שאלה קצת טיפשית על

gingit123

New member
תשובה

אין שום סיכוי שזה יבנה משהו יותר טוב. לי לפחות- הוא כל כך לא הטיפוס שלי, כל כך לא מה שאני צריכה עכשיו- הרבה יותר ילד ממני (למרות שהוא מבוגר ממני בשנתיים-שלוש), מאוד מתוסבך עם עצמו... אני מאוד אוהבת אותו אבל כחבר קרוב. מה שקרה בזמן האחרון לא נבע מהתחלה של משהו אחר- אלא מצורך שלו בחום ואהבה, וצורך שלי בסקס... ולא בא לי להפוך את מה שהיה בינינו לאחרונה להרגל כי זה ירוקן את כל החברות שלנו מתוכן. כמעט עם כל אחד אחר הייתי מוכנה להתנתק מהצד הרציונאלי ופשוט להנות עד שדברים יסתיימו, אבל אני יודעת שכאן החברות יותר חשובה לי.
 

gingit123

New member
שאלה קצת טיפשית על ../images/Emo21.gif../images/Emo71.gif

אז ככה...אני אוהבת לשבל ולאפות, ואפילו די טובה בזה, רק מה...מהבית שאני באה ממנו כמעט ולא אוכלים אוכל מוכן/קפוא, ולכן אני אובדת עיצות כרגע מול חבילת בורגרים מוכנים קפואים של טירת צבי שאני אמורה להכין אותם היום בערב, ושאלתי היא: האם צריך להפשיר אותם בטרם ההכנסה לטוסטר/טיגון? נראה לי שכן, אבל אני לא בטוחה, ולא ממש מצוין על החבילה כלום... HELP!
 

שמנתולה

New member
עדיף להפשיר

כך הם יפרדו זה מזה ויתבשלו באופן אחיד (בניגוד למצב הלא מופשר בו השוליים המופשרים מוכנים אבל האמצע הקפוא טרם...)
 
אבל ממש לא חייבים

אני מכינה לילד בשניה. מוציאה מהפריזר ומטגנת בלי שמן על מחבת. 3 דקות וזה מוכן.
 

DocMartin

New member
גם אני לא מפשיר.

אם קשה להפריד בין החתיכות, אני אעזר בגרזן (זה של העצמות, לא זה של העצים!). לפי ניסיוני, הבורגר יוצה יותר יבש כשמפשירים אותו לפני הטיגון. אבל כבר מאוחר. אכלתם? הכל בסדר?
 

gingit123

New member
תודה לעל שפת ותודה גם לך-

הפשרתי וטיגנתי, התקלחתי והבחור מגיע עוד 10 דקות לאכול...אני חושבת שיצא סביר, אבל בכל מקרה לא מדובר באנין טעם
 

DocMartin

New member
מה קרה לך, אבאלה?

מה נותן לך לחשוב, שזה דייט? המקלחת? אתה חושב, שהיא הייתה מדווחת לנו פה על הטיגון, 10 דקות לפני? ואתה חושב, שבורגר מהמקפאי, זה מה שמגישים?
 

gingit123

New member
../images/Emo9.gif../images/Emo199.gif

זה לא היה דייט...אבל זה היה...לא כל כך מוגדר... ידיד מאוד קרוב כבר הרבה שנים ששינה טיפה את הסטטוס לאחרונה...למרות שהחלטתי שהיום הייתה הפעם השנייה והאחרונה. אם נמשיך ככה זה יהרוס את החברות שלנו, והיא מאוד יקרה לי...זה ברור לשנינו (דיברנו על זה קצת) ושנינו אוהבים אחד את השני מידי, מכדי לוותר על החברות שלנו סתם. הבורגרים,אגב, זה לזכר ארוחת ערב שהיינו אוכלים בטיול ארוך שעשינו פעם (הוא היה מנסה להכריח אותי לאכול אותם, אני סירבתי בתוקף).
 
למעלה