שאלה - תאונה ברכבת ישראל:

מצב
הנושא נעול.

david80

Active member
שאלה - תאונה ברכבת ישראל:

שאלה - תאונה ברכבת ישראל:
היום ליויתי את אחותי ברגל אל התחנה המרכזית בנתניה אל אוטובוס קו 605 וזאת לאחר התלבטויות רבות אם להמשיך איתה עוד כרבע שעה ברגל עד לתחנת הרכבת. כתוצאה מההתרעה הממוקדת על חדירת מחבל נסגר כביש 2 (החוף) לתנועה ונהג האוטובוס נסע לתל אביב בכביש 4 (גהה), התוצאה - אחותי איחרה לעבודה בכחצי שעה, לעומת זאת, ברכבת היא היתה מקדימה ברבע שעה (אלא, אם כוחות הביטחון שיבשו גם את הרכבת, אבקש מכם לעדכן אותי)!!! לעומת זאת, גם נסיעה ברכבת מהווה סיכון על אי עמידה בלוחות זמנים! השאלה היא: כמה זמן בדיוק לוקח מרגע תאונה נפוצה ברכבת (כגון: התאבדות, התנגשות עם רכב וכו'), לא עלינו, ועד לחידוש תנועת הרכבות בקו בה התרחש האירוע?
 
התאששות מהפסקת תנועת הרכבות

שאלה - תאונה ברכבת ישראל:
היום ליויתי את אחותי ברגל אל התחנה המרכזית בנתניה אל אוטובוס קו 605 וזאת לאחר התלבטויות רבות אם להמשיך איתה עוד כרבע שעה ברגל עד לתחנת הרכבת. כתוצאה מההתרעה הממוקדת על חדירת מחבל נסגר כביש 2 (החוף) לתנועה ונהג האוטובוס נסע לתל אביב בכביש 4 (גהה), התוצאה - אחותי איחרה לעבודה בכחצי שעה, לעומת זאת, ברכבת היא היתה מקדימה ברבע שעה (אלא, אם כוחות הביטחון שיבשו גם את הרכבת, אבקש מכם לעדכן אותי)!!! לעומת זאת, גם נסיעה ברכבת מהווה סיכון על אי עמידה בלוחות זמנים! השאלה היא: כמה זמן בדיוק לוקח מרגע תאונה נפוצה ברכבת (כגון: התאבדות, התנגשות עם רכב וכו'), לא עלינו, ועד לחידוש תנועת הרכבות בקו בה התרחש האירוע?
התאששות מהפסקת תנועת הרכבות
השאלה ששאלת היא מאוד בעייתית למענה - פרק הזמן הדרוש להתאוששות מקטיעת תנועת הרכבות תלוי בהרבה מאוד גורמים שונים, ויכול להיות שונה מאוד במקרים דומים לכאורה, כמו דריסות או פגיעות במשאית, אם היה נזק לרכבת או למסילה או לא היה, אם נהרגו או נפגעו אנשים או לא, כמה זמן לקח למשטרה ולכוחות חירום להגיע למקום וכיו"ב שיקולים שונים.
 

david80

Active member
אביתר, התוכל לפרסם נתונים של כל

התאששות מהפסקת תנועת הרכבות
השאלה ששאלת היא מאוד בעייתית למענה - פרק הזמן הדרוש להתאוששות מקטיעת תנועת הרכבות תלוי בהרבה מאוד גורמים שונים, ויכול להיות שונה מאוד במקרים דומים לכאורה, כמו דריסות או פגיעות במשאית, אם היה נזק לרכבת או למסילה או לא היה, אם נהרגו או נפגעו אנשים או לא, כמה זמן לקח למשטרה ולכוחות חירום להגיע למקום וכיו"ב שיקולים שונים.
אביתר, התוכל לפרסם נתונים של כל
תאונות הרכבת מה-29 בפברואר 2003 ועד לתאונה בתל נגילה ב-29 בפברואר השנה - כמה שעות/דקות לקח מרגע האירוע ועד לחידוש התנועה, בבקשה? (אופס, לא קיים בכלל תאריך 29/02/2003 והרי שנה זו לא מעוברת!
)
 

צחקן

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

אביתר, התוכל לפרסם נתונים של כל
תאונות הרכבת מה-29 בפברואר 2003 ועד לתאונה בתל נגילה ב-29 בפברואר השנה - כמה שעות/דקות לקח מרגע האירוע ועד לחידוש התנועה, בבקשה? (אופס, לא קיים בכלל תאריך 29/02/2003 והרי שנה זו לא מעוברת!
)
 
הנתונים רגישים מדי. לא אוכל לפרסם

אביתר, התוכל לפרסם נתונים של כל
תאונות הרכבת מה-29 בפברואר 2003 ועד לתאונה בתל נגילה ב-29 בפברואר השנה - כמה שעות/דקות לקח מרגע האירוע ועד לחידוש התנועה, בבקשה? (אופס, לא קיים בכלל תאריך 29/02/2003 והרי שנה זו לא מעוברת!
)
הנתונים רגישים מדי. לא אוכל לפרסם
נתון זה בינתיים. הדבר מחייב אישור המנכ"ל. לא בא לי להסתבך... מצטער ובוא נעביר עניין...
 
לא מעביר את הנתונים, לא בצ'אט, לא

לצ'אט בבקשה. תודה.
ב"ה ברשתילעצמי לנצל"ש כי אביתר אמר שאסור לו לגלות.
לא מעביר את הנתונים, לא בצ'אט, לא
בהודעות אישיות ולא בכלל. הנתונים פה אבל גם בטחון שדה חשוב ביותר. תבין שהשאלה היתה רגישה ולכן אוזניים לכותל היא התשובה. סורי.
 

abarth

New member
ב-2003 לא היה 29 בפברואר, רק 28.

אביתר, התוכל לפרסם נתונים של כל
תאונות הרכבת מה-29 בפברואר 2003 ועד לתאונה בתל נגילה ב-29 בפברואר השנה - כמה שעות/דקות לקח מרגע האירוע ועד לחידוש התנועה, בבקשה? (אופס, לא קיים בכלל תאריך 29/02/2003 והרי שנה זו לא מעוברת!
)
ב-2003 לא היה 29 בפברואר, רק 28.
עמך הסליחה
 
גם זמינות של מסלולים חלופיים?

התאששות מהפסקת תנועת הרכבות
השאלה ששאלת היא מאוד בעייתית למענה - פרק הזמן הדרוש להתאוששות מקטיעת תנועת הרכבות תלוי בהרבה מאוד גורמים שונים, ויכול להיות שונה מאוד במקרים דומים לכאורה, כמו דריסות או פגיעות במשאית, אם היה נזק לרכבת או למסילה או לא היה, אם נהרגו או נפגעו אנשים או לא, כמה זמן לקח למשטרה ולכוחות חירום להגיע למקום וכיו"ב שיקולים שונים.
גם זמינות של מסלולים חלופיים?
 
גם ברכבת יש נהלי ביטחון מיוחדים

אביתר סליחה אם השאלה טיפלנ חוצפנית
אבל מה קשור בטחון שדה לנוהלים הללו של ר"י, השאלה אינה מתמקדת על מערך האבטחה.
גם ברכבת יש נהלי ביטחון מיוחדים
ומידע רגיש שאיננו מועבר הלאה. למרות ולשמחתנו שלא התפוצץ מחבל מתאבד בקרון רכבת, הרכבת כפופה להנחיות מסויימות כמו אגד ודן וכל נושא הבטחון בה נמצא במעקב קרוב מדי יום ע"י גורמים בטחוניים. לצערי, שוב, זהו נושא שאינני אוהב לדון בו בשום צורה. יש לי אינטרס שהכל יהיה תקין ברכבת וכמובן שגם לרכבת יש סודות חיוניים שאסור שידלפו מסיבות ברורות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה