שאלה קשה בעניני מס הכנסה

מחממנוע

New member
שאלה קשה בעניני מס הכנסה

מי יודע? מאיזה סכום משכורת משלמים מס הכנסה? ועד איזה גובה סכום לא? אם לא עבדתי עד עכשיו , אני אמור לשלם פחות מס? ומה עלי לעשות כדי לתאם מס? כלומר בהנחה שאם לא עבדתי אניצריך לשלם פחות, מה הפרוצדורה? עזרה!!! נפלתי בתהום הנשיה באתר של המסכנסה. ממש קשה להבין שם. בתודה מראש. ידידכם משכבר ימים אלו.
 

יעלי78

New member
../images/Emo132.gifובכן

בעניין הגובה אני לא בטוחה.. זה גם תלוי משרה ושעות וכאלה... זה שלא עבדת עד עכשיו לא מבטיח שתשלם פחות מס.. תאום מס: אם יש לך רק משכורת אחת אין צורך לעשות תאום מס.. התאום הוא למי שמקבל משכורת מיותר ממקור אחד (או אם מגיע לך הנחה כלשהי). אתה ניגש למשרדים של מס הכנסה וממלא טופס וזהו... עשית תאום מס!! כשאתה בא אליהם חשוב שיהיה לך את מספר תיק הניכויים של מי שמשלם לך את המשכורת אם אתה מקבל 2 מזכורות ולא עשית תאום מס, לא מנה מה הגובה שלהן.. יקזזו לך אוטומטית 50 % אבל הם יוחזרו רטרואקטיבית אחרי התאום בהצלחה
 

babylon_a1

New member
הגבול בסביבות... ה 3800

תלוי בנק' זכות שונות ומשונות שרק יחידי סגולה יודעים לפענח אותם תמשיך לחטט פה http://www.mof.gov.il/taxes/ בשביל תאום מס צריך לגשת אליהם למלא טופס באופן כללי הגבייה היא : המשכורות של השנה לחלק ל 12 ואחוז מסויים מתוכם אם לא עבדת בחלק מהזמן תקבל החזר (ככה מספרים בכל אופן)
 

מחממנוע

New member
אוקי. המסקונה

אגב תודה לשניכם. ממה שהצלחתי לדלות ולחשב (המידע מופיע לשנה. עלה שהמקסימום שאוכל להרויח בלי לשלם מס הוא 3900. משם והלאה אשלם מס השאלה כמה. וכאן עדיין אפשר לעזור לי, כמה שעור המס האם הוא נוגס בבשר החי עד כדי שלא כשאי להרויח יותר? כמה אחוז המס? אם ארויח 5000 ויורידו לי 1000 כלל לא משלם לי להרויח , הלא כן?
 

babylon_a1

New member
אם תרוויח 5000

אני מעריך שיורידו 10% ואם בחודש אחר הרווחת 3400 אז יש החזר יחסי...
 

nas10

New member
יש הבדל בין עצמאי לשכיר

במקום עבודה מבוסס יש רואה חשבון שיסדר לך את המס למינימום כגון תקציבי נסיעות, קופת גמל. בתאום מס (עבודה נוספת) משלמים תמיד מס אסטרונומי מעל 40% רק אפשר לקבל חזרה בסוף שנה.
 
למעלה