שאלה תאורטית אבל אפשרית

e t e r n i t y

New member
יש לי בן דוד רחוק

שהייתי דלוקה עליו כשהייתי בת 16. נראה טוב, גדול ממני ב 3-4 שנים, אבל כמובן שלא עשיתי כלום וטוב שכך. כמו שאמרו פה לפני, יש דברים שעדיף להשאיר בגדר פנטזיה...
 

sardukar

New member
תכלס את יכולהלתת סיבה אחת למה לא?

ודרך אגב אני חוזר ומודיע לך שפיתרו את אילן. לשבתי שזה ישמח אותך.
 

e t e r n i t y

New member
סיבה אחרת?

כי הוא בן דוד שלי. אומנם רחוק אבל עדין חלק מהמשפחה... לא יודעת, לא מסתדר לי. ובכלל, יש מספיק גברים אחרים בארץ. (מאוד משמח אותי, כי אני חוזרת לעבוד שם בקיץ)
 

sardukar

New member
אם כל הכבוד לשקמה

אני מעדיף את הקיץ הזה לבלות בתור מציל באלון הגליל. אני לא מבין למה מושך אותך ללכת לשם? אחרי הכל כסף רבה יות טוב אפשר לעשות בישובים
 
למה בכלל לתת לזה לקרות מהתחלה?

לשים גבולות. ולא לתת שיהיה בכלל מתח מיני עם קרוב המשפחה. לי יש למשל, בן דוד, בן 24. והוא באמת חתיך הורס. תמיד הוא זורק יציאות שאם לא הייתי בת דודה שלו, מזמן היה יוצא איתי...דברים כאלה.. אבל כמובן, שזה הומור. אין מתח מיני. ואבוי אם יהיה.
 

sardukar

New member
ואם יהיה? מה תעשי אז?

זה קל מאוד לדבר כשאת לא חווית על בשרך את ההרגשה. הפואנטה היא שלא ולא אני לא יכולים לשלוט במי אנו רוצים במיטה.
 

נצנצ

New member
הממממממממממ..............

האמת היה עם בן דודי מתח מיני לא עשינו כלום
וזה נעלם לא, חוץ מזה שכשהוא רואה אותי היום הוא אומר משהו בסגנון של "וואוו את ממש אישה" הוא גדול ממני ביותר מעשר שנים וזוכר אותי ממש ממש קטנה...
 

sardukar

New member
בהתחשב שאת בת 26

בהחלט הגיע הזמן שתתחילי להיראות כמו אישה
 
וידוי-

הוריי בני דודים מדרגה ראשונה. איך הגיעו להינשא? כנראה מהישארותם ילדים קטנים עזובים בשואה. לא רואה בזה משהו נורא בתור בתם. אך בחיים לא הייתי מתאהבת בקרוב משפחה.
 
העניין המוסרי הוא חרטא לדעתי

[כל עוד לא מדובר באח ואחות], אבל מה לגבי דם משותף שזורם בורידים? הרי יש סכנות... לכי לכפרים הערביים ותראי שם הרבה נכים ומוגבלים בגלל נישואין בתוך המשפחה.
 
כן...היה...

לא עשיתי עם זה כלום. הוא לא ממש בן דוד, יש קצת פחות קירבה משפחתית...אבל בכל זאת.יש קירבה. תמיד אחד מאיתנו עוצר את הקשר לפני שזה מתגלגל ליותר ממשהו אפלטוני. וטוב שכך.
 
למעלה