שאלה פרק 6 עונה 4

O H A D 3

New member
שאלה פרק 6 עונה 4 ../images/Emo58.gif

ראינו בפרק הזה שבן יוצא עם גולייט לראות את הגופה של זה שמת (שחכתי את שמו) (זה היה בעונה שניה הזמן הזה) ובאותו זמן גין הלך לחפש את מייקל שהלך לחפש את וולט, ואז הם התחבאו לאחרים אבל אז הם הלכו יחפים ובלי בגדים, אבל ראינו שהאחרים לא יוצאים מהמקום שלהם וגם בטח שלא עם בגדים קרועים וזה (בן וגולייט בפרק זה), אז יכול להיות שיש עוד אחרים על האי?! מקווה שהסברתי את עצמי טוב.. תודה מראש לעונים..
 

o0Invisible0o

New member
נראה לי שקצת התבלבלת..../images/Emo12.gif

אבל השאלה העיקרית הייתה לגבי האחרים שנראים כמו אנשי אי חסרי ציוויליזציה לעומת אלה שלבושים יפה? האחרים שעמדו פנים מול פנים עם הניצולים- התלבשו ככה במכוון, כל השאר לבושים רגיל ולא מתראים עם הניצולים. לגבי "האחרים" בעונה השנייה שג'ין, סוייר ומייקל הסתובבו איתם הם היו החלק האחורי של המטוס.. וזהו..
 

o0Invisible0o

New member
אה, הבנתי!

האחרים שהם ראו עוברים יחפים וג'ין ואקו הסתתרו מהם וראינו בובה שילד גורר- אני מניחה שכשהאחרים יצאו מאזור המגורים שלהם וחששו להתקל בניצולים הם היו בתחפושת, וכשלא הם היו בלבוש רגיל. זה מהפרטים הקטנים האלה שבחיים לא נגיע למצב של הסבר מלא..ונצטרך לשער..
 

E u r o s t a r

New member
זה לדעתי הוסבר באופן ברור..

שמייקל נחטף הם היו באיזה כפר מזויף שהם בנו ששם הם התחפשו למוחסרי בית שגרים באוהלים וקשה להם לשרוד... אז כן לא היה להם גם נעליים
 

Sid

New member
מנצל"ש שאלה על הפרק האחרון

כשקלייר דיברה עם לוק, למי מצוות החילוץ היא התכוונה כשהיא אמרה שבן ירה בה? אני יודע שלוק הרג את נעמי, אבל חוץ מזה?
 

Sid

New member
נכון נכון

אולי בגלל שהיא יצאה ללא פגע שכחתי מזה.
 

Sid

New member
עוד שאלה ../images/Emo58.gif + מש"ש

בפרומו לפרק הבא הודיעו שהזהות של הניצול האחרון מהאושיאניק סיקס תיחשף, עכשיו לפי לוסטפדיה אהרון לא נכלל באושיאניק סיקס, זאת אומרת שיש רק ארבעה ניצולים בינתיים ועוד שניים אמורים להיחשף, אז מה כאן נכון בסופו של דבר?
 

ohhh s

New member
זה דיי ברור מי השניים האלה ...

פירסמו את השמות שלהם מזמן ...וזה גם דיי צפוי
 

Sid

New member
השאלה שלי היא אחרת

אני לא מחפש לדעת מי הם הניצולים שנותרו, אלא למה אקסטרה הוט פרסמו שאהרון הוא הניצול החמישי ושבשבוע הבא נדע מי הוא הניצול השישי והאחרון? כי כמו שכבר אמרתי אהרון לפי לוסטפדיה לא נחשב בשישה.
 

ohhh s

New member
אהרון אכן לא נחשב ...ובקשר לאקסטרה הוט

אסטרה הוט לא הייתי סומך עלייהם ... יש מצב שפרק אחד נגלה כמה אולי אמרו נגלה מי הם אושניק סיקס יעני שנגלה שתיים בפרק ... אבל בכל זאת,פורסם שאהרון ובן לא נחשבים כבר
 

o0Invisible0o

New member
אבל[!!]גם בפרומו של ABC

הם אמרו שיתגלה החמישי בפרק שראינו את אהרון... הלכתי ובדקתי..וזה מוזר כי כולם מתעלמים מזה אבל הנה שוב אומרים שנגלה את השישי, אחרי שכבר גילינו את החמישי..מה נסגר?:S בקיצור לי יש בראש שישיה אחרת ממה שפורסם בלוסט פדיה..
ואני מקווה שאכן יפתיעו אותנו [אם אפשרי..]
 

ilam

New member
זה עדיין פתוח ../images/Emo58.gif + מש"ש

המפיקים אמרו שהם בכוונה השאירו את זה תחת סימן שאלה, וכששאלו אותם האם אהרון הוא אחד מהשישיה הם לא רצו לענות ואמרו שהם מעדיפים להשאיר את זה כנושא לדיון בין הצופים (כמו הדיון הזה, למשל). הם הבטיחו שאחרי פרק 7 (הפרק הקרוב) נדע מי הם כל השישה, ואז הם גם יענו על שאלות לגבי זה בצורה מוחלטת. הדברים נמסרו במהלך סשיין של שאלות/תשובות בין השחקנים ליוצרים. הנה הציטוט המדוייק: "Is Aaron actually one of the Oceanic 6?" Cuse: We're not officially saying yet. We want the audience to engage in an active debate about who the Oceanic 6 are. Lindelof: Following [Sayid's] episode, we got several inquiries we weren't anticipating about, 'Is Ben a member of the Oceanic 6?' He could've assumed the identity of somebody on the plane [with] no surviving family members. Who the actual six are is very much in play through the end of the [March 13th] episode. We'll confirm or deny after that.
 

kobisa

New member
הלוואי ויפתיעו את כל מי שקורא "ספויילרים"

למשל שמראים בפרומו מישהו עם "אפרו" נעמד מול סעיד ואז כולם חושבים שזה מייקל, הלוואי ולא... או למשל השישיה שמי שיודע את השמות יודע שבפרק הזה נגלה את הששניים הנותרים, אז הלוואי וכל הספויילרים לא היו נכונים ואז נראה שזו סאן ועוד מישהו שלא ידענו עליו...
 
למעלה