שאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
שאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?

שאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?
רק כדי לא לצאת טמבל בוויכוח סוער, ככל שידוע לי קו 55 נוסע באוטובוסים עירוניים לא ?
 

orchilit

New member
של קווים (רדינג-לשכת גיוס), כמובן

שאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?
רק כדי לא לצאת טמבל בוויכוח סוער, ככל שידוע לי קו 55 נוסע באוטובוסים עירוניים לא ?
של קווים (רדינג-לשכת גיוס), כמובן
 

orchilit

New member
הו, נהדר
עשית לי את היום!

עירוני עם הכשר בד״ץ
הו, נהדר
עשית לי את היום!
"אתה רוצה לבדוק את רישוי הקו ? זה קו שנוסע מת"א לקרית אונו, ברור שקו 55 נוסע באוטובוס בין עירוני ולא יכול להעלות יותר מ-10 אנשים", אמרה נציגת פניות הציבור של קווים (שכנראה מעולם לא נסעה בקו 55 מעודה ואני מאחל לה לנסוע אותו השכם והערב).

*מחכך ידיים בהנאה מרושעת*
 

אוהד11

New member
ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים

הו, נהדר
עשית לי את היום!
"אתה רוצה לבדוק את רישוי הקו ? זה קו שנוסע מת"א לקרית אונו, ברור שקו 55 נוסע באוטובוס בין עירוני ולא יכול להעלות יותר מ-10 אנשים", אמרה נציגת פניות הציבור של קווים (שכנראה מעולם לא נסעה בקו 55 מעודה ואני מאחל לה לנסוע אותו השכם והערב).

*מחכך ידיים בהנאה מרושעת*
ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים
באמצעות חברה חיצונית ("מיקור חוץ") שיושבת בסוף העולם שמאלה ולא טורחים לעדכן את המוקדנים
 

Ccyclist

Member
בהודו לא מדברים עברית

ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים
באמצעות חברה חיצונית ("מיקור חוץ") שיושבת בסוף העולם שמאלה ולא טורחים לעדכן את המוקדנים
בהודו לא מדברים עברית
בארץ "סוף העולם שמאלה" חייב להיות בין אילת למטולה, וזה ממש עדיף מהמצב באנגליה או ארה"ב שבהן מוקד השירות נמצא בדרך כלל בבנגאלור שבהודו.

http://www.youtube.com/watch?v=GCVKxeQEODM
 

ניצן cocos

New member
עדיין זה כך, בסוף יפתח מרכז בחול

בהודו לא מדברים עברית
בארץ "סוף העולם שמאלה" חייב להיות בין אילת למטולה, וזה ממש עדיף מהמצב באנגליה או ארה"ב שבהן מוקד השירות נמצא בדרך כלל בבנגאלור שבהודו.

http://www.youtube.com/watch?v=GCVKxeQEODM
עדיין זה כך, בסוף יפתח מרכז בחול
עם עובדים זרים שלמדו עברית בארץ וחזרו לארץ מוצאם.
 

orchilit

New member
השרות שם מתחת לחגורה. מתי קווים עוזבת את ת"א?

ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים
באמצעות חברה חיצונית ("מיקור חוץ") שיושבת בסוף העולם שמאלה ולא טורחים לעדכן את המוקדנים
השרות שם מתחת לחגורה. מתי קווים עוזבת את ת"א?
ועוד באתי להתלונן על נהג חצוף - ובסוף כמעט אכלתי את נציגת השירות הזו על תודעת השירות הראויה לגנאי שלה.
אני לא אוותר לגברת ולחברה הזו הפעם. (שעה לקח לי להירגע מהשיחה הזו איתה, וממש הצטערתי שאיני מעשן).

מישהו יודע מתי צפוי מכרז על בקעת אונו כדי שניפטר מהחברה הזו במרכז?
 

droriko

New member
מה היה הסיפור עם הנהג?

השרות שם מתחת לחגורה. מתי קווים עוזבת את ת"א?
ועוד באתי להתלונן על נהג חצוף - ובסוף כמעט אכלתי את נציגת השירות הזו על תודעת השירות הראויה לגנאי שלה.
אני לא אוותר לגברת ולחברה הזו הפעם. (שעה לקח לי להירגע מהשיחה הזו איתה, וממש הצטערתי שאיני מעשן).

מישהו יודע מתי צפוי מכרז על בקעת אונו כדי שניפטר מהחברה הזו במרכז?
מה היה הסיפור עם הנהג?
 

orchilit

New member
בקיצור נמרץ-

מה היה הסיפור עם הנהג?
בקיצור נמרץ-
הוא פרק 4-5 נוסעים מאוטובוס לא צפוף במיוחד (לדעתי כ-10-12 אנשים עמדו גג), ומסיבה שאינה ברורה לא פתח את הדלת הקדמית ולא העלה נוסעים שחיכו בתחנה (מדובר על כיוון נסיעה ההפוך לכיוון העמוס, ותדירות של רבע שעה) כמעט 20 דק'. לא הייתה שום סיבה לא להעלות את הנוסעים (הרי בכיוון ההפוך, מדובר בתחנת ערבי נחל, לת"א, האוטובוס עמוס מאוד מאוד, ובמקרים רבים מעלה נוסעים בכל זאת. ובמקרה זה הייתי מבין).

אני לא טיפוס שמתעצבן מהר מדברים כאלו, וגם בד"כ מבין מאוד איחורים, או נהגים שלא מעלים נוסעים כשבאמת באמת באמת צפוף (סך הכל, הם לא אחראיים על התדירות ). אבל דחיל רבאק... מה שכן, אני הרבה יותר עצבני על נציגת פניות הציבור שלהם, היא עשתה כל טעות אפשרית בשיחה איתה, וזה מה שהעלה את זעמי עוד יותר.
 

droriko

New member
שאלת מתי הם עוזבים את קריית אונו

בקיצור נמרץ-
הוא פרק 4-5 נוסעים מאוטובוס לא צפוף במיוחד (לדעתי כ-10-12 אנשים עמדו גג), ומסיבה שאינה ברורה לא פתח את הדלת הקדמית ולא העלה נוסעים שחיכו בתחנה (מדובר על כיוון נסיעה ההפוך לכיוון העמוס, ותדירות של רבע שעה) כמעט 20 דק'. לא הייתה שום סיבה לא להעלות את הנוסעים (הרי בכיוון ההפוך, מדובר בתחנת ערבי נחל, לת"א, האוטובוס עמוס מאוד מאוד, ובמקרים רבים מעלה נוסעים בכל זאת. ובמקרה זה הייתי מבין).

אני לא טיפוס שמתעצבן מהר מדברים כאלו, וגם בד"כ מבין מאוד איחורים, או נהגים שלא מעלים נוסעים כשבאמת באמת באמת צפוף (סך הכל, הם לא אחראיים על התדירות ). אבל דחיל רבאק... מה שכן, אני הרבה יותר עצבני על נציגת פניות הציבור שלהם, היא עשתה כל טעות אפשרית בשיחה איתה, וזה מה שהעלה את זעמי עוד יותר.
שאלת מתי הם עוזבים את קריית אונו
אני רוצה לשאול שאלה אחרת(ותסלח לי אם אני קצת גולש). למה לעזזל קו שמקשר את תושבי גבעתיים לתל אביב או אפילו את התל אביבים עצמם("מתחרה" עם קו 9 על נוסעים) שייך לאשכול קריית אונו. לדעתי בלי קשר צריך לפצל את הקו הזה,שהוא הדוגמא המושלמת לקו מסורבל שנבנה טלאי על טלאי
 

orchilit

New member
סולח סולח :)

שאלת מתי הם עוזבים את קריית אונו
אני רוצה לשאול שאלה אחרת(ותסלח לי אם אני קצת גולש). למה לעזזל קו שמקשר את תושבי גבעתיים לתל אביב או אפילו את התל אביבים עצמם("מתחרה" עם קו 9 על נוסעים) שייך לאשכול קריית אונו. לדעתי בלי קשר צריך לפצל את הקו הזה,שהוא הדוגמא המושלמת לקו מסורבל שנבנה טלאי על טלאי
סולח סולח :)
זו שאלה טובה מאוד. זה בהחלט קו מטולא, ואם אני זוכר נכון מהתוכניות המקוריות של נתיבי איילון, הקו הזה בכלל היה אמור לדלג על גבעתיים ולנסוע נדמה לי מעיריית ת"א לכיוון רכבת מרכז ישר לדרך השלום ישירות מבלי להתעסק בכלל עם גבעתיים, ו58 אמור לעשות את כל הקישור הזה מרכבת מרכז לתוך גבעתיים. כמובן לא בתדירות האיטיות שלו כיום, כי יש הרבה ביקוש בתוך גבעתיים לקטע הזה ת"א מרכז-כורזין.
אבל בהחלט לפצל את הקו היה מאוד חכם. זה קו מאוד ארוך וגם לא ישיר. בהחלט קו מסורבל.
 

droriko

New member
טוב מאד שזה לא יצא לפועל

סולח סולח :)
זו שאלה טובה מאוד. זה בהחלט קו מטולא, ואם אני זוכר נכון מהתוכניות המקוריות של נתיבי איילון, הקו הזה בכלל היה אמור לדלג על גבעתיים ולנסוע נדמה לי מעיריית ת"א לכיוון רכבת מרכז ישר לדרך השלום ישירות מבלי להתעסק בכלל עם גבעתיים, ו58 אמור לעשות את כל הקישור הזה מרכבת מרכז לתוך גבעתיים. כמובן לא בתדירות האיטיות שלו כיום, כי יש הרבה ביקוש בתוך גבעתיים לקטע הזה ת"א מרכז-כורזין.
אבל בהחלט לפצל את הקו היה מאוד חכם. זה קו מאוד ארוך וגם לא ישיר. בהחלט קו מסורבל.
טוב מאד שזה לא יצא לפועל
מיניבוס של 58 לא יכול להכיל גם את הנוסעים של 55. מה גם ש-55 מהווה קישור מהרכבת לנמל.
אפשר לפצל אותו למשל לקו שיצא מתל השומר ויסע עד רידינג במסלול הנוכחי ועוד קו ישיר מקריית אונו לנמל דרך השלום.
 

orchilit

New member
בגלל זה אמרתי, אם כבר פתרון כזה אז לא מיניבוס

טוב מאד שזה לא יצא לפועל
מיניבוס של 58 לא יכול להכיל גם את הנוסעים של 55. מה גם ש-55 מהווה קישור מהרכבת לנמל.
אפשר לפצל אותו למשל לקו שיצא מתל השומר ויסע עד רידינג במסלול הנוכחי ועוד קו ישיר מקריית אונו לנמל דרך השלום.
בגלל זה אמרתי, אם כבר פתרון כזה אז לא מיניבוס
כי אם אוטובוס רגיל ובטח שלהכפיל את התדירות שלו. בבוקר, הקו הזה (58) אפילו לא מצליח לעמוד בביקוש שלו עד רכבת מרכז. אפשר אפילו היה לעשות קו קצר מרכבת מרכז במסלול של 55 עד אלוף שדה (או עד תל השומר) וזהו. ואת 55 להעביר מקרית אונו ישירות על ציר השלום ואז לציר בגין ולארלוזורוב. לא חסר פתרונות לפיצול טוב.
 

droriko

New member
ואפילו אם הקו היה בינעירוני

בקיצור נמרץ-
הוא פרק 4-5 נוסעים מאוטובוס לא צפוף במיוחד (לדעתי כ-10-12 אנשים עמדו גג), ומסיבה שאינה ברורה לא פתח את הדלת הקדמית ולא העלה נוסעים שחיכו בתחנה (מדובר על כיוון נסיעה ההפוך לכיוון העמוס, ותדירות של רבע שעה) כמעט 20 דק'. לא הייתה שום סיבה לא להעלות את הנוסעים (הרי בכיוון ההפוך, מדובר בתחנת ערבי נחל, לת"א, האוטובוס עמוס מאוד מאוד, ובמקרים רבים מעלה נוסעים בכל זאת. ובמקרה זה הייתי מבין).

אני לא טיפוס שמתעצבן מהר מדברים כאלו, וגם בד"כ מבין מאוד איחורים, או נהגים שלא מעלים נוסעים כשבאמת באמת באמת צפוף (סך הכל, הם לא אחראיים על התדירות ). אבל דחיל רבאק... מה שכן, אני הרבה יותר עצבני על נציגת פניות הציבור שלהם, היא עשתה כל טעות אפשרית בשיחה איתה, וזה מה שהעלה את זעמי עוד יותר.
ואפילו אם הקו היה בינעירוני
אתה הרי נסעת באוטובוס עירוני לא? באוטובוס עירוני בכל מקרה אין הגבלה
 

orchilit

New member
ברור. בגלל זה כעסתי.

ואפילו אם הקו היה בינעירוני
אתה הרי נסעת באוטובוס עירוני לא? באוטובוס עירוני בכל מקרה אין הגבלה
ברור. בגלל זה כעסתי.
ועוד יותר כעסתי על הנציגה הזו שמתברברת איתי על הנקודה הזו (ועל עוד כמה נקודות) במקום פשוט להגיד לי "אני ארשום את הפרטים ונחזור אליך" (עזוב שבהתחלה היא אפילו אמרה "בשביל מה לחזור אליך?"). מה יותר פשוט מזה? ציון 0 בשירות לקוחות "קווים".
 

droriko

New member
מה היא חשבה שאתה מתחיל איתה? חחחח

ברור. בגלל זה כעסתי.
ועוד יותר כעסתי על הנציגה הזו שמתברברת איתי על הנקודה הזו (ועל עוד כמה נקודות) במקום פשוט להגיד לי "אני ארשום את הפרטים ונחזור אליך" (עזוב שבהתחלה היא אפילו אמרה "בשביל מה לחזור אליך?"). מה יותר פשוט מזה? ציון 0 בשירות לקוחות "קווים".
מה היא חשבה שאתה מתחיל איתה? חחחח
 

droriko

New member
העיקר שלינדנשטראוס נטפל לשירות לקוחות של דן

ברור. בגלל זה כעסתי.
ועוד יותר כעסתי על הנציגה הזו שמתברברת איתי על הנקודה הזו (ועל עוד כמה נקודות) במקום פשוט להגיד לי "אני ארשום את הפרטים ונחזור אליך" (עזוב שבהתחלה היא אפילו אמרה "בשביל מה לחזור אליך?"). מה יותר פשוט מזה? ציון 0 בשירות לקוחות "קווים".
העיקר שלינדנשטראוס נטפל לשירות לקוחות של דן
ולא צייץ מילה על קוים, זה בנוסף לכל השטויות שהוא וממשיכו כתבו. טוב שמתעלמים מהדוחות שלהם.
 

orchilit

New member
תהרוג אותי מאיפה הוא הגיע אליהם דווקא

העיקר שלינדנשטראוס נטפל לשירות לקוחות של דן
ולא צייץ מילה על קוים, זה בנוסף לכל השטויות שהוא וממשיכו כתבו. טוב שמתעלמים מהדוחות שלהם.
תהרוג אותי מאיפה הוא הגיע אליהם דווקא
ולא לקווים או סופרבוס.
 

cwen

New member
מעולם לא נתקלתי באוטובוס בין עירוני בקו

הו, נהדר
עשית לי את היום!
"אתה רוצה לבדוק את רישוי הקו ? זה קו שנוסע מת"א לקרית אונו, ברור שקו 55 נוסע באוטובוס בין עירוני ולא יכול להעלות יותר מ-10 אנשים", אמרה נציגת פניות הציבור של קווים (שכנראה מעולם לא נסעה בקו 55 מעודה ואני מאחל לה לנסוע אותו השכם והערב).

*מחכך ידיים בהנאה מרושעת*
מעולם לא נתקלתי באוטובוס בין עירוני בקו
לא בתקופה של דן ולא בקווים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה