שאלה רצינית....

P0IS0N IVY

New member
שאלה רצינית....

איך אני יכולה לדעת אם ידיד שלי משתמש בסמים? זאת אומרת... איך אני מבחינה... ואיך אפשר לבדוק את זה?
 
לא יודעים

בסמים קלים(וטבעיים) לא ניתן לראות את ההבדל סמכי על מישהו שיודע
 

Law Ho

New member
מה קשור

עיניים אדומות?? זה רק אם הוא לקח הרגע. ואולי הוא לא ישן טוב בלילה??? הכי טוב שתשאלי אותו ותסבירי לו. אם הוא יזיין לך את השכל על שמים קלים אז תסבירי לו שאין דבר כזה כי אני מכיר מישהו שעישן גראס פעם בחודש (וזה כאילו הוא עישן שנה שלמה כי לגוף לוקח חודש לנקות את עצמו מהגראס) והיום הוא ממש עמוק בסמים. אותו אחד הרבה זמן לוקח סמים (וגם מוכר) והוא אשכרה יש לו "תיקים" (או טיקים) כאלו. כאילו, הוא מדבר איתך ופתאום הוא מנענע את הראש שמאלה ימינה מהר כזה. לפעמים הוא בהתקף כזה של שמונה פעמים רעידות בדקה, ממש להשפך מצחוק (בהתחלה זה ממש מבהיל). והוא ממשיך לדבר כאילו כלום....... אבל זה קרה לו רק אחרי לפחות שנה ואני לא יודע מה הוא לוקח. שמעתי משהו כמו 70% אקסטזי ו 30% מריחואנה. יכול להיות כאלה שילובים של סמים או שהכוונה היא שלוש גרם מריחואנה על כל 7 גרם אקסטזי??
 
שנה וחצי , תדירות גדולה מפעם בחודש

ואני עדיין פה , בלי טיקים בלי כלום הפסקתי , נמאס לי.... הנזק לבחור כנראה נגרם מסוגים שונים של כימיקלים(שנפוצים למשל בגלולות האקסטזי) כל עוד נצמדים לדברים טבעיים בלבד(שמגודלים ע"י אנשים שאתה מכיר ולא מרוססים ע"י איזה ערבי בלבנון) אין שום בעיה שידוע עליה... הנזק נגרם אך ורק מחומרי ריסוס שונים או מכימיקלים לדילול...
 

plomphy

New member
....

יש כזה דבר סמים קלים. זאת בורות שאומרים שאין. מה שקרה למי שאתה מכיר לא נגרם מהמריחואנה, אלא אם זה היה חומר מרוסס וגרוע והאידיוט המשיך לקחת כזה חומר בלי לקלוט שהוא כל הזמן מעשן קוטל חרקים, או מהחרא שמישו תקע באקסטזי (אותו הדבר, כימיכלים)
 

Law Ho

New member
ובשביל

לבדוק את זה. את צריכה לקחת דגימת שתן שלו ולתת את זה למישהו באיזה מעבדה בקופת חולים כי רק ככה יודעים. אם הוא לפני צו ראשון אז או שהם יגלו את זה (בבדיקת שתן) או שהוא יזייף תוצאת בדיקה (אמא רופאה או משהו) או שהוא ייקח שתן של מישהו אחר.
 

duvdevan05 8

New member
סמים "קלים" אי אפשר ממש לדעת...

ובקשר לסמים קשים..אם את מכירה את סימני האזהרה של אנשים שרוצים להתאבד אז לאנשים שמשתמשים בסמים יש בדיוק את אותם הסימנים.. הוא מתחיל להיות אדיש..המראה שלו לא מעניין אותו...וכ'ו את יכולה להיכנס לאתר של "סהר" ולקרוא על שאר הסימנים אבל אני לא רואה צורך כי אפילו אם הוא כן משתמש הוא לא יפסיק עד שהוא לא יחליט בעצמו להפסיק. אם את רואה שהוא משתמש אני מציע לך להתרחק ממנו.
 

plomphy

New member
טוב עכשיו באמת נמאס לי

מזה אתה מציע לה להתרחק מבן אדם שמשתמש בסמים??? דבר ראשון, גראס וחשיש זה שטויות, גם אין לה למה לדאוג רק אם זה הופך לכפייתי וזה מתחיל להשתלט לו על החיים. ונגיד הוא היה מתחיל עם דברים יותר קשים (זה מכוון למה שאמרת בשרשור האחר) היא דווקא צריכה להשאר לצידו ולעזור לו לצאת מזה, הוא לא סתם בן אדם רנדומלי שהיא פגשה ברחוב! הוא ידיד שלה! אחרי שני ההודעות שלך, לא הייתי רוצה שתהיה ידיד שלי. עלק חבר. בורח שיש צרות.
 

duvdevan05 8

New member
תאמיני לי

שגם אני לא רוצה אותך כידידה. את אומרת שהיא צריכה להישאר לצידו ולעזור לו לצאת מזה?! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מפגרת שכמותך! את בכלל יודעת מה זה סמים קשים?
 

plomphy

New member
אידיוט

בן אדם שנקלע למצב של התמכרות לסמים קשים צריך עזרה ותמיכה מהאנשים שאמורים להיות חברים שלו, ולא מאנשים חרא כמוך שינטשו אותו בשעת צרה.
 

plomphy

New member
ומה לעזעזעל הקשר

אם אני יודעת מזה סמים קשים או לא?! אני מדברת על בן אדם מוסרי ואיך חבר טוב מתנהג לא על הידע שלי. אני יודעת מספיק, תאמין לי.
 

A l o n e

New member
תוקעת לו מזרק בשלפוחית השתן

ובודקת אם יוצא חיובי........ (אני הופך למור~! טפו טפו טפו
) סתם.. בנושא הזה אני לא מבין כלום...
 
חחחחחחחחחחחח ../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אלון אתה מושפע ממור~! יתר על המידה! ובקשר לזה שאסור לנטוש חברים.. ברגע שהחבר שלך הופך להיות מסטול מתמכר,רצוי להתרחק ממנו ולא לקחת על עצמך את תפקיד האמא תרזה שרוצה לגמול אותו מהצרות ולהראות לו עולם טוב יותר.זה ג'וב יותר מדי גדול,וממש בלתי אפשרי קאפיש?
 
למעלה