איך ייתכן שלא? הרי זה חלק מתפקידם.שאלה פשוטה: האם כל נהגי דן מחוייבים לדעת
איך לחייב קוד 44 בערך צבור
אכן פעולה מסובכתאיך ייתכן שלא? הרי זה חלק מתפקידם.
בפועל, עד כמה שזכור לי נכתב פה שהדרך לבצע זאת במכשירים של דן היא מסובכת ודורשת איזושהי פעולה שקשורה לקו 24.
לא סתם מסובכת... היא מסבכת את כל הנסיעה.איך ייתכן שלא? הרי זה חלק מתפקידם.
בפועל, עד כמה שזכור לי נכתב פה שהדרך לבצע זאת במכשירים של דן היא מסובכת ודורשת איזושהי פעולה שקשורה לקו 24.
:-O איום ונורא! לא ידעתי שזה עד כדי כך גרוע.לא סתם מסובכת... היא מסבכת את כל הנסיעה.
אם עולה נוסע לאוטובוס דן ורוצה שיחייבו אותו בקוד 44, חייב הנהג להחליף את מספר הקו במכשיר לקו 24, לחייב את הנוסע ואחר כך להחזיר בחזרה לקו המקורי.
אבל מה... אחרי שמשנים את הקו באמצע הנסיעה הכל משתבש: מערכת הכריזה לא תפעל יותר עד סוף הנסיעה והשילוט מפסיק לעבור ונתקע על התחנה בה בוצעה ההחלפה.
לעיתים אף הנהג לא יכול להחזיר את הגדרת הנסיעה במכשיר למשבצת שהוא מבצע והיא עוברת אוטומטית למשבצת הבאה, מה שגורם לכך ששילוט היעד מחוץ לאוטובוס מראה את הכיוון ההפוך עד לסיום הנסיעה. יכול להיות שאפילו ה-GPS מפסיק לשדר את מיקום האוטובוס לאפליקציות וכך גם המידע בזמן אמת של האוטובוס הזה משתבש, אבל את זה לא בדקתי.
בקיצור, שיטה מטומטמת.
וואוו, עד כדי כך, זה זוועה. מה לגבילא סתם מסובכת... היא מסבכת את כל הנסיעה.
אם עולה נוסע לאוטובוס דן ורוצה שיחייבו אותו בקוד 44, חייב הנהג להחליף את מספר הקו במכשיר לקו 24, לחייב את הנוסע ואחר כך להחזיר בחזרה לקו המקורי.
אבל מה... אחרי שמשנים את הקו באמצע הנסיעה הכל משתבש: מערכת הכריזה לא תפעל יותר עד סוף הנסיעה והשילוט מפסיק לעבור ונתקע על התחנה בה בוצעה ההחלפה.
לעיתים אף הנהג לא יכול להחזיר את הגדרת הנסיעה במכשיר למשבצת שהוא מבצע והיא עוברת אוטומטית למשבצת הבאה, מה שגורם לכך ששילוט היעד מחוץ לאוטובוס מראה את הכיוון ההפוך עד לסיום הנסיעה. יכול להיות שאפילו ה-GPS מפסיק לשדר את מיקום האוטובוס לאפליקציות וכך גם המידע בזמן אמת של האוטובוס הזה משתבש, אבל את זה לא בדקתי.
בקיצור, שיטה מטומטמת.
הנהגים של דן שיודעים לבצע את הפעולה משנים אתוואוו, עד כדי כך, זה זוועה. מה לגבי
שינוי מספר הקו ל444? אני זוכר שכחודש לאחר תחילת הרפורמה היה כאן מישהו שאמר שכדי לבצע נסיעת מעבר של 10 ש"ח (לימינו 10.40) יש צורך שהנהג ישנה את מספר הקו ל24 או 444.
האם זה קורה כך בכל נסיעה? שאם הנהג משנה את מספר הקו ל24 זה דופק את הכריזה ואת שאר נתוני הGPS?
אני לא מבינה למה לא להוסיף אופציה שלהנהגים של דן שיודעים לבצע את הפעולה משנים את
הקו ל 444. לא נראה שזה דופק את הכריזה והGPS, אך בכל מקרה מדובר בפעולה של כמעט עשר הקשות על המכשיר והכל תוך כדי נהיגה.
הנה בקצרה על שלושה מקרים של נהגים בדן שהסתבכו עם הבקשה:
1. הנהג לא ממש הבין מה אני רוצה, העביר את הכרטיס שלי בעצמו וחוייבתי אוטומטית ב6.60. ביקשתי ממנו לבטל את הפעולה וגם את זה הוא לא ידע לעשות. הוא החזיר לי במזומן 6.60 (קצת לא נעים כי אני יודע שזה מהכיס שלו) וביקש שאשלם בקטע הנסיעה הבא.
2. הנהג הסתבך עם המכשיר וחייב אותי פעמיים ב10.40 (20.80) ולאחר מכן האשים אותי שזה מה שביקשתי. לאחר דין ודברים ניסה לבטל את החיוב ובקטע הנסיעה הבא גיליתי שהוא לא ביטל (באגד יצאה קבלה שכתוב עליה 2 נוסעים). הגעתי למשרד של דן ברכבת מרכז וקיבלתי החזר במזומן.
3. המקרה האחרון והחמור מבין השלושה לטעמי, ביקשתי מהנהג קוד 44 והוא חייב אותי ב 6.60, ורק אחרי זה ציין בפני שאין אפשרות לחייב קוד 44 / שהוא לא יודע איך לעשות את זה. ביקשתי ממנו לבטל את הפעולה - וכאן התנהגות הנהג היתה מחפירה, הוא טען שאני מעכב את נסיעתו ודרש שארד באמצע הנסיעה במקום שאינו תחנה מסודרת.
אני מחכה לתשובה של דן בעניין זה.
נשמע זוועתי, חייב להעביר רענון לנהגים על איךהנהגים של דן שיודעים לבצע את הפעולה משנים את
הקו ל 444. לא נראה שזה דופק את הכריזה והGPS, אך בכל מקרה מדובר בפעולה של כמעט עשר הקשות על המכשיר והכל תוך כדי נהיגה.
הנה בקצרה על שלושה מקרים של נהגים בדן שהסתבכו עם הבקשה:
1. הנהג לא ממש הבין מה אני רוצה, העביר את הכרטיס שלי בעצמו וחוייבתי אוטומטית ב6.60. ביקשתי ממנו לבטל את הפעולה וגם את זה הוא לא ידע לעשות. הוא החזיר לי במזומן 6.60 (קצת לא נעים כי אני יודע שזה מהכיס שלו) וביקש שאשלם בקטע הנסיעה הבא.
2. הנהג הסתבך עם המכשיר וחייב אותי פעמיים ב10.40 (20.80) ולאחר מכן האשים אותי שזה מה שביקשתי. לאחר דין ודברים ניסה לבטל את החיוב ובקטע הנסיעה הבא גיליתי שהוא לא ביטל (באגד יצאה קבלה שכתוב עליה 2 נוסעים). הגעתי למשרד של דן ברכבת מרכז וקיבלתי החזר במזומן.
3. המקרה האחרון והחמור מבין השלושה לטעמי, ביקשתי מהנהג קוד 44 והוא חייב אותי ב 6.60, ורק אחרי זה ציין בפני שאין אפשרות לחייב קוד 44 / שהוא לא יודע איך לעשות את זה. ביקשתי ממנו לבטל את הפעולה - וכאן התנהגות הנהג היתה מחפירה, הוא טען שאני מעכב את נסיעתו ודרש שארד באמצע הנסיעה במקום שאינו תחנה מסודרת.
אני מחכה לתשובה של דן בעניין זה.
גם ה-444 תוקע את השילוט ומפסיק את הכריזה.וואוו, עד כדי כך, זה זוועה. מה לגבי
שינוי מספר הקו ל444? אני זוכר שכחודש לאחר תחילת הרפורמה היה כאן מישהו שאמר שכדי לבצע נסיעת מעבר של 10 ש"ח (לימינו 10.40) יש צורך שהנהג ישנה את מספר הקו ל24 או 444.
האם זה קורה כך בכל נסיעה? שאם הנהג משנה את מספר הקו ל24 זה דופק את הכריזה ואת שאר נתוני הGPS?
לאחר יותר משנתיים מתחילת הפעלת הרפורמהלא סתם מסובכת... היא מסבכת את כל הנסיעה.
אם עולה נוסע לאוטובוס דן ורוצה שיחייבו אותו בקוד 44, חייב הנהג להחליף את מספר הקו במכשיר לקו 24, לחייב את הנוסע ואחר כך להחזיר בחזרה לקו המקורי.
אבל מה... אחרי שמשנים את הקו באמצע הנסיעה הכל משתבש: מערכת הכריזה לא תפעל יותר עד סוף הנסיעה והשילוט מפסיק לעבור ונתקע על התחנה בה בוצעה ההחלפה.
לעיתים אף הנהג לא יכול להחזיר את הגדרת הנסיעה במכשיר למשבצת שהוא מבצע והיא עוברת אוטומטית למשבצת הבאה, מה שגורם לכך ששילוט היעד מחוץ לאוטובוס מראה את הכיוון ההפוך עד לסיום הנסיעה. יכול להיות שאפילו ה-GPS מפסיק לשדר את מיקום האוטובוס לאפליקציות וכך גם המידע בזמן אמת של האוטובוס הזה משתבש, אבל את זה לא בדקתי.
בקיצור, שיטה מטומטמת.
לדעתי זה סוג אחר של טמטום.לאחר יותר משנתיים מתחילת הפעלת הרפורמה
היה ראוי שחברת דן תסדר את המערכות שלה כך שיקלטו בקלות גם את קוד 44.
מה שמטומטם זה שדן ןמשרד התחבורה לא דאגו במשך תקופה כה ארוכה לסדר את זה.
טמטום מאותו סוג של הטמטום של אגד שלא טוענת ערך צבור.
מה המשמעות של קוד 44?לאחר יותר משנתיים מתחילת הפעלת הרפורמה
היה ראוי שחברת דן תסדר את המערכות שלה כך שיקלטו בקלות גם את קוד 44.
מה שמטומטם זה שדן ןמשרד התחבורה לא דאגו במשך תקופה כה ארוכה לסדר את זה.
טמטום מאותו סוג של הטמטום של אגד שלא טוענת ערך צבור.
נסיעה בין איזורית בגוש דן והשרון המרכזימה המשמעות של קוד 44?
מעניין אותי איך זה מתבצע בקו 24 עצמו.לאחר יותר משנתיים מתחילת הפעלת הרפורמה
היה ראוי שחברת דן תסדר את המערכות שלה כך שיקלטו בקלות גם את קוד 44.
מה שמטומטם זה שדן ןמשרד התחבורה לא דאגו במשך תקופה כה ארוכה לסדר את זה.
טמטום מאותו סוג של הטמטום של אגד שלא טוענת ערך צבור.
קו 24 - במקרה של ערך צבור או ריבוי כרטיסיותמעניין אותי איך זה מתבצע בקו 24 עצמו.
האם לנהג בכל העברת רב קו עם ערך צבור או עם שני כרטיסיות שונות (נניח בקודים 42 ו44), נפתחת אופציה לבחירת הורדת נסיעה או שעדיין איך שמניחים את הרב קו במכונת הכרטוס, ישר יורדת לך נסיעה?
נו מעולה, אז יש פתרון שאפשר להרחיב אותוקו 24 - במקרה של ערך צבור או ריבוי כרטיסיות
הנהג צריך לבחור את הקוד או הכרטיסיה המתאימה לאחר הנחת הרב-קו על המכשיר.
במקרה של חופשי חודשי (לא משנה אם אזורי או מרחבי) או כרטיסיה בודדת אין צורך בהתערבות הנהג.
פשוט לא ייאמן!איך ייתכן שלא? הרי זה חלק מתפקידם.
בפועל, עד כמה שזכור לי נכתב פה שהדרך לבצע זאת במכשירים של דן היא מסובכת ודורשת איזושהי פעולה שקשורה לקו 24.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.