שאלה קטנה בקשר לפרסומות באתרים../images/Emo41.gif
אני מאחסנת את האתר שלי ב-geocities כשאני נכנסת לאתר, חלון הפרסומת משתלט לי על חצי מסך, וזה מסתיר מתוכן העמוד. שאלתי היא, האם מותר לי לכתוב למטה בעמוד, בכוכבית קטנה, שעל מנת לראות טוב יותר את התוכן, יש לסגור את החלון... או שבחינה חוקית, זה אסור
תודה מראש
אני מאחסנת את האתר שלי ב-geocities כשאני נכנסת לאתר, חלון הפרסומת משתלט לי על חצי מסך, וזה מסתיר מתוכן העמוד. שאלתי היא, האם מותר לי לכתוב למטה בעמוד, בכוכבית קטנה, שעל מנת לראות טוב יותר את התוכן, יש לסגור את החלון... או שבחינה חוקית, זה אסור