שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן

שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן

מהפעם הראשונה ששמעתי את השיר ליתר דיוק.. בעקבות ההודעה של "כל בוקר קצת"(?) על המנגינה של "אבא" בתפילת ר"ה, חשבתי לנסות אותה פה ואולי תדעו את התשובה האמיתית.. ה- "הווו הווו הוווו הוו..." בשיר "אבא".. המנגינה מבוססת על "גם כי אלך" (מהחלק של: "לא לא לא לא..") או שזה רק נדמה לי (הפס' ממש מתאים לשיר.. ממש!) תשובות\מחשבות\דיעות\סתם הקפצות כדי של אתאכזב שזה עבר עמוד בלי תגובה אחת יתקבלו בשמחה
 
לא יודעת אם "מבוססת" זו המילה המתאימה

כי מסיבה כלשהי לא נראה לי שאביתר כיוון שזה ייצא כך, אבל בהחלט יש שם קטע ממש דומה.
 

SnapDragon

New member
היי - מאפין גאי ../images/Emo9.gif

האמת שהייתי צריכה לזמזם את שניהם במקביל כמה פעמים... יש רק קטע אחד, קצרצר, שיש בו דמיון. אבל אולי זו רק אני. רציתי להוסיף שהודעה שלישית פה = גלידה, ושאבדת, אבל כבר עברת את זה. אצלנו זה נקרא כבר לצאת קבוע. תרגיש חופשי, אנחנו לא מאכזבים אפאחד
. (וואה. הכנסת לי עכשיו חזק את "אבא" לראש. ולאור החרישות החוזרות ונשנות, זה לא עניין של מה בכך. תודה..)
 
כל השירי סעודה שלישית הם די דומים

והאווירה הרגועה של שירי סעודה שלישית מאוד מתאימה ל"אוו" של אבא...
 
בהחלט יש מקום לדמיון...

וכמו שגם אמרו לפני- זה גם דומה ל"התנערי" של קרליבך ששמעתי את אביתר שר אותו לא פעם ולא פעמיים...
אז אני מניחה שיש דברים בגו'.
 
למעלה