שאלה של טאקט, אשמח לשמוע דעות

Night Light

New member
שאלה של טאקט, אשמח לשמוע דעות

הוא החבר הכי טוב שלי. אשתו ואני ביחסים של "שלום-מה שלומך-מה שלום הילדים" וזהו. אבא שלה נפטר. לשבעה אני לא מתכוונת להגיע לנחם. האם עלי ללכת להלוויה או שדי בזה שביקשתי ממנו למסור לה את תנחומי?
 

yafit75

New member
בוקר טוב נייטושש

לפי דעתי,, אבל זו דעתי בלבד, ואת יכולה לקבל אותה או לא לקבל אותה בכלל,,, ודעתי היא: אם הוא חבר טוב,,,, לא משנה מה היחסים שלך עם אשתו, אם טובים או לא, את לא חייבת ללכת להלוויה,,,, ועדיף שתלכי לנחם אותה. זה לא יפה למסור תנחומים דרך מישהו אחר,,, זה לא מכובד. ואם את הולכת, את רק עושה מצווה ומכבדת את עצמך. תארי לך שתראי אותה אחרי תקופת האבל,,, את פשוט תרגישי לא נעים. את יכולה ללכת לנחם אותה,,, חצי שעה לשבת,, זה גם מצווה,,, וגם מבחינתך את עשית את שלך.. תחשבי על זה. שבוע טוב מקסימה.
 

aphanisis

New member
בוקר טוב מותק , לדעתי את חייבת

ללכת להלוויה , אם לא תאלצי ללכת לנחם בשבעה גם כך היחסים שלך איתה מסתכמים "בשלום מה שלומך" לא כדאי לצנן אותם יותר. היא לא תשכח לך זאת לעולם, זה אבא שלה כל האמוציות הכי חזקות ב - FULL ALERT מה את אומרת?
 

sahr12

New member
לכי ללוות את המת...

ותשאירי את הטאקט לאלו שעדיין בחיים... בקר אור נייטי.
 

סגולית

New member
נייטי

פשוט תחסכי ממנו את המשפט הזה שמתחיל ב"החברה הכי טובה שלך אפילו לא.." תעזבי את הטקט, תעשי את זה בשבילו, יותר מאשר בשבילה. זו דעתי
 

noati

New member
זו

גם דעתי... <כדי שסער לא יגיד שאני מעתיקה ממך סגולה :)> נייטי הוא חבר מאד טוב שלך, כדאי לשמור על היחסים האלה או בללכת ללוויה או בלבוא לשבעה... ורק שהוא לא ימסור הודעה... שהיא תדע שעשית ולו מאמצון להראות איכפתיות... כמו שאמרה סגולית... בשבילו יותר מאשר בשבילה וזו רק דעתי כמובן :)
 

sahr12

New member
ממש העתקת את התשובה שלי...:)

לא היה פשוט יותר להגיד מסכימה עם סער???חחחחחח... בקר אור בלו-בנד..
 
התשובה שלך....

מתחכמת מידי....:) חוץ מיזה..... לא מסוגת להסכים עם תימני... בניגוד לדיעות שלי...:) חחחחחחחח בוקר טוב... תכין כבר קפה...
 
בואי ואדגים לך מה זה טאקט...

...אישה אחת שיחקה עם עצמה באמבטיה, כל כך נהנת שבלהט פירכוסי התענוג ניתפסה לה הבוהן בפיית הברז...אחרי לבטים קשים של הבושה מפני נוכחות העירומה שלה, התקשרה לאינסטלטור שיבוא לחלץ...(יען נייד היה לידה)...ניכנס הבחור משחרר לה את הבוהן ואומר: "עכשיו הכל בסדר אדוני, אתה יכול לצאת..." נ.ב. אם את נהנת ללכת ללויות, אזי אל תפספסי, היה וזה לא נוח לך, אל תלכי, יסתדרו בלעדייך...תקפצי לשבעה...
 

מו שיקו

New member
אם

הוא החבר הכי טוב שלך, אז לא צריכה להיות לך בעיה להתייעץ איתו או לשאול אותו מה הוא היה מעדיף שתעשי.
 

sahr12

New member
חחחחחחחחחח...עדילוש...

אין לך דיעה משלך????:) (לא משנה מה עונים.. אני מתלונן..ממש פולני) צהריים יפים אישה...
 

Night Light

New member
שאלתי אותו

אמר לי שאין בשביל מה שאגיע. לא הלכתי אבל מרגישה חרא עם זה. you can't win
 
למעלה