שאלה על XP וכרטיס טלביזיה

אורD

New member
שאלה על XP וכרטיס טלביזיה

יש לי Win 98 וכרטיס טלביזיה ArtView Capture Card 4.12. זה יעבוד ב-Win XP? (הכרטיס מלפני מספר שנים)
 

duvdevanim

New member
נראה לי שכן.. אבל אתה צריך דריבר

שיתאים ל XP, אם אין דריבר לכרטיס הזה שמותאם ל XP- אז הוא ככל הנראה לא יעבוד..
 
למעלה