שאלה קטנטנה בקשר לפוטושופ?

שאלה קטנטנה בקשר לפוטושופ?

שלום, אשמח לדעת מה ההבדל בין כלי ה-EXTRACT ל-MAGIC TOOL, כלומר האם יש עדיפות לאחד על השני? ואם לא אז למה כדאי לי להשתמש בכל כלי? תודה על העזרה!
 
בבקשה, אף אחד כאן לא יודע?

אם יש לכם לינק למקום אחר בו אני אוכל לקבל תשובה, אני אודה לכם!!!
 

oren*

New member
ב-HELP של התוכנה תמצא פירוט

לגבי כל אחד מהכלים
 
אני יודע מה כל אחד מהכלים עושה אבל

רציתי לדעת מבעלי הניסיון (כאן בפורום) במה עדיף להשתמש? קראתי בעזרה ושם מופיע איך כל כלי עובד - וזה לא ממש עוזר לי, אז אם יש לכם העדפה לאחד הכלים אשמח לשמוע. תודה
 
למעלה