שאלה קטנה בקשר לפרסומות באתרים

natalyrst

New member
שאלה קטנה בקשר לפרסומות באתרים../images/Emo41.gif

אני מאחסנת את האתר שלי ב-geocities כשאני נכנסת לאתר, חלון הפרסומת משתלט לי על חצי מסך, וזה מסתיר מתוכן העמוד. שאלתי היא, האם מותר לי לכתוב למטה בעמוד, בכוכבית קטנה, שעל מנת לראות טוב יותר את התוכן, יש לסגור את החלון... או שבחינה חוקית, זה אסור
תודה מראש
 

mrmistory

New member
אז ככה..

את יכולה אבל למה? כולם יודעים איך לעשות את זה.
 

natalyrst

New member
למה../images/Emo35.gif

כי מי שפותח את העמוד, לא יודע שמאחורי הפרסומת יש עוד משהו. אז אני חייבת לציין זאת, שידעו תודה על התשובה
 

zmn

New member
אני חושב...

אני חושב שהיא התכוונה לרשום זאת על הפרסומת ובכן אם זה מה שאת רוצה אז זה בלטי אפשרי
 

arye9

New member
מה דעתך לעבור לברינקסטר?

ללא פרסומות http://brinkster.com
 

mrmistory

New member
ברינקסטר נסגר מהר מאוד.....

אתר שלי בחודשיים נגר 8-9 פעמים כבר בגלל תעבורה.
 

mrmistory

New member
ברינקסטר נסגר מהר מאוד.....

אתר שלי בחודשיים נגר 8-9 פעמים כבר בגלל תעבורה.
 

natalyrst

New member
מה שהתכוונתי זה...../images/Emo42.gif

כשאני נכנסת לאתר, המסגרת של הפרסומת של יאהו נפתחת זה מסתיר את מה שכתוב הבחינה חוקית
מותר לי לרשום שרצוי לסגור את החלון
או בגלל שהם מאכסנים לי את האתר זה אסור
 

motyka

New member
לא שייך לעברית

מותר לכתוב שעל מנת לצפות בכתוב מתחת לפרסומת יש ללחוץ על ה X אסור להוסיף סקריפט שמונע את הפרסומת.
 
למעלה