שאלה קצת טיפשית

שאלה קצת טיפשית

הגשתי 55, אושר, והכל שמח וטוב עכשיו, אבל זו בכלל לא השאלה שלי... הייתי בפיקוד העורף, זתומרת כומתה כתומה ותג בהתאם. עכשיו אני עוברת לביסל"ח, ואני לא מסוגלת בכלל לחשוב על לשים את הכתום הזה עליי אחרי שסופסוף יצאתי משם באופן סופי. אני יכולה ללכת עם כומתה שחורה בלי תג?? כי יש לי צו הצבה, ואין לי יחידה עכשיו הרי... פשוט יום ראשון בבוקר בבאר שבע, אמרו לי שיש המון מ"צ...
 
אז ככה

תמשיכי ללכת עם הכותה הכתומה והתג יחידה שלך עד שתגיעי לביסל"ח כי בבאר שבע יש באמת ים של מנייאקים שישמחו לתת לך דו"ח על דיגום לקוי בכל מקרה עד שלא יעשו לך שיוך חיילי בביסל"ח את צריכה ללכת עם הכומתה והתג יחידה הקודמם שלך.
 
אבל שלישותית וכאלה

אין יל שום קשר לפיקוד העורף, יצאתי מהבסיס, ומהפיקוד באופן כללי. אני בסמכות מז"י... אני יכולה ללכת עם שחורה והתג הישן ולהגיד שלקחו לי בטיולים יוצא את הכומתה?
 
או אולי...

בטוח שלא מותר? כי אני במעבר בין בסיסים, זה כמו שאחרי הטירונות אין לך תג, אבל יש לך כומתה...
 

pakapaka

New member
את יכולה חופשי...

לא יעשו לך כלום אנשים פה קצת ניסחפו
 

Justin Angel

New member
אפשר, אבל לא מומלץ.

תג יחידה וכומתה ללא סמל כשני עבירות קלות בפני עצמן - אינן עילה לדו"ח שוטר. כל עבירה נוספת, קלה או חמורה, תיתן עילה לדו"ח שוטר. בנוסף, עם תראי את צו ההצבה למ"צ ותסבירי את נקודות המקרה (את עוברת בין חילות ובין יחידות) יתחשבו בנושא.
 
לא לא.

יש לי כומתה שחורה עם סמל (יעני הסיכה של הכומתה). פשוט בלי תג יחידה. ויש לו צו הצבה. זה עילה לתלונה?
 

noa135

New member
נו יאללה כבר..זרמי עם מה שבא לך

אך אחד לא יתן לך דוח על זה . תגידי להם שאת מגיעה למקום חדש(תראי להם את הצו הצבה אם זה כזה משוב לך..) בקטנה נו
 

marand

New member
אתם כאלה צעירים

באמת שכדאי שתעברו לפורום מתגייסים עם השאלות האלה לכי עם כומתה שחורה ושימי את הסיכה הקודמת שלך אפשר לחשוב שאיזה מ.צ יבוא לך לסמל לבדוק איזה סמל זה.. *שיאו*
 
למעלה