שאלה קטנה בנוגע להגעה, מתחנת הרכבת לאוניברסיטה לשער 4, איך מגיעים? אם מישהו יודע, אשמח לדעת איזה קו נוסע, או אם זה בכלל מרחק שניתן ללכת ברגל?