שאלה פיסולית...

שאלה פיסולית...

הבנתי שבמקום להשתמש בCMC אפשר להישתמש באגר-אגר. איך בדיוק אני עובדת איתו? מערבבת את האבקה שלו בבצק? (זה נראה כמו אבקה של דייסה לתינוקות
) אשמח לקבל הדרכה והסברים!
 

peperony

New member
מנצל"שת שלאלה פיסולית משלי

סליחה אם השאלה פשוטה. אני רוצה להתנסות בפיסול דמות על עוגה - האם ניתן לעשות זאת לפני עצם יצירת העוגה (כלומר כשבוע לפני? - כדי לאפשר זמן טעויות, השלכות לפח וכדומה) לבנות את הדמות על טופר או עדיף על קלקר?
 
אפשר ואפילו רצוי!

ככה אם יש פאשלות את לא תקועה. וחוצמזה שאחרי שהפיסול התייבש מדביקים אותו לעוגה בצורה בטוחה יותר. יש דברים למשל שצריך לפסל בשלבים בשביל שהמשקל לא ימעך אותם.
 
אפשר

אם את מרגישה לא בטוחה ורוצה לעשות נסיונות "על יבש", בני את הדמות מראש. אבל ככל שתתקדמי ותרגישי בטוחה עם עצמך, אני ממליצה לבנות את הדמות ישירות על העוגה. כך הדמות יושבת בצורת הטבעית ביותר על העוגה, ואין סכנה שתשבר בעת ההעברה לעוגה. כך גם אין צורך להדביק אותה לעוגה כיוון שבונים אותה עם תמיכה לתוך העוגה.
 

peperony

New member
והנה התוצר בעקבות השאלה - בסוף פיסלתי על

העוגה עצמה. זו עוגה חמישת נדמה לי - אבל פעם ראשונה פיסלתי - השתמשתי ברעיונות של טלטלים - שינית את הכנפיים - עשיתי מקרמל - מהיר יותר. עדיין הצבעים יוצאים לי לא כל כך חיים - כנראה שצריכה לשים יותר. ושימו לב לבעיות בפיסול - מעין כיווצים בזרועות לדוגמא - משערת שלא לשתי מספיק? אני קצת היפרית וחסרת סבלנות - למרות שאני פרפקציוניסטית מטבעי - מין התנגשות כזו - גם הפרחים מחפים על פשלות אחדות ועוד... אבל אני מרוצה - והבת שלי עוד יותר. זו למעשה עוגת האימון - היום היתה יום ההולדת וחגגנו בבית - שבוע הבא עוגת הגן. בסוף החודש יום הולדת לקטנה - אז יהיו בטח עוד עוגות.
 

טל שחר4

New member
ממש ממש מתוקה

וממש יפה לפיסול ראשון. מנסיוני הדומה לשלך, צריך ללוש והרבה...יוצא שווה לגמרי. הדמות יפה , העוגה גבוהה ומרשימה... ישר כוח. אגב איך עשית את הכנפיים ואיזו תבנית השתמשת, יצאה גבוהה מאוד. ושוב כל בכבוד.
 

peperony

New member
הכנפיים מקרמל

הכנתי מעט קרמל במחבת קטנה ומזגתי לאט בעזרת כפית על נייר אפייה - ציירתי באופן חופשי כנפיים בעפרון וניסיתי לדייק (שוב הקושי של חאפרית מול פרפקציוניסטית) בסוף עשיתי חופשי לגמרי שני לבבות קרובים בגודל ובהם השתמשתי - לא חיברתי אותם לפיה - הם נשענים להם בן הגב לשערות הפיה. התבנית היא תבנית חרס גבוהה שמתאימה גם לאפייה - נקנתה באיקאה - בד"כ משמשת להגשת אורז וכו'...
 
מישו? משו? הני באדי הוום?!

איך עובדים עם האגר אגר? כמו עם הCMC? אני פשוט רוצה לפסל לעוגה של הבן שלי (מומולדת אלא מה?!) וצריכה תשובה דיי דחוף.
 

funcake1

New member
ראיתי שענו לך בפורום המקצועניות

נראה לי שבגדול מי שגולש/ת פה, גולש/ת גם שם.
 
למעלה