שאלה של צעיר

prophet3

New member
שאלה של צעיר

שלום לכל זקני השבט יש לי ניסיון רכיבה בשטח של שנתיים, לפני חודש וחצי קניתי אופני כביש (אני שונא בוץ), ומאז אני כל שבת בצומת נחשון. משבת לשבת אני מעלה את הרף, אתמול יצאתי מנחשון לשמשון, צומת האלה, צור הדסה, צומת עין כרם, הר איתן, צובה נחשון ובקיצור 83 ק"מ, 1700 מטר עלייה מצטברת. הגוף שלי הודיע לי חד משמעית שהגזמתי!!! או.קי. אבל מה עושים??? לאן פונים??? האם יש איזה עיקרון או הגיון שלפיו אני צריך לפעול? נא שתפו אותי מנסיונכם הרב (אתמול קראתי שאיציק רוכב משנת 1986 לפחות ....) אגב אני בן 44 תודה
 

ItsikH

Member
קודם כל תנוח, ואחר כך תתחיל מחדש. אין בעיה בנפחים - לא זמן ולא מרחק הם הבעיה - כי אם בעצימויות. אתה צריך להתחיל בעצימות נמוכה, את העליות תשאיר לשלב מתקדם יותר. הזמן הוא המדד לנפח, לא המרחק. בהנחה שאתה בכושר סביר, לא צריכה להיות לך בעיה לרכב שעתיים-שלוש בעצימות מתונה - בלי עליות, עם מנוחות בין הרכיבות. זה תעשה משהו כמו 3 פעמים בשבוע, אם אתה מרגיש נוח בסוף הרכיבה אפשר להוסיף.
 

skcazy

New member
כל עוד אתה נהנה ...

החוכמה על רגל אחת היא להנות מהרכיבה . יש שני תחומים להעמיק בהם : הכר (ושפר) את עצמך ...ולמד לרכב בקבוצה . ספורט רכיבת הכביש מקבל מימד אחר לאלו שרוכבים בקבוצה. לעניין הראשון - מאמן טוב יכול להיות פתרון מצויין . לעניין השני - גם. רק השמר פן תשרוף את עצמך מנטלית או נפשית בכך שתעמיס מהר מידי - הרבה מידי - תפסיק להנות ותחזור ( חלילה ) אל הבוץ. בהצלחה.
 

prophet3

New member
ראשית תודה

הרכיבות האלה הן אושר גדול! זה ממש ממכר. אבל בכל זאת אני מבין שלגוף שלי יש דרישות משלו. אני לא יכול לקרוע לו את הצורה רק בשביל שהנפש תהייה מרוצה. ולתכלס איפה מוצאים מאמן טוב? והאם זה לא מוקדם להיצטרף לקבוצה??? לגבי מה שאיציק כתב האם :המרובע נחשב לעצימות לא גבוה?
 

ItsikH

Member
יאפ יש כמה עליות קטנות זה סביר לגמרי. תוסיף את המשולש אם תרצה ותרגיש נוח ואתה מסודר.
 

prophet3

New member
3 פעמים בשבוע מרובע

לא על בטן ריקה, אנסה את המרשם. אגב המשולש מפחיד אותי יש שם נקודות שהשוליים מאד משובשים מה שדוחף את הרוכב לאמצע הכביש.
 

YotamKa

New member
אל תדאג מלהידחף לאמצע הכביש

במהירות יגיעו אנשים אדיבים בכלים מיוחדים עם ארבעה גלגלים שיחזירו אותך לשוליים. הצלוחה!
 

GreekBiker

New member
תציץ פה http://www.x-team.co.il/

יכול להיות שיתאים לך תגיד שאני שלחתי אותך :) אני נהנה מכל רגע
 
למעלה