שאלה...תודה לעוזרים!

עודד86

New member
שאלה...תודה לעוזרים!

שמעתי שכאלה אומרים ת''ש 1 ת''ש 2 וכו... שאלות: מה זה ת''ש 1 ת''ש 2? עד כמה ת''שים יש? 5,10? מה זה בכלל ואיך מגלים כמה הת''ש שלי? תודה.
 
תגובה

עודדי , אאל"ט עוד לא התגייסת נכון ? כדי לגלות מההת"ש שלך אתה צריך לפנות לשלישות היחידה שלך בבוא הזמן ו/או למש"קית ת"ש , במידה וביקשת הת"ש. הת"ש 2 = 2 לילות בשבוע לצאת הביתה, וכן הלאה עד הת"ש 5 בצבא הירוק או עד הת"ש 7 בחיל אוויר.
 

ReiKo

New member
"בצבא הירוק"

מי ישמע אנחנו צבא זר טוב שלא שמת אותנו עם הג'יהאד והחמאס...
 
אתה יכול לעשות כאן סקר ידידי

ולהבין בח"א והצבא הירוק , ואגב , אני מהצבא הירוק, הם 2 צבאות שונים לגמרי במדינה אחת.
 

New member
"צבא זר, ידידותי לישראל"

דן שומרון, על חייל האויר.
 
למה?

למה בחיל ירוק יש עד הת"ש 5 ובחיל אוויר עד הת"ש 7? מוזר
 
אופס...

ת"ש
הת"ש
הקלת ת"ש ישנן רמות שונות של הקלת ת"ש בינהן הת"ש2, הת"ש5... כל אחת מהן משמעה הקלות שונות בשירות החייל לפי הצורך. (למשל לחייל שאחד מהוריו עובר ניתוח/ מאושפז/ נכה וכד' תינתן האפשרות לחזור הביתה מוקדם משאר החיילים, או חייל שמצבו הכלכלי קשה יקבל תוספת בשכר וכן הלאה...) הכל נקבע ע"י משקית ת"ש (או קצינת ת"ש) לאחר שיחה בינה לבין החייל. זהו בערך שאר חברי הפורום מוזמנים לתקן/ לתת מידע נוסף.
 

עודד86

New member
אני עוד לא התגייסתי, אני מתגייס

עוד מעט אבל אני רוצה לשאול, מתי אני רוצה את המשק''ית ת''ש שלה לספר לה עם יש לי בעיות? רק שאני מגיע לטירונות? וגם אז מתי? תודה מראש!
 

oleg_kh

New member
בטירונות

תהיה לך קליטה וישאלו אותך שאלות תמלא שאלון אישי וכל החרא הזה אל תלחץ יעשו הכל בשבילך אתה רק צריך להיות כמה שיותר מסכן בראיונות
 

18zoot

New member
אתה יכול לבקש גם

ראיון עם מש"קית ת"ש בלשכת גיוס.
 
למעלה