שאלה רצינית - רק למי שיודע

שאלה רצינית - רק למי שיודע

יש תופעה שימיה כימי גוגל. הכוונה לעמודי אינטרנט שיוצריהם רשמו בהם, בדרך כלל במקום מוסתר, צירופים שונים של מילים, אחד אחרי השני ללא הקשר. זאת, כדי שהאתרים יופיעו בתוצאות החיפוש של צירופי המילים האלה, כשכמובן מה שיש באתר עצמו לא רלוונטי לאותו חיפוש (נדמה לי שאלה תמיד אתרי פורנו שעושים את התרגיל הזה, אבל אני לא בטוח). עד עכשיו חשבתי שזה נקרא "מלכודות מילים" אבל הביטוי הזה, באנגלית לפחות, שמור לדבר אחר לגמרי.
מישהו יכול להגיד לי מה המונח הטכני לתופעה, אם יש כזה?
אני כבר אברר בעצמי למה גוגל לא עושה משהו בנידון. אחרי הכול, אדם לא יכול באמת לבדוק 11 אלף תוצאות!
 

סהר-תמיכה

Member
מנהל
שיטות מתוחכמות לקידום אתרים


היי מיזנתרופ,
השיטה שאולי התכוונת אליה נקראת :קידום אתרים אורגני, שותלים מילות מפתח בתוך האתר. יש כאן התייחסות לנושא מתוך מדריך לקידום אתרים :
הדף צריך להכיל לא רק מילת מפתח ראשית אלא ביטויים קשורים כמו “השלמות אוטומטיות” או מילים גנריות שקשורות לאותה מילת מפתח אשר קשורות בדרך זו או אחרת לנושא.
איך מוצאים את המילים המקיפות?
ראשית, ניתן להיעזר בכלים חינמיים המאפשרים להזין את מילת המפתח הראשית וזה כבר יציג בפנינו קבוצה של מילות מפתח המשוייכות למילה הזו.

האופציה שניה היא להשתמש במנוע החיפוש של גוגל עצמה, פשוט לחפש את מילת המפתח ובתחתית עמוד התוצאות יופיע החלק של ” ביטויים קשורים”.

האפשרות השלישית שעומדת בפנינו היא כלי מילות המפתח של גוגל (שימו לב שרק אם יש לכם חשבון פעיל בגוגל אדוורדס תוכלו להשתמש בו) לוחצים על “מתכנן מילות המפתח” מקלידים את מילת המפתח שלנו ומגדירים יעד גיאוגרפי ושפה. מגדירים רשימת מילים שמורכבת משלושת הכלים ומפזרים אותם בדף המקודם שלנו.

מקווה שלזה התכוונת בשאלה ובהצלחה וערב טוב.
מתנדבת סה"ר
 
למעלה