שאלה קטנה, באיזה גיל

lulyK

New member
את יכולה לחדד את השאלה?

אם השאלה היא מתי התחלנו מוצקים, אז התשובה היא 5.5 חודשים (טעימות לש ירקות ומרק שהכנו בעצמנו). גרבר התחלתי לתת רק כשהתחלתי לתת פירות (חודש אח"כ בערך). מגיל 7-8 חודשים עברנו לפירות טריים ולא טחונים, המשכנו עם גרבר מדי פעם כפינוק (הוא מאד אוהב את זה, עד היום).
 

אפולינה

New member
ממליצה להכין לבד זה קל מאוד

וטעים יותר וכמובן - יש שליטה על המרכיבים-משתדלים לא להכניס קדמיום וכן לשים B12 את יודעת זוטות כאלה...
 

אפולינה

New member
רמזתי לפרשת רמדיה שם היה B אחר..

אבל B12 באמת אין בירקות אותו מקבלים מהבשר. לגבי כל הוויטמינים אני פשוט מוודאת שיש מגוון של ירקות טריים ובשר במזון הטחון וכך מבטיחה את תזונת הילד (בניגוד לגרבר, שם את לא יודעת מה יש בפנים).
 

שימקו3

New member
נצל"ש פירות - המטפלת עושה בעיות

ביום ראשון אני מכניסה את הנסיך הקטן שלי למשפחתון פרטי (עד 4 ילדים), הייתי אצלה השבוע לסגור מחיר, שעות וכו'. כשהבת שלי היתה אצלה לפני 3 שנים, היא גבתה 1300 ש"ח עד 16:00 לא כולל ימי שישי ולא כולל פירות והייתי מביאה לה כל יום ראשון גרברים לכל השבוע. הפעם היא דורשת 1600 ש"ח, כולל ימי שישי ועד 16:30, ביקשתי ממנה שהמחיר יכלול פירות ושהיא תרסק בעצמה כל יום. היא מתעקשת שזה יהיה לה מאוד קשה לטחון באותו רגע ושאם טוחנים מס' שעות קודם אז כל הויטמנים מאבדים מערכם, אני לא יודעת איך עושות מטפלות אחרות, נראה לי שהיא קצת מגזימה עם העניין הזה. הייתי שמחה שיאכל פירות טריים ולא גרברים, למרות שאף פעם לא שמעתי על הגרבר דברים לא טובים. מה אתן חושבות ?
 

lulyK

New member
נשמע לי הגיוני מה שהיא אומרת.

אם היא נמצאת לבד עם הילדים, הייתי מעדיפה שהיא לא תתעסק עם ריסוק פירות ותשאיר אותם ללא השגחה. אם נורא חשובה לך הטריות, תתני פירות טריים בארוחת 4 כשמגיעים הביתה.
 

noosh1

New member
סליחה - אבל נשמע שהיא מתעצלת...

אצל איליי ובעוד שני משפחתונים שאני מכירה - כל בוקר המטפלת טוחנת פירות טריים ממש לפני שהם אוכלים..
 

daliarubin

New member
בתור ביולוגית אני יכולה להגיד לך

שהויטמינים לא מתקלקלים כל כך מהר. אפשר להכין את זה כמה שעות לפני. אבל בכל מקרה אני מצטרפת לדיעה שקראתי פה. אם זה כל כך חשוב לך, תתני אחר הצהריים פירות טריים.
 

מעין11

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gifמנצלש"ת

מאיזה גיל אפשר לתת לא מרוסק? הבת שלי בת 7.5 חודשים, ממש לא מסתדרת עם המרוסק. כמה כפיות בכל יום וגם זה בקושי, יש ימים שבכלל לא. מה עושים ? באיזה שלב ניתן לתת משהו אחר חתוך קטן קטן? אשמח להצעות נוספות.
 

michal@gal

Active member
מנהל
כבר עכשיו

את יכולה לתת חתוך ולא מרוסק. גם הבן שלי (8 חודשים) שונא את המרוסק ואוהב אוכל שאפשר ללעוס.
 

michal@gal

Active member
מנהל
אותם דברים שנתת מרוסק

אבל לחתוך לקוביות. למשל, גזר, תפ"א, קישוא, בטטה. מאודים או מוקפצים במחבת טפלון (מוקפצים יותר טעים לדעתי). אני חותכת לקוביות קטנות ונותנת לו לאכול. קוביות של חזה עוף מבושל. פירות חתוכים דק דק. אפשר קצת לבשל לפני זה, אז הם רכים יותר. כריך - לחם עם טחינה/חומוס. ביסקויטים.
 
תודה לכולם על התשובה אבל

היא בת 4 חודשים ואיזה פירות אפשר לטחון לה? אני לא רוצה לתת הרבה פשוט לעשות לה קצת מתוק בפה חוץ מהחלב שהיא אוכלת. אין לי בעיה לטחון לה פירות השאלה איזה? אודה לכם אם תעזרו לי.
 
אני נותמת מיץ תפוח עץ

קצת, כפית או שתים ביום מגרדים קצת בפומפיה וסוחטים בחיתול טטרא של רן שימי
המיץ משאיר כתמים על הבגדים לא נרשמו תופעות לוואי בכלל רן בן 4 חודשים ונדמה לי שהוא אוהב את זה - פותח את הפה לעוד שלוק
 
למעלה