כלבת ?
ועכשיו ברצינות. לפני מספר שנים יצא לי לצלול בקניה עם בחור ישראלי מזדמן, באמצע הצלילה החל לעשות סימנים מוזרים ועלה עם אחד הDM. כשחזרנו לסירה ראיתי אותו שוכב בחצי הכרה לאחר שהאכיל את כל הדגים באיזור. לשאלתי מה קרה השיב כי בכל צלילה אחרי כרבע שעה הוא מתחיל להקיא ולפעמים גם מאבד הכרה, כמובן שלא עלה בדעתו לעדכן לפני הצלילה אותי או את המוביל. מסקנה, זה יכול לנבוע גם מבעיה של הצולל שלא קשורה דוקא לצלילה עצמה, כדאי לתחקר אותו כשיחזור להכרה.