שאלה קטנה לי כחדשה מגששת...

liat1953

New member
שאלה קטנה לי כחדשה מגששת...

ציירתי עם צבעי אקריל על כד חרס, האם אני צריכה לצפות את הציור בלכה? תודה מראש
 

Elizab3th

New member
את לא חייבת, אבל זה מומלץ מאד

למרוח לכה, ראשית הגימור יראה מבריק ועשיר יותר וציפוי הלכה מהווה הגנה לכלי.
 
למעלה