MifletzetAnavim
New member
שאלה קטנה בנוגע לאקריל
שלום לכולן, דבר ראשון אני רוצה לומר שיש פה בפורום עבודות מאוד יפות ומקצועיות, שאף לקחתי השראה מחלקן לציפורניים האישיות שלי
אני חדשה בתחום הציפורניים, אינני מקצועית והעיסוק שלי בציפורניים הוא לשם תחביב, ויש לי שאלה - האם יש הבדל בין סוגי אקריל שונים? כלומר, האם יש אקריל מיוחד לבניה וסוג אחר לקישוט? לא משתמשים באקריל של הבניה בשביל הקישוט? ואיך יוצאים צבעים שונים בקישוטי האקריל השונים? אני אשמח לתשובה כי העניין ממש מסקרן אותי 
שלום לכולן, דבר ראשון אני רוצה לומר שיש פה בפורום עבודות מאוד יפות ומקצועיות, שאף לקחתי השראה מחלקן לציפורניים האישיות שלי