שאלה קטנה על וולדי יקירי.....

Nagini Potter

New member
שאלה קטנה על וולדי יקירי.....

שאלה שכבר שאלתי כאן איפשהו, אבל לא ענו לי, ומאז ששאלתי השאלה מדירה שאלה מעיני- האם לוולדי יש שיער?!?! לא מתאים לו שיער. ולא מתאים לו קירח. המפי בריבוע. בעיה. ואם יש לו שיער, האם הוא נשאר שחור? או שהוא האפיר עם הגיל? או שאולי ביחד עם כל הפרצוף גם צבע השיער שלו השתנה ועכשיו הוא בלונדיני?!?!
!!!!! אני בדילמה!!!! Nagini Potter, דופקת את הראש בקיר סתם בגלל שמזמן לא דפקו כאן ראשים בקירים
 

LuNaTiC

New member
את כל כך צודקת...

לא מתאים לו שיער ולא מתאים בלי... המ.. אולי.. חי חי.. הראש שלו פתוח ורואים את כל הג´יפה והנוזלים מבפנוכו וזה כזה קולללללל... עכשיו כשאני מדמיינת את זה זה מזכיר לי את.. עימות חזיתי.. כשמחליפים להם את הפנים והכל אז יש המון דברים מגעילים.... איזה מגניב זה... אולי יש כמה שיערות אפורות בודדות שאיכשהו מכסות את הראש הפתוח? הממממ אז זהו שלא, למרות המגניבות שבדבר... -ענבל-
 

Nagini Potter

New member
ענבל, תעשי טובה -

תחסכי ממנו את התיאור, וויל יה? יש לי קיבה רגישה, בעיקר עכשיו אחרי שהשתכרתי ממיץ תפוזים. אוף, אני כל הזמן עושה את זה! מתי אני אלמד! (אופס אי דיד איט אגיין....) טוב, לפחות זכרתי שיותר מכוס אחת של שוקו חם עושה לי צמרמורות וכאבי ראש.... זאת האמת! נשבעת! טו מאצ´ שוגר.... All You Need Is Love, Nagini Potter
 

LuNaTiC

New member
חחחחח

מה אני אעשה... זה פשוט נראה לי מגניב! וכל כך מתאים לוולדי... הוא כזה מפלצתי ובובון!!! הסיפור של נעמה על וולדי פשוט הרג אותי מצחוק... והוא היה כזה חמוד!! איך הוא כרסם את הדובי... חי חי... הממ בכל אופן, אני חושבת שיהיה נחמד אם נוכל לראות את המוח המבעבע מבפנים של וולדי... -ענבל-
 

Nagini Potter

New member
בלעעעעע *מקיאה את הנשמע לאסלה*

*מקיאה מקיאה מקיאה* ייייייאכס! עכשיו תראי מה גרמת לי לעשות! הקאתי כל מה שאכלתי בשבועיים האחרונים! היי, זה דווקא נחמד, אני חושבת שאני אעבור לבולמיה, סתם בשביל האקשן שבלהסתבך. היי, תראו, הנה הלובסטר שאכלתי שבוע שעבר, איזה חמוד.... לא חשבתי שאני אראה אותו שוב! התגעגתי אליו! תראו יש לו חתיכות של עגבנייה לעוסה על האוזן (המפ.... לא ידעתי שללובסטרים יש אוזניים) סתם! סתם!!!! אני צוחקת! אני לא אוכלת לובסטרים, צדפות, סרטנים, דגים, או אצות!! אני ילדה עם עקרונות! פעם הזמנתי דג, ואז ראיתי את היצור האומלל מסתכל עליי בעיניים גדולות ועצובות.... איזה מסכן.... ומאז אני לא יכולה לאכול בשר בלי לחשוב על זה שיש לי גופה על הצלחת, ואז בדרך כלל התיאבון שלי נגעל החוצה ואני כמעט ולא אוכלת בשר מאז. סוף! אהמ. כן. ועכשיו לעניין. אה.... מה העניין? שכחתי. הו וול, נבר מיינד, זה בטח לא היה כזה חשוב... אה נזכרתי - כן, וולדי אכן יצור קטן ודוחה (טוב, לא כל כך קטן.... הוא די... אמ.. ארוך.... הי - וולדי הוא אטריה!!!! ארוך ודק!! חיחי!) אמנם הוא טוטאלי מגעיל, אבל לא מתאים לו כל מיני נוזלים דוחים וג´יפות נוטפות ממנו.... זה פשוט לא הסגנון שלו..... With Love, Nagini Potter
 

LuNaTiC

New member
בעקבות ההודעה שלך

חייכתי. יאיייי זה היה מצחיק לראות אותך מקיאה... כמעט כמו לראות את המוח של וולדי מהבפנוכו עם כל הג´יפאים!!! ועכשיו... בגלל הקטע עם האיטריה... ועם הנוזלים... דמיינתי את וולדי כמו איטריית ספגטי שמוציאים מהסיר... והיא נוטפת נוזלים!!! אבל מה.. תחשבי שזה לא מים.. אלא משהו ירוק ואדום מעורר בחילה!!! ו-וולדי האיטריה נוטף מהנוזל הזה!!! מוואהאהאהא!! בחיי שזה מגניב.. זה כמו איטריה נוטפת נוזלים חביבים עם עיניים מפלציות והכל!!! הוא כזה שולט וחמוד...:)))))) with love for voldie, inbal!!
 

Nagini Potter

New member
אייייייייייייכס

למרות שבאמת מצחיק לדמיין את וולדי איומנו בתור איטריה נוטפת נוזלים חביבים עם עיניים מפלצתיות שהולכת מסביב וצועקת לכולם (ויש לו טייני ליטל וויס) ´גט טו וורק, יו אסהולס!´ חיחיחי..... Make Love Not War - Die Voldie Die!!!! - Make Love Not War, Nagini Potter
 

LuNaTiC

New member
אוו האו לאבלי!

כרגע קיבלתי עוד איום איי סי קיו חביב משכן פלסטינאי שרוצה את האדמות שלו בחזרה... בכל אופן, הרואה את? לדמיוני יש תוצאות חביבות! => וולדי איטריה! חי חי... ואז נכין המון איטריות... זאת אומרת, המון וולדמורטים.. ואז נאכל אותםםםםם
 

Nagini Potter

New member
היי, אז מצאנו את נקודת התורפה שלו!!

ככה הארי ינצח את וולדי! בגלל שוולדי הוא אטריה, צריך לשים אותו על הגז בסיר ענקי מלא מים, ואז לבשל אותו - אבל בגלל כל הכישופים המקרצצים שלו הוא לא מת מהחום, אז מבשלים אותו יותר מידי זמן, ואז הוא נהיה כולו רך ומגעיל כזה...... בלעעעע...... וראיתם מה קורה לאיטריה שמבשלים אותה יותר מידי זמן? רק נוגעים בה וקוועעעעעעטץ´...... ג´יפה...... אז ככה נהרוג את וולדי-אטרית-הפלא!! הי, איזה שם.... וולדי אטרית הפלא.... Nagini Potter, שפרשה לרגע ממשפטים מפגרים על אהבה כדי להגיד את המשפט הבלתי מנוצח: וולדי אטריית הפלא לשלטון!!!!! גו וולדי! גו וולדי! היי, לא רציתי להרוג אותו רק לפני הודעה? כן, אבל אז הוא לא היה וולדי אטרית הפלא! אההה! יש לי שתי דיעות! אני עונה לעצמי! יש לי פיצול אישיות! אההההה!!!!!! היי, אבל בנאום שלו בסוף ספר 4, גם וולדי כל הזמן ושאל את עצמו וענה לעצמו ושאל את עצמו וענה לעצמו - אז גם לוולדי אטריית הפלא יש פיצול אישיות! האהאהאהאאה!!!!!!!! המפ. זה כבר מתחיל להיות עצוב. אז אני עושה פמפי ושותקת. ביי. פמפי. Nagini Potter, והפעם באמת! הסוף! די!! כמה כבר אפשר לספוג! (מה אני ויוה...) אוי אני שוב מתחילה! טוב אז ביי כבר! ביי! אוי כמה שהם מקשקשים *נאנחת אנחה מוגזמת של ייאוש וממלמלת ´הצעירים של היום....´*
 

LuNaTiC

New member
זה מה שאני אומרת!!!

voldemorts - gotta eat em all! הממ על המנגינה של פוקימון.. ופתאום עולה לי רעיון לעשות שיר הארי פוטר\פוקימון כמו שעשו על קולין... וואו כל ההודעות האלה עושות לי תיאבון... אני חושבת שאני אלך לכרסם לי איזה חטיף איטריות וולדמורטי... בחיי שצריך למצוא לכל הדמויות סוג של אוכל! וגם שם.. המ.. וולדי נודלס או משהו.. בשביל האיטריות.. המממ רעיון... -ענבל-
 

LuNaTiC

New member
אוקיי פתאום זה בא לי!!!

מישהו מכיר פה את השיר של פוקימון באנגלית? אז בכל אופן... חשבתי על ברטי ג´וניור! i wanna be the very best like no one ever was to teach them is my real test kill him is my cause.. וזה היה בית ראשון.. המ.. הסבר: ברטי רוצה להיות אוכל הוות הטוב מכולם.. הוא צריך ללמד את החבר´ה בהוגוורטס, בלי שיגלו אותו.. והמטרה האמיתית היא כמובן להרוג את הארי! אוי ואבוי... כנראה השמועות נכונות - הגיע זמן לישון! כי הנה אני מציפה בשטויות את הפורום הזה..: -ענבל-
 

LuNaTiC

New member
אין בית שני אבל יש פזמון צולע..

voldemort! it´s u and me i know it´s my destiny voldemort! oh ur my dark lord the world u must control... הא מה אתם אומרים? גרוע לא?
 

Nagini Potter

New member
אל תדאגי ענבל.....

אמנם כולנו מקשקשים שטויות, אבל להגיד שזה בגלל חוסר שינה זה סתם תירוץ (כמו להגיד שזה בגלל החשמל הסטטי....) לטץ´ פייס איט, ענבל - אנחנו מדברות שטויות טהורות מטבעינו, ואני גאות בזה! הא! ואל תדאגי, שטויות זה כל מה שעושה את הפורום הזה מעניין..... בלי שטויות בכלל, בלי וולדי נודלס ובלי סנייפי-פו ובלי וולדי אטריית הפלא, דיס פורום איז גואינג דאון....... המפ. מחקרים קובעים כי חוסר שינה מכווץ את המוח - יאללה! מעכשיו לא ישנים!!!!! Nagini Potter Some Men See The World As It Is, And Ask Why. I See The World As It Might Be, And Ask Why Not.
 

LuNaTiC

New member
ועדיין, אני מדוכאת כי אני לא מצליחה

לחשוב על בית שני.... פפפפ אז אני אלך לי.. אלאסטור, האין זה שם מגנייייב?
 

Nagini Potter

New member
המפ.

לאלאסטור יש קשר עם אלאס? אוי תראו כבר יש אור בחוץ! לא שמתי לב The Sky Are Blue The Birds Are Singing, Nagini Potter
 

Asafpotter

New member
מה זה פה אחד על אחד

טוב לא משנה רציתי להגיב אבל אין לי על מה אז בקשר לשיר אני בעד השיר אריק של עומר בשן אפשר להכניס קצת את הציונות לקטע לא?????
 

Ms. Potter

New member
אבל דייייייייי!

בזאת אני מודיעה שנפתחה לה ´אגודת בעלי הקיבה הרגישה´ שתמוקם באתרי הכושל, (וזו ההזדמנות האלף להזכיר- שלחו לי פאנפיקס! באחרונה אף חשבתי שאקח ללא רשות, אבל האם זה מה שהייתם רוצים ?!- למי איכפת ???) בכל אופן,בבקשה להפסיק עם תיאורי הזוועה של כל מניי דברים במצבי צבירה דוחים, ומבעבעים ו.....אופס, לא כדאי לי להפסיק כבר ????. לימור.
 
למעלה