שאלה שקשורה לספורט

  • פותח הנושא ELY
  • פורסם בתאריך

ELY

New member
שאלה שקשורה לספורט

יש לי שאלות שקשורות בספורט, מישהו שיכול לענות לי, ממש תודה:) א. אני חולת אסטמה - האם הסיבולת שלי תהיה יותר טובה אם אני רצה? (כמו מי שלא חולה אסטמה שמשתפר לו הסיבולת?) כי ממש קשה לי לרוץ לפעמים. ב. התחלתי להתאמן וממש תפוסים לי השרירים, אני חייבת לתת להם מנוחה? או שאני חייבת להרפות את השרירים בכך שאני ממשיכה קצת להתעמל למרות ההתכווצות. תודה רבה:):)
 

חיים_א

New member
ספורט

לגבי אסטמה את צריכה להתייעץ עם רופא. לדעתי, אם קבלת אישור רפואי להתאמן בחדר כושר (זה חובה עפ``י החוק) הרי זה בסדר והסיבולת שלך תשתפר עם הזמן. האסטמה כנראה מציבה אותך בנקודת התחלה נמוכה יותר. לגבי השרירים צריך 36 שעות הפסקה בין אימון לאימון. שרירים כואבים מעידים על אימון טוב. אם את מתאמנת יום אחרי יום, תעבדי בכל פעם על שרירים אחרים. חשוב להזהר, שריר שנפגע ברגע מתרפא במשך שבועות רבים. חובה לבצע חימום אירובי לפני האימון על השרירים כדי לחמם אותם היטב.
 
היי ELY :cool:

היי מה שלומך? תגידי ELY מדוע את צריכה לרוץ? בתור מורה לספורט אני יכולה לספר לך שבמצבך שחייה יעילה הרבה יותר. אין לחץ על השרירים של הרגלים כי את לא נושאת את משקל גופך עליהם. את פשוט חותרת מול כח ההתנגדות של המים. כמו כן פעולת הנשימה בתוך המים ומחוצה להם עשויה לשפר לך את הנשימה ולהקל עלייך מהאסטמה. בכל אופן המאמץ שאת משקיעה בשחיה משול לפי 3 מאמץ יותר מאשר ריצה. דוגמא: שחייה של 300 מ` שווה מבחינת שריפת קלוריות לריצה של 900 מ`. אם את רצה 3 ק``מ את יכולה להסתפק ב1 ק``מ שחייה. אז בברכת כושר הוא אושר שתהיה לך הצלחה. הרבה אור ואהבה ללא תנאי. מיכל
 
למעלה