שאלה של אפקטיביות

שאלה של אפקטיביות

אתמול צפיתי בתוכנית טלוויזיה והגיע להתראיין מנכ"ל חברה שבמשך 5 דקות שלמות של אייטם זכה שיזכירו ק פעם אחת בלבד את שם החברה שהוא מייצג וגם בקרדיט שניתן לו נרשם מנהל חברת אופנה בראיון עימו הוא לא הזכיר את שם החברה בכלל האם זה עשה את העבודה או שיש הרגשה שמשהו כאן התפספס? ואם כן, מה הטעם באיזכור של פעם אחת כשמדובר באייטם של 5-4 דקות?
 
דייני ../images/Emo13.gif

תני לי לכל לקוח שלי (עתידי ) 4 דקות, עם איזכור אחד, בלי קרדיט מתחת לשם, אני כבר אלמד את המנכ"ל להשחיל משפט בסגנון אצלנו בפולגת/קסטרוטבע/ וכד' - דייני!
 
מסכים עם נאווה

לא קל להיכנס לטלוויזיה וגם כשמגיעים לא תמיד המנחים נותנים ללקוח יותר מדי זמן להתבטא ככה שלהגיד את שם הלקוח לפחות פעם אחת זה סבבה. אבל כבר היו לי מקרים כאן ב-CINTERRA שאתה מכין לקוח לקראת ראיון טלוויזיוני ובפועל הוא עושה משהו אחר לגמרי
 
אני מדברת על......................

פעם שנתנו לו 5 דקות רצופות ובמקום להזכיר את שם החברה עד שמעירים לו הוא לא הזכיר פעם אחת ואם המנחה לא הייתה עושה זאת לא היו יודעים של מי המוצר די דבילי
 

TIC

New member
פעם אחת זה יפה

אם היית מרואיין טוב, מעניין וזורם, חבל לסכל אפשרות שיזמינו אותך בעתיד שוב, על-ידי התנהגות וולגרית. יש כללים מאוד ברורים למשחק התן-וקח עם המדיה. אל תשכחי שגם הזכייניות נתונות לביקורת רגולטורית ולא בא להן לחטוף קנס, או אפילו אזהרה בשביל אף מרואיין. אם אתה כבר מחליט בתור זכיין לעצבן את הרשות, תעדיף לעשות את זה על פרסומת שכל ספוט שלה נמכר ב-10,000$ ושתספיק לרוץ כמה פעמים, מאשר על ראיון. TIC.
 
למעלה