שאלה של מדריכה

2המדריך

New member
כנס

חבל ההשתחצנות שלך מיותרת. אני יודע מי אתה ומה אתה שווה. וכן בחומר שלך אתה שולט. אבל בתור 282 הידע שלך לוקה בחסר בהרבה תחומים. ואני בטוח שאתה יודע על מה אני מדבר.
 

mgd3

New member
מה הכוונה 282?

אולי אתה יודע מי אני אבל מה זה קשור אני בדעה שעל מדריכים להיות קצת חחכמים כדי ללמד שוחרים אולי לך יש את זה אבל להרבה מדריכים שאני מכיר אין שמץ של מושג מה הם צריכים ללמד
 

DemonDog

New member
אני אישית הייתי פותר את זה במכות

יאלללה יום שני קרב מדריכים!!!! את זה אני חייב לראות! טכניים, נא להצטייד במצלמות!
 

dsol

New member
בגלל......

דבר ראשון אני מהולץ.... שביום פתוח הכול נראה טוב ויפה... לקחו אותנו למטוסים והכול טוב ויפה בבית ספר לא הזכירו נקיונות ושמסיימים כל יום ב 4 ויש מסדרים וכל החרא הזה... כיתה ט' עוד עברה בצורה טובה לא הכבידו עלינו כדי לרצות אותנו כי בכל מקרה אנחנו חדשים ולא רוצים להפיל עלינו הכול במכה אחת.. כיתה י'-י"א התחיל הכול... כל העומס והחרא של הבית ספר....(גם ב ט' היה אבל פחות)...להישאר עד מאוחר.... שבוע נקיונות (אין מישהו שינקה אז אנחנו ננקה אפילו שיש כיתות אחרות שלא ניקו בכלל) משאירים עד 5 בגלל שמתחשק להם.... או בגלל שיש לי פיאות חצי סמטימטר יותר ממה שמותר... או שהמדריכה התבלבלה ביני למישהו אחר.....או שפתאום ב 4 וחצי אחרי שסיימנו נקיונות המדריכה נזכרה שיש עוד דברים שהיא שחכה לומר לנו לקנות (וזה אחרי שהיינו במסדר יציאה)....ועוד מקרים דפוקים (ואל תגידי זה לא קורה הרבה כי זה כן קורה !! ) ואחרי שהתחלנו ללמוד מקצוע ומגמה שום בית ספר (!!!) שמכבד את עצמו ויש בו רמה לא יקבל אותנו למגמה נורמלית..... ולנשור מבית ספר זו לא אופציה בעיניין הזה... אז אין ברירה אלא להישאר ולסבול..... אבל לא בשקט ! אנחנו נתלונן עד שיתפלו בבעיות שגורמות לנו סבל אם נשארנו מליית ברירה לפחות ננסה לשפר את המצב לטובתנו טיפה.... מה שממש מפריע זה שלא אומרים אמת בבית ספר הזה !! הכול שקרים..... מהיום פתוח ועד סוף הבית ספר.... לפחות שיראו את הבית ספר כמו שהוא באמת.. שלא פתום שיש ימים פתוחים ומיונים כיתה תורנית לא תנקה כדי שאלו שנרשמים לא יראו אותם..... ושמבקשים ממדריך משהו שלא יגיד "בסדר" ולא יעשה כלום (כי זה מה שהם עודים בדרך כלל...... כלום !!) והעיקר אומרים אחרי זה אנחנו רוצים לטובתכם.... כן בטח... בינינו זה איך שנח להם
 
אם יש לך קצת רצון וסבלנות

אני מציע לך לחזור אחורה בדפי הפורום, אפילו לארכיון בדפים הקרובים שלו, ולראות כל כך הרבה הודעות על מחדלים ודוגמאות לרוע, ביזוי השוחר, ועוד. אולי אני גם אחפש לך כמה. אין לי טעם לחזור על כל מה שאמרו פה, אז בקצרה בוחרים ללמוד - מערכת הטעייה בימים הפתוחים [בטכני זה הכי הטעיה, מניסיון] למה להישאר? אני אסכם במה שבאבאג'יסטה אמר "יקבלו אותנו מקסימום למגמת בניין" כי עד שכבר קולטים זאת..זה מה שקורה.
 
הנה עוד

ואם אפשר לומר, הילדה שכתבה את ההודעה הבאה הייתה אחת המורעלות על הטכני, אבל משהו רציני. ותראי מה נהיה ממנה עכשיו. לחצי כאן.
 
סליחה על ההתפרצות..

את השירות הצבאי שלי התחלתי בטכני- איי שם גבוה למעלה אצל מפקד הבסיס. מבלי להיכנס לשמות ופרטים, אני יכולה לומר שלשוחרים בטכני מתייחסים כעבדים. האוכל שאתם מקבלים בחדרי האוכל הוא פחות ממה שמקבלים בסגל ושלא לומר בקצינים ונגדים, תנאי השירות שאתם מקבלים גרועים בהרבה יותר (קרי- יותר תורנויות ניקיון וכו'), התפיסה הכללית לגבי השוחרים היא שהם סתם ילדודס במערכת צבאית גדולה והם יעשו... (וזו הגישה שהגיעה בזמנו מהלשכה!) אני יודעת שזה מחריד ועצוב ומבינה כל אחד ואחת מכם שכועסים ומתוסכלים מהטכני- ספרו והמליצו לכל אחד את האמת. וכשאני אומרת את האמת- ספרו גם על היתרונות כי בסך הכל מבחינה לימודית, הטכני נותן לשוחרים המון. אם תשאלו אותי מה הייתי מעדיפה- לימודים ברמה גבוהה מאוד וקריעת תחת בכל מיני שטויות או לימודים בבי"ס רגיל ומאמץ נורמלי, אני לוקחת (וגם לקחתי) את האופציה השנייה.
 

mgd3

New member
כנסי

אולי את צודקת בחלק מהדברים וחוץ מזה לא בושה לומר שהיית הפקידה של המב"ס
 
קראתי כי הייתם בשער תפוז ונכנסתי

הייתי מדריכה בטכני לפני כמה שנים טובות.
החליטו במיונים שאני אהיה מדריכה, לא ביקשתי ואפילו בלב קצת חששתי. נשארתי עד ששלחו אותי לקורס קצינות.
הטכני זכור לי כמקום שעיצב גם אותי וגם את החניכים שלי.
היתה קצת "פוזה" אבל אני והחניכים שלי הבטנו עליה במעין קריצה. לא קל לבת 18 ללמד חניכים, כמעט בני גילה, במסגרת צבאית ולבדוק מסדרים. החניכים החכמים שלי הבינו.
היתה ביננו הבנה שאני חייבת להיות קצת "קשוחה". הם גם ידעו שאני לא אהבתי את המשמעת הצבאית, אבל אהבתי ללמד אותם והייתי מדריכה טובה. חיבבתי מאוד את ה"שוחרים שלי". את המשמעת הצבאית ה"שוחרים שלי" אהבו יותר ממני וגם את הקשיים במסעות ובאימונים. במסדרים הם היו קצת מחייכים כשהייתי מעירה על האבק. במסעות ובאימונים הם היו טובים ממני ואני קצת "גנבתי" חלקים מהמסלול.
אני זוכרת שיעורי עזר שערכתי לפני מבחנים בחדר כללי במגורים שלהם, ואיך השתדלתי שהכיתה ההטרוגנית תגיע לרמת ידע אחידה כדי שנוכל לרוץ קדימה. הם התקדמו והשיגו גם בחיים האזרחיים וגם אלה שנשארו בצבא. היינו שניים: אני ומדריך שהיה "קשוח" אמיתי ודרש כושר ומשמעת. בשקט החניכים שלי ספרו לי שהם מעריצים אותו ויודעים שגם ה"ירידות" הן סוג של "משחק צבאי" בין הקורס והמדריך.. כשסיימתי קורס קצינות הגיעו לבסיס שלי חלק מהחניכים בקורסים המקצועיים שלי.(הייתי גם מדריכה מקצועית במשהו.) היה להם קל יותר בשירות, הם הסתדרו טוב בבסיס, והקצינה שלהם חיבבה אותם מראש.. (הייתי המדריכה שלהם פעם.)
קשה לי להאמין שרע בטכני ואולי אין לכם פרספקטיבה נכונה. הרבה מהחניכים שלי המשיכו בחיל האויר בצבא הקבע והם עדיין קצת "מורעלים". מעניין מה קרה בטכני מאז שעזבתי.. עברו כמה שנים. אולי אם מביטים על הכל, כמו החניכים שלי, בקצת קריצה, מנסים להבין את המדריכים ולתקשר איתם, הכל נראה אחרת. במשמעת הצבאית יש קצת "פוזה" כבר אמרתי?
מדריכה לשעבר..
 
והניסיון שלי הוא מבסיס הטכני בחיפה

השוחרים שפגשו אותי אחר כך, בבסיס, סיפרו לי שה"אפטרים" שלהם ביחד בחיפה, המסעות הקשים ה"צבאיים", הלימודים המשותפים והחברויות בתוך הקורס- הפכו את השנים הללו לחוויה שהם לא ישכחו.. וכמובן שמבחינת הלימודים המקצועיים כולם סיימו את הבגרויות בציונים טובים. (הם היו רגילים ללמוד ולהשקיע וביחד היה להם יותר קל
) נשאר משהו מכל זה בטכני? קשה לי להאמין שלא.. המדריכה לשעבר
 
הרבה השתנה מאז,

כל פעם שהייתי מדבר עם שוחרים בוגרים, קיבלתי אותו רושם. אני אתן לך לדוגמא את המקרה של הקורס שלי (היום). אין כמעט דיסטנס עם המדריכה שלנו. (פעם זה לא היה אפשרי) השוחרים אצלנו צועקים על המורים. (פעם על זה לא היית נשאר בבית הספר). המדריכה אחלה בנאדם, חוץ מזה שלהדריך היא לא יודעת. לא משקיעים במגורים שלנו. ולסגל העליון לא אכפת מאיתנו. סוגרים לאינטרניים מתקנים בערב כי הפנימיה נסגרת. ויש עוד הרבה. אמרו לי את זה בוגרים של הטכני לא פעם ולא פעם. המקום הזה רק התדרדר בארבע השנים האחרונות. וסגירת הפנימיה רק מזיקה ותזיק לו.
 
למעלה