שאלה ששמתי גם ב 8 - פילטר אוויר

אורי-

New member
שאלה ששמתי גם ב 8 - פילטר אוויר

האם אפשר למצוא פילטר אוויר תחליפי - אבל לא כזה שיועד מראש לקטנוע שלי? ז"א - למצוא פשוט פילטר אחר שיתאים בגודל? יצא לי לראות באוטו דיפו כמה פילטרים לרכבים כמו פיאט אונו או משהו קטן אחר , והגודל נראה דומה מאוד למה שיש אצלי ,והמחיר הוא כ20 שקלים (אני יוצא מנק' הנחה שכל מה שקשור לדו"ג יותר יקר... גם אם זה בורג "מיוחד" עלק , אם יתברר לי שפילטר אוויר של קטנוע באמת יעלה רק 20 ש"ח אני קונה ולא מסתבך עם הניקוי). ושאלה נוספת , בהנחה והשלב הראשון יהיה רק ניקוי של הפילטר - שמן מנוע יהיה טוב מספיק ע"מ לחדש את הלחות? אחרי השיפור עליו דיווח הרבקוו , ולאור העובדה שגם אני נסעתי לא מעט באובך המגעיל , אני מרגיש צורך עז לנקות את הפילטר וכל שביב מידע יעזור - במידה ולא - אני מפרק , מנקה ושם שמן מנוע (כנראה של רכב , יותר זול...)
 

harabecw

New member
הסתייגות ../images/Emo3.gif

לא "שיפור" אלא חזרה לביצועים הנורמליים אחרי שהוא היה קצת חנוק
 

כRובי

New member
לא יודע היכן יש פילטר אוויר שיתאים

בדיוק לקטנוע שלך, אבל אני מתאר לעצמי שמוסך "מוטו ספיד" בהרצליה יכול לייבא גם עבור הקטנוע שלך. אך שאלה לי אלייך - למה לך פילטר אוויר תחליפי ? האם אתה מתכנן שינויים נוספים לרגל כות האויר הגדולה יותר שתזרום אל המנוע ? אם המטרה היא חיסכון של החלפת הפילטר בטיפולים הבאים (כמו בפילטרים הרב פעמיים של K&N ), אז....תשכח משאלתי
 

אורי-

New member
למה תחליפי - פשוט מאוד :

כי אני כבר מזמן ראיתי שכל מה שנושא לוגו של יצרן מוכר - יעלה יותר... כמו ידיות בלם וקלאץ , כבלים , ועוד מיני ירקות שבד"כ כולם משתמשים בתחליפים , מה גם שראיתי לדעתי בפורום 8 , הסבר למה לפעמים תחליפי יהיה עדיף (הסבר לגבי מסנן שמן , המסננים ממשיכים להתפתח ולהשתכלל , אבל המסנן ה"מקורי" הוא אותו אחד משנת השקת הדגם , וכך יוצא שחליפי טוב יותר (של אותה חברה שיצרה עבור יצרן האופנועים) יהיה גם זול יותר) אני לא מחפש פילטר אחר בשביל שיפור , אלא פשוט בכדי להחליף את הנוכחי , שנראה לי סתום. או רב פעמי , או אחד פשוט וזול (וכמו שכתבתי - אני מתקשה להאמין שאכן החלף יעלה לי רק 20 ש"ח). פילטר רגיל אי אפשר לנקות? רב כזה שמוגדר רב פעמי?
 

Ofirdt

New member
מה הבעיה לנקות את הקיים../images/Emo35.gif

תנקה את הקיים.... זה פשוט מאוד
 

Ofirdt

New member
בעיקרון כן..........

אבל אני בדיטי לא כל הזמן שמתי שמן....... לפעמים רק ניקיתי והחזרתי בלי לשמן
 
למעלה