שאלה תאורטית
עלה לי רעיון בקשר להפיכת אופני הרים ליותר מתאימות לכביש, או יותר דומות לאופני כביש. להפוך את הסטם כך שבמקום שהנטיה שלו תהיה בזוית למעלה היא תיהיה בנטיה למטה מין הסתם לכוון את הכידון בהתאם ולקנות צמיגי גביש האם יש סכנה לסטם מבחינה בטיחותית ? כיוון שהוא בנוי לספוג כוחות מלמעלה למטה למי שהלא הבין אז הכוונה היא שנגיד שזה הסטם \ אז הוא בנוי להעביר כוחות מלמעלה למטה בצורה שכוח מסויים מופעל כלפי מטה על הצינור המחבר את שני החלקים האם הוא יחזיק גם בכוחות "תלישה" כלומר שדוחפים אותו החוצה ? כשהוא בצורה כזאת / ? כלומר דוחפים אותו למטה וקדימה ואפשר להגיד מנסים לתלוש אותו מהמקום ?
עלה לי רעיון בקשר להפיכת אופני הרים ליותר מתאימות לכביש, או יותר דומות לאופני כביש. להפוך את הסטם כך שבמקום שהנטיה שלו תהיה בזוית למעלה היא תיהיה בנטיה למטה מין הסתם לכוון את הכידון בהתאם ולקנות צמיגי גביש האם יש סכנה לסטם מבחינה בטיחותית ? כיוון שהוא בנוי לספוג כוחות מלמעלה למטה למי שהלא הבין אז הכוונה היא שנגיד שזה הסטם \ אז הוא בנוי להעביר כוחות מלמעלה למטה בצורה שכוח מסויים מופעל כלפי מטה על הצינור המחבר את שני החלקים האם הוא יחזיק גם בכוחות "תלישה" כלומר שדוחפים אותו החוצה ? כשהוא בצורה כזאת / ? כלומר דוחפים אותו למטה וקדימה ואפשר להגיד מנסים לתלוש אותו מהמקום ?