שאלה פשוטה בקשר לעמלות משיכת כסף

ימית85

New member
שאלה פשוטה בקשר לעמלות משיכת כסף

אז ככה..... אם יש לי 100$ בחשבון פייפאל ואני מושכת את הכסף בעזרת ויזה. כמה כסף יהיה לי בחשבון בנק אחרי עמלות? אני רוצה לבדוק שבאמת הבנתי את מה שרשום בפייפאל. תודה חברה.
 

טלי5555

New member
תשובה

במעמד המשיכה הדולרים מומרים לשקלים ומהם נגבית עמלה בגובה 22 ש"ח. הסכום הזה בדיוק יכנס לכרטיס האשראי שלך.
 

זהר12

New member
ובהמשך למה שטלי רשמה ....

זה צריך לעבור גם המרה שקלית והשאלה מי ימיר אותה, פייפאל, חברת האשראי או הבנק כאשר אם יש לך חשבון דולרי בבנק, זה יעבור לשם ללא המרה נוספת כל זמן שלא תשתמשי בזה שקלית.
 

ozitex

New member
המרת פייפל

על פי שער די קרוב לשער המרה בבנק שזה שער לא ממש מחמיא..
 

טלי5555

New member
ההמרה

מתבצעת פעם אחת, בפייפאל. הסכום הזה לאחר ההמרה, בהפחתת עמלת משיכה (22 ש"ח) נכנס לחשבון. אני מושכת לויזה בינ"ל של לאומי כארד שמחייב דולרית, אך החשבון שלי שקלי. לדוגמה משיכה שביצעתי: 482 פאונד לאחר המרת פייפאל: 2998.49 ש"ח עמלת משיכה: 22 ש"ח סה"כ זיכוי לכרטיס: 2976.49 ש"ח.
 

זהר12

New member
הפער בין המרת פייפאל לזיכוי הוא של 22 ש"ח אך

מה בדבר שער ההמרה של 482 פאונד. כלומר הפרשי השער שאותה אנחנו סופגים. כל זאת אני רושמת עדיין לא מניסיון אלא מתוך בירורים שעשיתי, מה שמביא אותי לשאלה הבאה: האם יש אפשרות שאני אבחר מי יבצע את ההמרה, כלומר שאם אבקש שפייפאל תעביר לי כספים במט"ח לחשבון המט"ח שלי בארץ ללא עמלת המרה?
 

טלי5555

New member
הבהרות

1. עמלת 22 ש"ח של פייפאל היא קבועה ולא ניתנת לשינוי. 2. המרת מטבעות תמיד כרוכה בהפרשי שערים: פייפאל או הבנק. מישהו תמיד גוזר קופון ומתפרנס מהמרות. זה מצב נתון. 3. כתבתי לפני מס' ימים בשירשור שפתח רונן לגבי העברת כספים לפייפאל, שלהערכתי, אם מגדירים בפייפאל מט"ח (דולר/פאונד/יורו) כ- PRIMARY CURRENCY ומעבירים כספים לחשבון המתנהל באותו מטבע, אין המרה של פייפאל. נתתי שם ציטוט מתוך USER AGREEMENT. הם כותבים שם, כי פייפאל תבצע המרה בכל פעם שמעבירים כספים לחשבון/כרטיס אשראי המתנהלים במטבע שונה. לכן, הגיוני הוא שאם המטבע העיקרי שלך הוא דולר ותעבירי דולרים לחשבון המתנהל במטבע זה, לא תהיה המרה.
 

זהר12

New member
התייחסויות

1. כל שרציתי לומר הוא שהכל אינו מסתכם ב-22 ש"ח בלבד מאחר ולפני שעשיתי את בדיקותיי קיבלתי את הרושם שעלות המשיכה תהיה רק 22 ש"ח ולא כך הוא. אז חשוב שגם אם מישהו אחר שהבין כמוני בהתחלה, שיידע שעצם העובדה שלכסף יש ערך אחר בגלל הפרשי השערים אזי של-482 פאונד (כפי שרשמת בתגובתך הקודמת) הכל אינו מסתכם ב-22 ש"ח בלבד. 2. תודה על ההבהרה בעניין ההגדרות בפייפאל. אחלה יום.
 
למעלה