של קווים (רדינג-לשכת גיוס), כמובןשאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?
רק כדי לא לצאת טמבל בוויכוח סוער, ככל שידוע לי קו 55 נוסע באוטובוסים עירוניים לא ?
עירוני עם הכשר בד״ץשאלה - קו 55 - אוטובוס עירוני או בינעירוני?
רק כדי לא לצאת טמבל בוויכוח סוער, ככל שידוע לי קו 55 נוסע באוטובוסים עירוניים לא ?
הו, נהדרעירוני עם הכשר בד״ץ
ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדיםהו, נהדרעשית לי את היום!
"אתה רוצה לבדוק את רישוי הקו ? זה קו שנוסע מת"א לקרית אונו, ברור שקו 55 נוסע באוטובוס בין עירוני ולא יכול להעלות יותר מ-10 אנשים", אמרה נציגת פניות הציבור של קווים (שכנראה מעולם לא נסעה בקו 55 מעודה ואני מאחל לה לנסוע אותו השכם והערב).
*מחכך ידיים בהנאה מרושעת*
ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים
באמצעות חברה חיצונית ("מיקור חוץ") שיושבת בסוף העולם שמאלה ולא טורחים לעדכן את המוקדנים
עדיין זה כך, בסוף יפתח מרכז בחולבהודו לא מדברים עברית
בארץ "סוף העולם שמאלה" חייב להיות בין אילת למטולה, וזה ממש עדיף מהמצב באנגליה או ארה"ב שבהן מוקד השירות נמצא בדרך כלל בבנגאלור שבהודו.
http://www.youtube.com/watch?v=GCVKxeQEODM
השרות שם מתחת לחגורה. מתי קווים עוזבת את ת"א?ככה חוסכים בשרות כשמפעילים את המוקדים
באמצעות חברה חיצונית ("מיקור חוץ") שיושבת בסוף העולם שמאלה ולא טורחים לעדכן את המוקדנים
מה היה הסיפור עם הנהג?השרות שם מתחת לחגורה. מתי קווים עוזבת את ת"א?
ועוד באתי להתלונן על נהג חצוף - ובסוף כמעט אכלתי את נציגת השירות הזו על תודעת השירות הראויה לגנאי שלה.
אני לא אוותר לגברת ולחברה הזו הפעם. (שעה לקח לי להירגע מהשיחה הזו איתה, וממש הצטערתי שאיני מעשן).
מישהו יודע מתי צפוי מכרז על בקעת אונו כדי שניפטר מהחברה הזו במרכז?
בקיצור נמרץ-מה היה הסיפור עם הנהג?
שאלת מתי הם עוזבים את קריית אונובקיצור נמרץ-
הוא פרק 4-5 נוסעים מאוטובוס לא צפוף במיוחד (לדעתי כ-10-12 אנשים עמדו גג), ומסיבה שאינה ברורה לא פתח את הדלת הקדמית ולא העלה נוסעים שחיכו בתחנה (מדובר על כיוון נסיעה ההפוך לכיוון העמוס, ותדירות של רבע שעה) כמעט 20 דק'. לא הייתה שום סיבה לא להעלות את הנוסעים (הרי בכיוון ההפוך, מדובר בתחנת ערבי נחל, לת"א, האוטובוס עמוס מאוד מאוד, ובמקרים רבים מעלה נוסעים בכל זאת. ובמקרה זה הייתי מבין).
אני לא טיפוס שמתעצבן מהר מדברים כאלו, וגם בד"כ מבין מאוד איחורים, או נהגים שלא מעלים נוסעים כשבאמת באמת באמת צפוף (סך הכל, הם לא אחראיים על התדירות ). אבל דחיל רבאק... מה שכן, אני הרבה יותר עצבני על נציגת פניות הציבור שלהם, היא עשתה כל טעות אפשרית בשיחה איתה, וזה מה שהעלה את זעמי עוד יותר.
סולח סולחשאלת מתי הם עוזבים את קריית אונו
אני רוצה לשאול שאלה אחרת(ותסלח לי אם אני קצת גולש). למה לעזזל קו שמקשר את תושבי גבעתיים לתל אביב או אפילו את התל אביבים עצמם("מתחרה" עם קו 9 על נוסעים) שייך לאשכול קריית אונו. לדעתי בלי קשר צריך לפצל את הקו הזה,שהוא הדוגמא המושלמת לקו מסורבל שנבנה טלאי על טלאי
טוב מאד שזה לא יצא לפועלסולח סולח
זו שאלה טובה מאוד. זה בהחלט קו מטולא, ואם אני זוכר נכון מהתוכניות המקוריות של נתיבי איילון, הקו הזה בכלל היה אמור לדלג על גבעתיים ולנסוע נדמה לי מעיריית ת"א לכיוון רכבת מרכז ישר לדרך השלום ישירות מבלי להתעסק בכלל עם גבעתיים, ו58 אמור לעשות את כל הקישור הזה מרכבת מרכז לתוך גבעתיים. כמובן לא בתדירות האיטיות שלו כיום, כי יש הרבה ביקוש בתוך גבעתיים לקטע הזה ת"א מרכז-כורזין.
אבל בהחלט לפצל את הקו היה מאוד חכם. זה קו מאוד ארוך וגם לא ישיר. בהחלט קו מסורבל.
בגלל זה אמרתי, אם כבר פתרון כזה אז לא מיניבוסטוב מאד שזה לא יצא לפועל
מיניבוס של 58 לא יכול להכיל גם את הנוסעים של 55. מה גם ש-55 מהווה קישור מהרכבת לנמל.
אפשר לפצל אותו למשל לקו שיצא מתל השומר ויסע עד רידינג במסלול הנוכחי ועוד קו ישיר מקריית אונו לנמל דרך השלום.
ואפילו אם הקו היה בינעירוניבקיצור נמרץ-
הוא פרק 4-5 נוסעים מאוטובוס לא צפוף במיוחד (לדעתי כ-10-12 אנשים עמדו גג), ומסיבה שאינה ברורה לא פתח את הדלת הקדמית ולא העלה נוסעים שחיכו בתחנה (מדובר על כיוון נסיעה ההפוך לכיוון העמוס, ותדירות של רבע שעה) כמעט 20 דק'. לא הייתה שום סיבה לא להעלות את הנוסעים (הרי בכיוון ההפוך, מדובר בתחנת ערבי נחל, לת"א, האוטובוס עמוס מאוד מאוד, ובמקרים רבים מעלה נוסעים בכל זאת. ובמקרה זה הייתי מבין).
אני לא טיפוס שמתעצבן מהר מדברים כאלו, וגם בד"כ מבין מאוד איחורים, או נהגים שלא מעלים נוסעים כשבאמת באמת באמת צפוף (סך הכל, הם לא אחראיים על התדירות ). אבל דחיל רבאק... מה שכן, אני הרבה יותר עצבני על נציגת פניות הציבור שלהם, היא עשתה כל טעות אפשרית בשיחה איתה, וזה מה שהעלה את זעמי עוד יותר.
ברור. בגלל זה כעסתי.ואפילו אם הקו היה בינעירוני
אתה הרי נסעת באוטובוס עירוני לא? באוטובוס עירוני בכל מקרה אין הגבלה
מה היא חשבה שאתה מתחיל איתה? חחחחברור. בגלל זה כעסתי.
ועוד יותר כעסתי על הנציגה הזו שמתברברת איתי על הנקודה הזו (ועל עוד כמה נקודות) במקום פשוט להגיד לי "אני ארשום את הפרטים ונחזור אליך" (עזוב שבהתחלה היא אפילו אמרה "בשביל מה לחזור אליך?"). מה יותר פשוט מזה? ציון 0 בשירות לקוחות "קווים".
העיקר שלינדנשטראוס נטפל לשירות לקוחות של דןברור. בגלל זה כעסתי.
ועוד יותר כעסתי על הנציגה הזו שמתברברת איתי על הנקודה הזו (ועל עוד כמה נקודות) במקום פשוט להגיד לי "אני ארשום את הפרטים ונחזור אליך" (עזוב שבהתחלה היא אפילו אמרה "בשביל מה לחזור אליך?"). מה יותר פשוט מזה? ציון 0 בשירות לקוחות "קווים".
תהרוג אותי מאיפה הוא הגיע אליהם דווקאהעיקר שלינדנשטראוס נטפל לשירות לקוחות של דן
ולא צייץ מילה על קוים, זה בנוסף לכל השטויות שהוא וממשיכו כתבו. טוב שמתעלמים מהדוחות שלהם.
מעולם לא נתקלתי באוטובוס בין עירוני בקוהו, נהדרעשית לי את היום!
"אתה רוצה לבדוק את רישוי הקו ? זה קו שנוסע מת"א לקרית אונו, ברור שקו 55 נוסע באוטובוס בין עירוני ולא יכול להעלות יותר מ-10 אנשים", אמרה נציגת פניות הציבור של קווים (שכנראה מעולם לא נסעה בקו 55 מעודה ואני מאחל לה לנסוע אותו השכם והערב).
*מחכך ידיים בהנאה מרושעת*
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.