שאלה של מתחילה...

לילוש 1

New member
שאלה של מתחילה...../images/Emo140.gif

ראשית- שלום לכולן. סיפור שהיה כך היה: לפתע פתאום התפנה לי הרבה מאוד זמן במהלך השבוע, אז במסגרת שיטוטי נכנסתי לחנות "אבגד" בחיפה, כל החרוזים, והאבנים והחומרים שהיו שם הצליחו לעורר בי את יצר העשייה הרדום (שהיה שם גם קודם, אבל מטעמי חוסר יכולת וחוסר זמן משווע בחודש, חודשיים, 5 שנים האחרונות- גווע). אז החלטתי, בשעה טובה, להתחיל, אך הדברים שהכי קרצו לי היו החרוסים (ראיתי פה עבודה של "סריגה" בחריזים- מדהימה!) ושיבוץ של אבנים (ראיתי בחנות עבודות יפהפיות של תכשיטים, סיכות וכו). וסופסוף לשאלה: איך ואיפה מתחילים??? האם יש סדנאות או חוגים באיזור חיפה והקריות? איך מגיעים אליהן? מה צריך? ו..מילון שאלות... מורה נבוכים? מישהי?... תודה!
 
למעלה