שאלה: תסמינים של קצף על מהפה ללא דם

שאלה: תסמינים של קצף על מהפה ללא דם

אולם רנטגן לא מראה סימנים של פניאומוטוראקס. הניפגע מחוסר הכרה-עלה מצלילה והיתמוטט על הסירה. אפשרויות נוספות?
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
כלבת ?

ועכשיו ברצינות. לפני מספר שנים יצא לי לצלול בקניה עם בחור ישראלי מזדמן, באמצע הצלילה החל לעשות סימנים מוזרים ועלה עם אחד הDM. כשחזרנו לסירה ראיתי אותו שוכב בחצי הכרה לאחר שהאכיל את כל הדגים באיזור. לשאלתי מה קרה השיב כי בכל צלילה אחרי כרבע שעה הוא מתחיל להקיא ולפעמים גם מאבד הכרה, כמובן שלא עלה בדעתו לעדכן לפני הצלילה אותי או את המוביל. מסקנה, זה יכול לנבוע גם מבעיה של הצולל שלא קשורה דוקא לצלילה עצמה, כדאי לתחקר אותו כשיחזור להכרה.
 

mares

New member
ומה שמצחיק ומופלא:

שהוא עדיין נשאר חי אחרי כל צלילה כדי לספר את זה.
 

הקרפיון

New member
ומה שמפליא באמת

זה שאף אחד מהשותפים המזדמנים לצלילה שלו לא חנק אותו עדיין
 
תוחקר.

הניכבד נהג כל ימיו לסיים צלילה ב3 מטר עד כלות האויר במיכלו ולעלות על הנשימה האחרונה. בכל מיקרה עם סאטוסקופ שומעים את ה"רעש" שמזכיר בריחת האויר מריאה פגועה. בכל מיקרה הוא בהכרה ומדבר וניראה על פניו שחא נישקפת לו סכנה.
 

קוזק

New member
קצף מהפה ../images/Emo5.gif

כמובן שקיימות כמה אפשרויות, אבל לפי סדר הסתברות: 1. התקף אפילפסיה (מה שמכנים "מחלת הנפילה"), גם אם לא היתה הסטוריה קודמת. 2. התקף לב. 3. הרעלת מזון מסוג כלשהו, עם תגובה אלרגנית. 4. הלם שיסודו ב-stress. אני משוכנע שישנם מצבים נוירולוגיים אחרים ושכיחים פחות המסוגלים לייצר סימנים כמתואר. ואולי אני מפספס משהו...
 

כרנין

New member
היו בחורות יפות באזור ? ../images/Emo6.gif

או אולי הוא נהיה מאד רעב בעקבות כל הדגים\פירות ים ?
 

dark spy

New member
נראה לי שכדאי

שהוא ירוץ לרופא צלילה... לא משחקים בדברים כאלה...
 

עקרבנון

New member
ירוץ? לא יותר טוב לסוע?

או שמשהוא יקח אותו? מה נראה לך? הסטטוסקופ שהוזכר נראה לך שזה ציוד של הדיג שהיה במקרה ליד?
 

dark spy

New member
שמע...

אם הוא בא לפורום לשאול מה זה יכול להיות אז אולי זה הגיוני שזה שייך לדייג... ואם זה שייך לרופא צלילה אולי כדאי שילך לרופא צלילה שמבין משהו... ו... צודק... עדיף לסוע
 
שמע...

תיקרא טוב. מי שניפגע מאושפז. ולא בכל מקום יש רופא צלילה. חשבת על זה , ברוך???
 

dark spy

New member
שמע...

א. לא קוראים לי ברוך... ב. כמו שאמרתי- אם הוא מאושפז והוא בכל זאת צריך לשאול בפורום מה יכולה להיות הבעיה אז כנראה שהוא לא מאושפז במקום הכי טוב... ג. אז אמרתי שכדאי ללכת לרופא צלילה ד. זאת רק דעתי
 
בחייך? אתה באמת צודק. הוא לא במקום

הכי טוב, מה לעשות שמקום טוב מזה הוא בערך 8 שעות טיסה מהיכן שהוא נמצא. לגבי "הבנת ברוך", טעות שלי, לא ראיתי את גילך בכרטיס האישי כי אחרת ניית יוגע למה היתכוון המשורר.
 

dark spy

New member
אני פשוט אומר

שאם הוא אצל רופא טוב אני לא חושב שיש סיכוי שמישהו פה ידע יותר טוב מהרופא, בלי אפילו לראות את החולה... אבל אני מניח שאין טעם לוויכוח, כי כנראה שאני אשאר בעמדתי ואתה בשלך בקשר ל"הבנת ברוך" תתפלא לשמוע כמה בני 15 שומעים הגשש החיוור... ה"לא קוראים לי ברוך" היה בצחוק
 

Wainshtein Lev

New member
../images/Emo12.gifשיאל, אולי תרד מזה כבר?

הכנסת את עצמך לתוך זה,
נסה לצאת בצורה היפה ביותר האפשרית. תרגע. תחשוב. תפסיק.
 

dark spy

New member
לרדת ממה?

אני חושב שכשיש בעיה רפואית יש ליפנות לרופא, אם אתה מרגיש שבנוסף לרופא אתה צריך להיתייעץ בפורום לא מקצועי אז כנראה שהרופא שלך הוא לא מקצועי. זאת דעתי, אתה מוזמן להסכים איתה, אתה מוזמן לא להסכים איתה, כמו שאמרתי אין טעם בוויכוח הזה... ואני לא מבין ממה אני צריך לרדת... יום טוב
שיאל
 
שיאל, זו בעיה של הבנת הנקרא

השואל הוא לא הנפגע הנפגע מטופל ועסוק מכדי לשאול ועם כל הכבוד...
 
למעלה