שאלה רצינית מאד מאד

שאלה רצינית מאד מאד

יש פה סיכוי למצא סטוצים ואם כן אז איך? בבקשה לכתוב רק תשובות רציניות!
 
../images/Emo94.gif דונט אסקק סילי קווישטאיינס

אנד יו וואנט האב לאייס אין ריפלאי.
אתה צריך תירגום האני? רוצה לסטטצצ אותי?
 

דנטל

New member
זו השאלה שהוא אוהב, אל תפריעי

זו גם שאלה שחברי הפורום לא עונים עליה בדרך כלל ושנמצאת בשאלות הנפוצות של הפורום ושגם כתוב בהודעת המנהל/ת שהודעות כאלה ימחקו, אבל לפעמים אני לא מוחקת.
 
הייתי חייב לשרשר לאן שהוא

ניקוטין. שישי בבוקר. קם מהמיטה בקושי, שוטף פנים, אומר שמע ישראל, מצחצח שיניים, מתלבש בחוסר חשק, מדליק סיגריה. לוקח את הילדים לגן, לוקח את האישה לקניות, לוקח את הרכב למוסך, מדליק סיגריה. דופק כרטיס בעבודה, דופק ארוחת בוקר גדולה, דופק את שילה הפקידה, מדליק סיגריה. סוגר את השבוע, סוגר את המחשב, סוגר עם חברים לשבת, סוגר, מדליק סיגריה. מתקשר למאהבת אחת, מתקשר למאהבת השניה, מתקשר למאהבת הכי שווה ומדבר שעה, מדליק סיגריה. מוציא את הרכב מהמוסך, מוציא כסף מזומן, מוציא את הילדים מהגן, מדליק סיגריה. קונה פיצוחים לשבת, קונה עיתון שבת, קונה פקט מרלברו לייט, משתעל ומדליק סיגריה אחרונה לשבת.
 

Natasha Baby

New member
לא רע ../images/Emo13.gif

עכשיו עשה טובה...תביא סיגריה בחיאת...אין לי כוח לרדת לקיוסק
 

Spooner

New member
לעזור לחרדים - מצווה של אתאיסטים

החדשות הטובות: יש, היו, ויהיו (והרבה). אל תתן לכותרת של הפורום לבלבל אותך, אם מישהו/י נמצא במצב של חיפוש, גם אם הוא/היא מלהגים בפורום רקמה אומנותית או גבינות אקזוטיות החיישנים עדיין פועלים. אנשים בקהילה הוירטואלית נמצאים (בדרך כלל) ביותר מפורום אחד וביותר מאתר אחד. תחליט בעצמך אם זה פרדוקס או לא, "מאחורי הקלעים" (כמו שאוהבים לקרוא לזה כאן) של פורומים וצ'טים שנושאים את השם "נשואים/נשואות" יש מה שאתה מחפש, בשפע. החדשות הרעות: צריך קצת להשקיע. גם אם קרו מקרים כאלה, הסיכוי שתיצור קשר עם מישהי ולמחרת כבר תפגוש אותה לזיון סוער, אם להיות מציאותיים, הוא קלוש. אם אתה מכיר ומסתדר בחדרי צ'ט נסה שם(ע"ע נשואים/נשואות). אתה צריך לזכור שמה ש"מוכר" אותך כאן הוא המילים שלך ומה שאתה מנסה לשדר באמצעותן. איך לעשות את זה ואיך לבלוט בים המלל מסביב? לזה אין נוסחאות ואתה יכול לראות כיוונים שונים. אם אין לך סבלנות (ולפני שתגמר לי הקצבת הרצינות לכל השנה) משהו שעובד כל שנה, צא לחופשת סקי, הגויות האלה(טפו טפו)...
 
למעלה