שאלה שאלתית (כרוכה בנאצים)

Moti Kakun

New member
שאלה שאלתית (כרוכה בנאצים)

אם הייתם אזרחי גרמניה לרגע, הייתם מסתפקים ב-1:0 קטן כל משחק (כולל הגמר..) או שהייתם לוקחים דף מהספר של ה-"קומץ" הבייתרי ומכניסים את פולר לטיפול נמרץ ????? אתחיל ואומר שאני למרבה ההפתעה-הייתי מצטרף ליציע המזרחי בטדי הפעם ! הסיבה-גביע העולם זה הצגה שנערכת פעם ב...... ולא יתכן שבונקריסטים כאלו יקלקלו הצגות מהסוג הזה !!!
 
לו הייתי נאצי

או אולי סתם גרמני, הייתי מאושר היום. כשהנבחרת שלך עולה לגמר מונדיאל אתה לא עושה חשבונות אם היא שיחקה טוב או לא, אלא יוצא לחגוג ומתחיל להתפלל לעוד 0:1 קטן ומסריח בגמר.
 

קיר קמט

New member
הכל

רק לראות את הברזילאים הרעים והכל כך מאוהבים בעצמם סובלים שוב. ואני מבקש להתחיל לחדול מלקרוא לגרמנים נאצים. אני שוב מזכיר שהם (ובזמן האחרון גם איטליה , צחוק הגורל) הם כרגע המדינה היחידה שלצדנו באירופה , וגם אם זה נובע מרגשות אשם , אני לא רואה שיש לצרפתים , הולנדים ושאר עמי אירופה רגשות אשם על העובדה שלא מנעו את הזוועה. עוד לא זכור לי הפגנה בגנות ישראל בגרמניה , והם באמת משתדלים לתקן עד כמה שאפשר את הרושם הנוראי שהם השאירו , ובצדק , לפניי מספר עשורים טובים. אז יעבור זמן עד שיימחק הדימוי הזה (קודם אוליבר קאן וקרסטן יאנקר צריכים למות , הם ממש נראים כמו קציני אס.אס.) אבל לא צריך להכתים את כל האומה של שומי.
 

Jaws

New member
שכחת את הבריטים

שהמדיניות שלהם תמיד מיישרת קו עם האמריקאים
 

קיר קמט

New member
אני מעדיף להתעלם מהבריטים

הם בזמן האחרון נהיים דווקא יותר ויותר פרו-ערבים , והאמת שגם השנאת זרים , בכלליות , מתחילה לעלות שם. לא יודע למה. (מי אמר לי בוייאר ?!)
 

ARIBBA ASHKENAZ

New member
האיטלקים בכלל לא לצידנו

רובם הם אוהבי נפט ערבי מלוכלך והם גם שקרנים ומניפולטיבים(כמו הסיפור עם ברלוסקוני שאמר שהוא מוכן להגיע לארץ לשחק נגד הגועל ומאחורי הקלעים הוא בישל את ההודעה של אופ"א שהעבירה את המשחק לקפריסין)
 

the Rain

New member
ראינו מה קרה לביתר

ניצחו 1-0 כול משחק הגיעו למקום ראשון ועדיין האוהדים לא היו מרוצים ובסוף הקבוצה התפרקה עד שבא מאיר פניגל אני בטוח שהם שמחים היום ....לא חושב שהם יעזו בכלל להגיד שהם לא מסתפקים ב1-0
 

El Raanan

New member
אתה עדיין פה? לך לפורום מונדיאל!

We´re not worthy, we´re not worthy!
 

the Rain

New member
תסתום את הפה שלך טיפש

שוב אני אומר יש לך בעיה איתי אז פשוט על תשים לב להודעות שלי או פשוט מאוד אל תגיב...
 

El Raanan

New member
אם לא היית קשה קריאה

היית קורא שאתמול אמרתי לך ללכת לפורום שהולם את רמת כתיבתך הטובה. לא רק שאני לא משמיץ אותך אלא ההפך אבל אתה דוחה אותי בבוז ומאבד את תומכך היחיד...
 

the Rain

New member
El Raanan

עשה לי טובה ...אל תגיב להודעות שלי יותר ...אני מבין כשאתה מגיב להודעות שלי אתה מגיב בזילזול ואין לי כוח לריב איתך ..בקיצור ..."אל תגיב להודעות שלי"
 

alon@aizen

New member
תגיד לי משהו..

ניצחתם את הפועל ת"א 1:0 בגביע ולא הייתה קונה כבר אז לנצח עוד 3 פעמים 1:0 ולקחת את גביע המדינה??
 

ARIBBA ASHKENAZ

New member
העניין הוא שבשלב הבא שיחקה מולם

אימפריה צהובה,לא אימפרית מגל אדומה אלו ניצחו אתכם פפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

Moti Kakun

New member
פיספסת את הנקודה כאן...

גרמניה מגיעה לטורניר כאחת הנבחרות הבכירות בעולם ו-3 פעמים מחזיקת הגביע !!! אף אחד לא היה בא בטענות אל טורקיה אם הם למשל היו "גונבים" את הגביע עם כמה אחד אפסים כאלו קטנים (וזה גם תופס לגבי הקבוצה שלי בגביע הישראלי..) תוך כדי הסתגרות בהגנה ! אני מצפה מנבחרות "גדולות" שישחקו כדורגל אגרסיבי ותוקף גם אחרי הבקעת שער אחד מסריח !
 
למעלה