שאלה תזונתית משהו - מדוע בירה אינה

gil levi

New member
אני מסכים עם ההודעה שבה הגבת לי

אבל אני לא מסכים עם ההודעה שאני משרשר אליה כעת. כל מה שהוא כתב זה: "אני לא נותן שלוש שנים מהחיים שלי בשביל המדינה המחורבנת הזו". אני לא רואה פה שום בגרות או ראייה לטווח ארוך, אלא רק חוסר מוטיבציה ואגואיזם. יש הבדל בין לא להיות מורעל ללהיות משתמט.
 

רן88

New member
../images/Emo45.gif מסכים.

אני חושב שאם היו מספיק "מפגרים שנתנו שלוש שנים מהחיים בשביל המדינה הזאת" אז גם אתה צריך לעשות זאת. לא ביקשתי שתלך למטכ"ל או למשהו שיגרום לזה שתראה את הבית 5 פעמים בשנה, אתה יכול גם להיות קל"ב ולעבוד בתחתית קניון (חלוקת אב"כ), זה בכלל לא משנה. העיקר שתעשה משהו בצבא. אני מתכנן אותו דבר לגביי, בכלל לא בטוח שאני אהיה קרבי (מורעל בטח לא), אבל אני יודע שאני אשרת בצבא.
 

קטריס

New member
תקרא לי איך שאתה רוצה

בכל שנות חיי במדינה הזו לא ראיתי מעשה אחד שלה שיכול ליפול תחת הכותרת של "הוגן" או "ראוי להערכה". רבין היה חוד החנית ההגון ביותר, וראינו כיצד אנו כעם מטפלים באנשים הגונים. אני לא אתן אף לא דקה אחת מחיי לשרת בצה"ל. באשר ללתרום דבר-מה בחזרה לאנשים שמגנים עלי - התנדבתי שנתיים וחצי במגן דויד אדום בירושלים (פיגועים וזה, כל הסיפור). ככה שמבחינת חוב לחברה - אני לא חייב כלום. וצה"ל יכול ללקק לי את התחת.
 

gil levi

New member
מה בדיוק הטיעון פה?

ניתן למנות רשימה ארוכה של חסרונות במדינתו הקטנה, אבל על ידי השתמטות אתה לא משפר את המצב אלא רק מחריף אותו.
 

TomaC

New member
תדחוף פלפל חריף לת&%

זה ירזה אותך גם כן, ויעלה לך הרבה יותר זול...
 

קטריס

New member
../images/Emo32.gifאיזה כיף, מחר יום החטא

פסטות, שוקולדים, טוסטים עם חמאה, בורקסים, HERE I COME
 
פה גדול, אתה לא יודע שאני שייכת

לאגף לחקירות חטאים במשטרה? אני כבר שולחת אליך ניידת, שתעצור אותך על ביצוע עבירות שומניות! עונש מירבי הוא כמה מאסרי עולם מצטברים, כולל ניקוי שליש על התנהגות טובה (שהוא אכילת ירקות וגבינת חצי אחוז). למה אתה חושב עצרו את גונן שגב? כי תפסו אותו מבריח M&M, חטא שלא יתואר. ורוזנשטיין נתפס השבוע מנסה להבריח סניפים שלמים של מקדולנד
 

קטריס

New member
לא../images/Emo70.gif ווקשה../images/Emo70.gif

עבירה שלישית ואני נשלח לשלוש שנים מחנה בריאות! מה אני יכול לעשות כדי לשחד אותך? אולי ג'סטה מינית?
 

kushkushii

New member
ואני מתכוון ל-

"קוקאין ממסטל ע"י הזרמת דם לאיזורים במוח שאחראים על תחושת עונג וסיפוק. ההתמכרות הפיזית הינה די זניחה, אך ההתמכרות הפסיכולוגית הינה *עצומה במידה מטורפת*."
 
למעלה