שאלה קטנה

lyli1

New member
שאלה קטנה

רציתי לשאול אם לפגאנים יש סימנים כלשהם..? אשמח אם תעזרו לי.. תודה מראש.
 
בגדול, לא.

פגנים נראים כמו אנשים רגילים. לא רק שהם נראים כמו אנשים רגילים, הם אנשים רגילים
יש כאלה שיבחרו לסמן על עצמם משהו, בין אם זה ללכת עם פנטגרם (מה שעושים עוד כמה וכמה אנשים כהצהרת אופנה), יש כאלה שיקעקעו על עצמם משהו או יענדו איזה תכשיט שעבורם הוא בעל משמעות - אבל זה די אינדיבידואלי. פגני יכול לבחור ללכת עם משהו שמסמל לו את אמונתו, ויכול גם לא. יש בתוך ארגונים פגנים שונים שיטות שונות של סמלים, כמו סמלי דרגה למשל, אך מחוץ לארגון/מסדר הסמלים הללו הם די חסרי משמעות. אחרים ילבשו/יענדו משהו מיוחד בזמן תפילה (לא בשונה מבני דתות אחרות). ישנם תכשיטים מסויימים, שאם אראה אותם אצל מישהו, אחשוב שיש סיכוי שהם פגנים, אם כי גם לא פגנים יכולים לרכוש אותם ולענוד אותם - תליון אלה למשל, פנטגרם (שמשותף גם לכל מיני בלאקרים וגותים לפעמים שאינם פגנים) ועוד כהנה וכהנה - אבל להגיד לך שזו אבחנה חד משמעית? לא, זו ממש לא.
 

gwizard

New member
ברור שיש

אנחנו זוהרים בחושך בזמן שהירח מלא
זה היה בצחוק, אבל עכשיו ברצינות. האם ליהודי או נוצרי יש סימנים מיוחדים ? לא, כולם קודם כל אנשים. אמונה היא רוח ואי אפשר לדעת במה אדם מאמין לפי הופעה חיצונית בלבד.
 

lyli1

New member
אני מתכוונת כמו

שיש את המגן דוד ליהודים ואת הצלב לנוצרים ולכל שאר הדתות. פשוט אמרו לי שהסמל של ההארטאגרם שייך לפגאנים,רציתי לדעת אם זה נכון.
 

RainBird

New member
כמה בעיות דבר ראשון- כל הסמלים- כולל מגן הדויד והצלב היו שייכים במקור לדתות הפאגניות. דבר שני הפאגניזם הוא מטרייה ענקית שמכילה בערך כל דת אלטרנטיבית שאינה שייכת לנצרות האיסלם והיהדות. משמע- זהויות רבות ושונות. אני לא בטוח שאם תביאי לאסטרואיר למשל את הפנטכל הוא ימצא בזה משמעות- ואילו צלב הקרס (הפאגני לחלוטין אגב) ימצא אצל כל הJwitches הפגאניות דחייה רבה בשל שימושו ההיסטורי ולא בשל העובדה שהוא בתרבויות מסויימות מסמל את השמש. אז זה נורא נורא תלוי. וגם יש הרבה חומר מוטעה בשוק- סילבר רייבנוולף לדוגמא גורסת ששום מכשפה לא עונדת פנטכל הפוך- משמע מכשפה שהולכת לפי דוקטרית לה ווי או בדרגה שנייה בקאוון גראדנרי אינה מכשפה ../images/Emo13.gif ראוי לבחון כל מקרה לעצמו. ארדן.
 

RainBird

New member
לאילו סמלים אתה מתכוון? אני מעוניין פשוט לבדוק את הידע שלי על הנושא
 

RainBird

New member
ברור שיש! יש לנו פטמות קטנות שהשטן יוצר בבשרנו כדי שהשדים המחופשים לבעלי חיים ינקו מהם דם. כל הקטע של ה"סימון" הוא טראומטי היסטורית לניאו-פאגניזם חושבני- ובעיקר ליהודים-פאגנים שזוכרים את הסימון של תקופת השואה.
 

לגוטל

New member
הרונות של העמים הגרמאנים

שימשו לא רק ככתב קדום אלא גם כסמל לאלים. כלומר לאל חשוב כמו טיר היה אות שהייתה הסמל שלו, ושמו אותה פעמים רבות על חרבות לדוגמא, וניתן להגיד שזה גם סימן שלו אני חושב. כפי שאמרו, אין סימן לפגאני, ע"פ ההיגיון וממה שאני יודע זה עניין של אמונה מן הסתם... אבל אם מישהו מסתובב עם תליון של קדוש כלשהו סביר להניח שהוא נוצרי, אבל אם תראי מישהו מסתובב עם סמל של אל מיתולוגי כלשהו אז קיים סיכוי כלשהו שזה לא ליופי בלבד
 
למעלה