אוי.. ואני הייתי בטוחה שזה זה
יש לי גם צירים, אנחנו עכשיו מנסים לתזמן אותם, ויש לי דימום, אבל זה דימום קל, וחום, ולא אדום, והרופאה אמרה לי שיהיה דימום בעקבות הסטריפינג. אני אחכה לראות מה קורה עם הצירים ולפי זה אחליט עם ללכת לבית חולים, או רק להרים טלפון לרופאה. תודה לכולן