שאלה קטנה בנוגע לאקריל

MifletzetAnavim

New member
שאלה קטנה בנוגע לאקריל

שלום לכולן, דבר ראשון אני רוצה לומר שיש פה בפורום עבודות מאוד יפות ומקצועיות, שאף לקחתי השראה מחלקן לציפורניים האישיות שלי :) אני חדשה בתחום הציפורניים, אינני מקצועית והעיסוק שלי בציפורניים הוא לשם תחביב, ויש לי שאלה - האם יש הבדל בין סוגי אקריל שונים? כלומר, האם יש אקריל מיוחד לבניה וסוג אחר לקישוט? לא משתמשים באקריל של הבניה בשביל הקישוט? ואיך יוצאים צבעים שונים בקישוטי האקריל השונים? אני אשמח לתשובה כי העניין ממש מסקרן אותי :)
 

יעל י

New member
אקריל

לבנייה הוא רק לבנייה לקישוט ופיסול הוא צבעוני ומיועד רק לשם כך. יש אקריל לבן טיפקס שהוא גם לפרנץ קבוע וגם לפיסול. ברוכה הבאה נשמח לראות תמונות
 

MifletzetAnavim

New member
תודה על התשובה

אתמול כשהייתי בחנות קניתי כמה אבקות אקריל צבעוניות, אבל המוכר אמר שזה לא לפיסול של קישוטים, אלא "סתם כדי שיהיו נצנצים..." היש אמת בדבר? אשמח להוסיף תמונות, אך במידה ואעשה זאת הן תהיינה של ציפורניים טבעיות, אני לא בונה...
 

shlomitgueta

New member
לא ממש מדוייק

אפשר עם אקריל לעשות הכל השאלה היא מה האיכות צריך פשוט לדעת לעבוד איתו
 
למעלה