שאלה קצת טיפשית..

זהבית135

New member
סליחה, המורה? רע, רע!

במקום שאין חוש הומור - ולך אין, לצערי, ואין גם ידע מינימלי בשפה העברית - אי אפשר שיהיה בית ספר. לכי ללמוד עברית לפני שאת כותבת בפורום שאת מלמדת מישהו.
 

עגדינה

New member
חוש הומור???

יש לך בעיה. רואים. אדם במצוקה , זקוק לתמיכה ולייעוץ ולא לבדיחות חסרות הטעם שלך. "ילדה" קטנה ומפונקת שמשועממת ואין לה מה לעשות בחיים.
 

רונה140

New member
דימוי עצמי זה משהו שמשתפר עם הזמן

נכון שזה מפריע, אבל לא לשמוע ולא לראות טוב זה הרבה יותר מפריע. אני יכולה לספר לך מניסיון אישי שהתחלתי להרכיב מכשירי שמיעה מגיל 17 (משקפיים מאז שהייתי ילדה), והיום אני בת 27, ומספר האנשים הזרים או שיש לי איתם קשר שטחי ששמו לב בכלל שיש לי מכשירי שמיעה הוא זעום ביותר, וזאת למרות שאני הולכת עם שיער אסוף רוב הזמן. תחשוב על העזרים האלה ככאלה שעוזרים לך להתגבר על המגבלות, ואם משהו רואה את העזרים, אז בעצם הוא רואה שאתה מנסה לעזור לעצמך להשתלב בעולם ולתפקד הכי טוב שאתה יכול.
 

עגדינה

New member
היי סמוט קרימינל..

השאלה קודם כל אינה טיפשית. אני מכירה אנשים שהולכים עם משקפיים ועם מכשיר. אני מלמדת בכיתה שלי ילדים כאלו. לדעתי מפדח יותר ללכת ללא משקפיים ואז לא לראות טוב למשל, ולא ללכת עם מכשיר שמיעה ואז לא לשמוע טוב. אני לקויית שמיעה ורק בחמש שש השנים האחרונות למדתי לקבל את עצמי כפי שאני. כשאתה תקבל את עצמך ככה , כך גם האחרים יקבלו אותך. חשוב על הנוחיות ומה שיעשה לך טוב ותצא מכך נשכר!! אולי תנסה למצוא משקפיים מודרניות ויפות המתאימות לתווי פנייך. היום יש המצאות וחידושים ומשקפיים זה כבר לא דבר מאיים ולא מוכר כמו קודם. כנ"ל לגבי המכשיר, המודעות עדיין לא מספקת אבל גדולה יותר מבעבר.מה דעתך?
 

זהבית135

New member
עגדינה, התביישי נא!

איך ייתכן שמורה בישראל אינה יודעת להבחין בין זכר לנקבה? משקפיים הם יפים, גדולים, עגולים, מרובעים, סגולים וכל מה שתרצי - וכל שם תואר שתתני להם הוא ברבים זכר, ולעולם לא משקפיים יפות, עגולות או גדולות. משקפיים הם זוג - משקף ועוד משקף מהווים זוג (וכך גם גרביים, מותניים, אופניים ואפילו האיבר הכי נשי - שדיים! כן, גם הם זכר!!!
) בושי והיכלמי לך!
 
למרבה הצער, זהו קרב די אבוד

זאת טעות מאוד-מאוד נפוצה שתוך כמה שנים תהפוך כבר לנורמה רווחת בשפה העברית - ואז מי שיגיד "משקפיים עגולות" יצטרך להתבייש...
 

עגדינה

New member
לא יכול להיות שמורה היא בנאדם וטועה?

אני רוצה לומר לך- שאת מסכנה!!! בטח כמו שאת הגבת פה,ככה מתנהגים אלייך! וזהו התוצר- את תוקפת אחרים !!!! ומאוד מתוסכלת כנראה!! זו הבעיה שלך חמודה שלי!! את צריכה להתמודד עם הבעיות שלך ! וניכר שיש לך המון!!
 

זהבית135

New member
וואו, איזה תת-רמה למורה.

אני כבר לא מדברת על חוסר הידע שלך, אבל ההתקפה פה מעידה אלף מונים באיזו תת-רמה את שרויה. לא, את לא טעית. את פשוט לא יודעת את ההבדל ומעבירה את השגיאות הלאה, לתלמידייך האומללים.
 

עגדינה

New member
התגובות של אנשים כלפייך צריכים לומר לך משהו..

את תוקפת כי כנראה מתקיפים אותך. רואים שמדובר בבחור/ה אומלל/ה ומסכנ/ה!!! לכי ללמוד לתעל כעסים. לא ארד לרמה שלך. רואים שאת מחפשת לריב. תריבי עם עצמך
 

זהבית135

New member
טעית בכתובת מותק. אני ל א מורן.

ואני ל א תוקפת. אני מתלוצצת. ואת לא יודעת להבחין בין תוקפנות להומור. להרבה לקויי שמיעה יש בעיה כזו - במיוחד לאלה שנולדו עם ליקוי שמיעה. צר לי עלייך, אבל אין לי כוונה לחנך אותך מחדש.
 

עגדינה

New member
למה שכתבת את קוראת הומור?

נראה לי שאת לא יודעת את ההבדל בין הומור לתוקפנות. איזה מן התלוצצות זו , שאת מתלוצצת? אני לא רואה בזה כלל התלוצצות. יש צחוק ויש צחוק. נראה לי שאת בעצמך לא לקויית שמיעה, כי אם היית , בטוחני שלא הייתץ מגיבה כפי שהגבת!! אני מעדיפה לא להמשיך לענות לך אין לי כלום איתך שיהיה לך בהצלחה בדרכך
 
למעלה