שאלה קצת מגעילה... אבל אני חייבת

לולי ה

New member
שאלה קצת מגעילה... אבל אני חייבת

לדעת. האם ייתכן שהפקק הרירי נראה קצת כמו (ושוב, תסלחו לי על התאור הפלסטי) כבד עוף לפני בישול? היום בבוקר הרופאה עשתה לי סטריפינג, ועכשיו מצאתי את הדבר הזה שם, ואין לי מושג אם זה הפקק הרירי, דימום או מה זה בדיוק...
 

ליצה

New member
לא מנסיון, אבל נשמע שזה זה...

בהצלחה בלידה הקרובה. איזו התרגשות
 
נשמע משהו אחר לגמרי

קראתי סיפור של הפלה שיצאו גושים כמו כבד. זה אולי חלק מה"ריפוד" של הרחם? אני הייתי הולכת למיון.
 

עדי 5

New member
אצלי הפקק נראה ממש אחרת

יש לך גם צירים? יש הפרשות מעבר לגוש שתארת? כדי להיות רגועה תתקשרי לבית חולים ותתארי להם ואם את גרה קרוב לבית חולים הכי טוב לקפוץ לשם. שיהיה בהצלחה
 

לולי ה

New member
אוי.. ואני הייתי בטוחה שזה זה

יש לי גם צירים, אנחנו עכשיו מנסים לתזמן אותם, ויש לי דימום, אבל זה דימום קל, וחום, ולא אדום, והרופאה אמרה לי שיהיה דימום בעקבות הסטריפינג. אני אחכה לראות מה קורה עם הצירים ולפי זה אחליט עם ללכת לבית חולים, או רק להרים טלפון לרופאה. תודה לכולן
 

sipor

New member
ככה לא נראה פקק רירי...

תלכי לבדוק, או תתייעצי בטלפון..
 
למעלה