שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן
מהפעם הראשונה ששמעתי את השיר ליתר דיוק.. בעקבות ההודעה של "כל בוקר קצת"(?) על המנגינה של "אבא" בתפילת ר"ה, חשבתי לנסות אותה פה ואולי תדעו את התשובה האמיתית.. ה- "הווו הווו הוווו הוו..." בשיר "אבא".. המנגינה מבוססת על "גם כי אלך" (מהחלק של: "לא לא לא לא..") או שזה רק נדמה לי (הפס' ממש מתאים לשיר.. ממש!) תשובות\מחשבות\דיעות\סתם הקפצות כדי של אתאכזב שזה עבר עמוד בלי תגובה אחת יתקבלו בשמחה
מהפעם הראשונה ששמעתי את השיר ליתר דיוק.. בעקבות ההודעה של "כל בוקר קצת"(?) על המנגינה של "אבא" בתפילת ר"ה, חשבתי לנסות אותה פה ואולי תדעו את התשובה האמיתית.. ה- "הווו הווו הוווו הוו..." בשיר "אבא".. המנגינה מבוססת על "גם כי אלך" (מהחלק של: "לא לא לא לא..") או שזה רק נדמה לי (הפס' ממש מתאים לשיר.. ממש!) תשובות\מחשבות\דיעות\סתם הקפצות כדי של אתאכזב שזה עבר עמוד בלי תגובה אחת יתקבלו בשמחה