שאלה של מתחילים על עומק תמונה
שלום לכולם, זוהי הפעם הראשונה שאני נכנס לפורום הזה, ואני מקווה להיעזר בו (ובעתיד, לאחר שאצבור נסיון לעזור לאחרים
). לפני כשבועיים קניתי מצלמה דיגיטלית Fuji S5000. למרות שהפונקציות האוטומטיות שלה מצויינות, החלטתי לנסות להפיק מהמצלמה את המירב. אחד הדברים הראשונים שניסיתי היה לצלם תמונות עם עומק שדה, כך שאוכל לחדד את קדמת התמונה ולטשטש את האובייקטים המרוחקים. הבעיה היא שלמרות שכבר למדתי לשלוט בגודל מפתח הצמצם ובמהירות התריס, אני לא מצליח להשיג את האפקט הרצוי. אני מצליח לצלם תמונה מסויימת במפתח צמצם f8.9 (ומהירות תריס 1/256), ולאחר מכן במפתח צמצם f3.2 ומהירות תריס 1/1024, אבל אינני רואה שום הבדל מבחינת עומק השדה. האם מישהו יכול לכתוב לי מה פספסתי?
שלום לכולם, זוהי הפעם הראשונה שאני נכנס לפורום הזה, ואני מקווה להיעזר בו (ובעתיד, לאחר שאצבור נסיון לעזור לאחרים