Lord_of_Code
New member
שאלה קטנה על בעייה גדולה
שלום לכולם. יש לי שאלה קטנה. איך אתם שומרים את המתכונים במחשב? האם קיימת תוכנה ``סבירה`` בעברית לניהול מתכונים? או שצריך להסתפק ב Word?
שלום לכולם. יש לי שאלה קטנה. איך אתם שומרים את המתכונים במחשב? האם קיימת תוכנה ``סבירה`` בעברית לניהול מתכונים? או שצריך להסתפק ב Word?