ארז נ.ב. לא שווה שהוא חתיך? (להלן הדגמה בקובץ, למה שווה.. ^_^ )
 

פלאפאל

New member
ועוד משהוא.....

לפני איזה זמן היה פו סיפור על ג'ורג' ופנלופה (באנגלית), כשהם כבר גמרו את הגוורסאט. קראתי רק את הפרק הראשון, עד שפרד בא לבקר את ג'ורג'. יש המשך?
 
למעלה