שאלה קטנה בנוגע להגעה,

lower sky

New member
שאלה קטנה בנוגע להגעה,

מתחנת הרכבת לאוניברסיטה לשער 4, איך מגיעים? אם מישהו יודע, אשמח לדעת איזה קו נוסע, או אם זה בכלל מרחק שניתן ללכת ברגל?
 

SuGaRBabe1

New member
אפשר ברגל, אבל זה קצת רחוק ויש מדרגות מציקות

בכל מקרה, קו 27 או 49 יורידו אותך בשער 5, ומשם ההליכה קצרה. תשאלי את הנהג, נדמה לי שזו צריכה להיות התחנה השניה או השלישית.
 
תשובה

לדעתי, קו 27 מגיע לשער 4 (זה גם מה שכתוב באתר של "דן"). שווה לבדוק זאת סופית עם הנהג. בכל מקרה, סטודנטים יכולים לנסוע חינם בקווי דן מהרכבת של האוניברסיטה לקמפוס, בהצגת כרטיס סטודנט. לידיעתך. נועם
 
למעלה